Moikka kaikille! Lueskelin tämän ketjun läpi eilen kun etsin tietoa itseäni vaivaaviin oireisiin, mutta en löytänyt oikeastaan mitään..
Odotan toista lasta ja mulla rv 36+6, la elokuun puolella 2.8. Minua ovat kiusanneet jo viikolta 30 asti (harjoitus)supistukset jotka alkaa mutta eivät lopukaan... Maha menee kovaksi, kipu tulee selkäpolton kanssa ja alakerrassa tuntuu siltä kuin joku puukolla tökkis. Ja nämä supparit kun alkaa, saattavat kestää 2-3 h yhtä soittoa, supistus ei siis katkea missään vaiheessa. Paras sessio kestänyt 6h (vk 35), loppui vasta nestetipassa sairaalassa. Kahteen otteeseen olen myös ollut useampia öitä osastolla, saanut estolääkkeet, kortisonit jne. Nämä kerrat viikoilla 30 ja 33. Nyt onneksi jo niin hyvillä viikoilla että saa syntyä jos syntyy. Muttamutta.. koko viikon taas ollut tuntemuksia, kohdunsuu on pehmyt mutta kiinni ja kanavaa jäljellä viime pe lääkärineuvolassa 1,5 cm. Vauva on jo laskeutunut, pe ei vielä pää ollut kiinnittynyt. On huonoa oloa, maha ollut sekaisin, levottomat jalat ja öisin monen tunnin valvomisia. Ja sitten nämä (harjoitus)supistusmaratonit, eilenkin supisti yhtäjaksoisesti 22-00.30, sitten olin nukahtanut. Heräsin supistuksiin 2.30 ja taas kesti pari tuntia kunnes olin nukahtanut. Mutta säännöllisiksi nämä ei kuitenkaan muutu. Välillä loppu panadolin avulla ja välillä itsestään. Turhauttavaa ja tympeän tuntuista kun ovat välillä hyvin kipeitä.
Niin ja se minun kysymys oli että onko kenelläkään ollut tämmöisiä supistusmaratoneja jotka vaan jatkuu ja jatkuu, onko ne johtaneet mihinkään tai muuttuneet jossain vaiheessa säännöllisiksi?