Synnytystä ennakoivat tuntemukset

Pöh, mä jo ajattelin, että olisin viime yönä päässyt hommiin, kun juili mahaa oudosti ja tuli jokunen supistus. Mutta sitten loppui kaikki ja nyt taas normaali olo. Mutta kai se joskus syntyy kuitenkin. :) 39+6.

Tänäaamuna/päivällä tullut ruskean vaaleanpunaista limaista vuotoa, lieköhän ois se limatulppa.. Ja nyt muutaman tunnin supistellu kipeemmin kun aiemmin, alaselkää jomottaa! Mut ei kumminkaan niin että olis tiheemmin, alkuun oli mut nyt ei taas. Että saas nähdä onko vaan tällasta kiusantekoa vaan!

Mulla tänään vatsa hellänä. Ilmeisesti suoistuksista. Ei kyl kovin kivuliaita mut niiden välillä oikein kosketusarka. Sit vauva vielä potkii nivusiin... ihanaa....:happy7

Huhhuh nyt on pian kolme tuntia supistellut säännöllisen kivuliaasti. Panadol ei auta ollenkaan eikä nukkumisesta tuu tietenkään mitään. Saa nähdä onko vauva tuloillaan.. Pitäis kyllä saada kerättyä voimia, mutta makuulteen tuntuu kipu voimakkaammin..

Huhhuh nyt on pian kolme tuntia supistellut säännöllisen kivuliaasti. Panadol ei auta ollenkaan eikä nukkumisesta tuu tietenkään mitään. Saa nähdä onko vauva tuloillaan.. Pitäis kyllä saada kerättyä voimia, mutta makuulteen tuntuu kipu voimakkaammin..
Kuulostaa siltä että lunni on pian synnyttämässä, oikein lupaavaa. :)

Joo, yöhän se meni kipeesti supistellessa ja tuli alle 10min välein useemman tunnin, mut sit väheni.. Nyt päivä mennyt epäsäännöllisin supparein, välillä 6-40min. Huoh! Mut limatulppa kyl varmasti irronnut. Katotaan tiheniskö nää tästä ja miten ens yö menee..:bored:

MInkä verran sulla lirahti? Mäkin kävin viime raskaudessa näytillä, kun lirahteli jotain kirkasta housuun ihan jatkuvasti. No oli kuulemma vaan valkovuotoa. Nyt on sama alkanut, niin en ole jaksanut mihinkään lähteä, kun en yhtään usko, että se tälläkään kertaa olisi lapsivettä. Silloin viimeksi sanottiin, että valkovuoto voi olla ihan nestemäistä ja sitä voi lirahdella yllättävän paljonkin. Mutta sillä se tosiaan selviää, että käy näytillä, niin tsekkaavat mitä sieltä lirahtelee. :)

Sen verran että sohvaan jäi märkä läntti ja molemmat housut kastu. Tosin olin jonkinaikaa sitten aivastanu ja lirahti jotain aivan muuta, muttei niin paljoa että päälihousut olis kastunu. No, katsotaan mitä tapahtuu. Vähän jännä tunne alavatsalla ja -selällä kyllä on...

Ja päivemmällä vatsa napsahteli paljon, mietin että kalvot vaan paukkuu mutta jos siellä tulikin pieni reikä...? Jännää!

Mulla muuttunut myös valkovuoto tosi vetiseksi nyt tällä viikolla, luulin kans pari päivää sitten että olisko ollut lapsivettä mutta ajattelin että olis päivän mittaan sit tullut enempikin jos ois ollut. Vrk sisällä ei tullu mitää uusia hulahdustuntemuksia että ehkä sit valkovuotoa vain, uskoisin.. Siks en mennyt näytille.

Liitoskivut alkaa olla ihan piinaa, maha on jo niin alhaalla myös että koko ajan pissattaa. Alavatsalla välillä paineen tunnetta, mutta suppareita tai vesiä ei näy .. Jatketaan siis odottelua. Huokaus

Pidetään peukkuja, Hampula, että on lapsivettä ja pääset pian tositoimiin! :) Mulla ei ole ihan noin paljoa tullut mitään.

Täällä oireet hävinneet kun pieru saharaan. 35+0 viikolla olin aivan varma että kun 36 paukkuu ni sillon tulee lähtö. .. ei tullut. Kätilö pelotteli vauvan pienellä koolla ni oireet hävis...siis joitakin tuntemuksia edelleen on muttei niin usein eikä niin kipeitä. En muista milloin olis menkka tuntemuksia ollut. Selkä kyllä muuten on kipeä varsinkin yöllä ja aamulla.

Yksi "oire" muuten!! Tällä viikolla on tullut muina öinä herättyä parin tunnin unien jälkeen ja sitten valvonut ihan pirteenä 2-3h. No viime yön nukuin aivan älyttömän sikeästi, yhdellä vessareissulla pärjäsin aamuun enkä siitäkään meinannut mitään muistaa kun nukahdin samantien uudestaan! Mies lähti päivällä esikon kanssa ulkoilee pariksi tunniksi ja nukuin myös päiväunet! En olisi niin hyvien yöunien jälkeen uskonut että vielä päivälläkin nukuttaa

Saa taas nähdä tarkottaako mitään ;D

Mulla oli yöllä ehkä neljä kipeää supistusta, mutta sitten ne loppui. Tää on hassua, kun ei mulla ole edellisissä raskauksissa ollut juurikaan mitään huijausoireita, jotka sitten häviää. Mutta jospa nää nyt kuitenkin enteilisi, että lähestytään määränpäätä. 40+1.

Myöhään illalla tuntu alavattassa poltetta ja vihlo aaltoilevasti nukkumaan mennessä ja olin jo toiveikkaana että joko se alkas olemaan lähtö lähellä, mutta nukahtanut sitä sit oli.. yöt on yhtä heräilyä 1-2 kertaa ainaki.. Alkaa olla niin malttamaton, että vois tämä jo ulostautua. :D tänään siis tasan 39+0. :)

Mun ennakoivien oireiden ennätys, ainakin neljä kivutonta harjoitussupparia eilen illalla :hilarious:Selkeesti kuitenkin erotin ne, mikä sekin on edistystä. Oli vissiin voimia vievät treffit eilen ja oikeasti kyllä jäi väliin lepo eilen, kun muutenkin tuli touhuttua, mutta nukuinpa hyvin viime yönä, luksusta sekin!

Takaisin