Synnytystä ennakoivat tuntemukset

Viime yönä heräsin supistuksiin ja juilimiseen alapääs mutta eihän niitä kestäny ku puol tuntia... olin kyllä ennen nukkumaan menoa sanonu beibille et ei tänä yönä kun äiti on niin väsy, ajattelin sitä et nytkö just se uhmaa ja päättääki tulla:D valkovuoto kanssa täällä lisääntynyt ja varsinkin kävelessä tai muuten liikkuessa huomaa että lorahtelee housuu muttei kerralla mitenkään paljon

Mulla alkaa yöunet olee vaan muutamia tunteja yössä, milloin sattuu mihinkin. Varmaan myös jännityksellä tekemistä asian kanssa kun tietää vauvan syntymäpäivän ja odottaa sitä kuin kuuta nousevaa. Pieni pelko kuitenki perseessä että lähtis tulee aiemmin niin oon yrittänyt ottaa mahdollisimman iisisti :-D

Täällä -ei mitään- tuskin toi eilinen väsymyskään merkkas mitään. Itken täällä mikä mun kropassa on vikana kun tää ei tajua tulla ulos ja tätä menoa varmaan joudutaan käynnistykseen asti :'( uskomatonta että edellinen synnytys alkoi spontaanisti ja olis nyt jo pari viikkoinen vauva täällä.

Just tulin lääkäristä ja kohdunkaula vieläkin 3cm ja paikat kiinni RV 38ja5. Ei oo siis mitään saanut supparit aikaa . Usko alkaa mennä jo ja ajattelen että käynnistykseen mennään kuitenkin..:mad:

Harrastettiin miehen kanssa ässää ja sen jälkeen tullut kolme kipeämpää supistusta jotka tuntuneet alavatsalla ja selässä, ja maha meni kerran sekaisin. Pelkään pahoin että lupaavat merkit taas tapansa mukaan kuitenkin laantuu :/

Mulla tänään 39+5 ja yhtenä kappaleena edelleen. Eilisiltana oli selkäjomotusta ja olin toiveikas, mutta sainkin sitten vain nukkua. Tänään olen ollut tosi väsynyt, kun harmaa ilma ja kaikkea. Toisaalta nyt rauhallinen olo, kyllä se kohta tulee. Vaikka sitten avustettuna, jos ei muuten. En ole edes jaksanu yrittää kotikonstein houkutella, kun ei ne viimeksikään auttaneet. Olen siis alistunut kohtaloon. :cat:

Mulla ehkä lirahti lapsivettä äsken. Aamulla näytille jos ei aiemmin mitään ihmeitä oo. Menis just passelisti kyllä, kun olin niin päättäny perjantaina synnyttäväni sen mukavan lääkärin kanssa :D
Pääsitkö synnyttään? :D

No en! :D hitto tää on turhauttavaa puuhaa, niinkun muidenkun teksteistä voi päätellä :D

Ei se sit varmaan ollutkaan lapsivettä, koska eipä sitä enää ole näkynyt. Veikkaan että vetistä valkovuotoa. Supistuksia tullu itsestään myös melko vähän, joten nännit on saanu kyytiä! Ihan turtana jo :D siinä hiplauksen aikan supistuksia on kyllä hyvin tullutkin, josko jotain taikaa tekisi kuitenkin...

Esikoinen menee la-su väliseks yöks mun vanhemmille hoitoon, niin yritetään sillon uudestaan ;)

Mulla täällä kivuliaimmat laantui parissa tunnissa ässäilyn jälkeen mutta loppuillasta on tullut taas vähän tuntuvampia joten toivon kovasti että ne taas alkais jossain vaiheessa voimistumaan :) kohdunsuullakin rapsakkaa kipuilua ollut illasta jonnin verran.

Mulla eilisen lääkärikäynnin jälkeen juili alakerrassa ehkä pahemmin ku koskaan. Ei pystynyt edes kunnolla kävelee ja pyyhkiminen yms sattui. Oli ihan erilaista ku ne sukkapuikko tökkäykset. Eikä juilinu kokoaja mutta aina välissä tuli semmonen. Oliko nää sitä jtn supistuksia ? Onko muilla ollut tämmöstä ? Mulla ennen aina kyl supistukset tuntunut enemmän alaselässä ja mahalla ja muutama semmonen kipeä tuli illalla ja muutama epämiellyttävä.Jospa nyt ois sitten edes vähän tapahtunut kohdunsuulla...:D

Mulla eilisen lääkärikäynnin jälkeen juili alakerrassa ehkä pahemmin ku koskaan. Ei pystynyt edes kunnolla kävelee ja pyyhkiminen yms sattui. Oli ihan erilaista ku ne sukkapuikko tökkäykset. Eikä juilinu kokoaja mutta aina välissä tuli semmonen. Oliko nää sitä jtn supistuksia ? Onko muilla ollut tämmöstä ? Mulla ennen aina kyl supistukset tuntunut enemmän alaselässä ja mahalla ja muutama semmonen kipeä tuli illalla ja muutama epämiellyttävä.Jospa nyt ois sitten edes vähän tapahtunut kohdunsuulla...:D
Mulla oli kans sillon lääkörikäynnin jälkeen tosi kipeenä alapää. Just tuo pyyhkiminenki jo sattu. Meni ohi kyllä sit :D

Mulla lorahti pari desiä verta vessassa käynnin yhteydessä. Soitin synnärille, vauva liikkuu eikä kipuja niin seurataan.. Just meni iso tummanpunainen hyytymä.. Nyt jänskättää:nailbiting:.
Alkokohan synnytys, tippaakaan en ole testin ja tän päivän välissä vuotanut. Olisi hassua, jos syntyisi laskettuna päivänä eli huomenna:smiley-bounce016

Mulla lorahti pari desiä verta vessassa käynnin yhteydessä. Soitin synnärille, vauva liikkuu eikä kipuja niin seurataan.. Just meni iso tummanpunainen hyytymä.. Nyt jänskättää:nailbiting:.
Alkokohan synnytys, tippaakaan en ole testin ja tän päivän välissä vuotanut. Olisi hassua, jos syntyisi laskettuna päivänä eli huomenna:smiley-bounce016
Mikäs siellä on tilanne.

Oli suppareita yöllä, sitten laimeni ja nukahdin. Aamulla taas kepeästi kipeitä suppareita pari tuntia ja lopahti. Eli kärvistelyä vielä. Näyttää siltä, että syntyy tuntien tai sitten kahden viikon sisällä.:angry9

Mulla on ollut kuumia aaltoja koko loppuraskauden. Olo on kuin saunan kiukaalla... Varsinkin iltaisin.

Täällä on tänään ollut muutamia kipeämpiä supistuksia, tiheämpään harjoitussupistuksia ja erinäistä jomottelua selässä ja tuntemuksia vatsalla. Varovaisen toiveikas olen, vaikka yritän pitää mielessä, että edelliset ovat menneet yliaikaisiksi ja laskettu aika on vasta kahden viikon päästä.

Tässä nyt parisen viikkoa ollut "tuntuvia" supistuksia (ei kehtaa sanoa kipeitä tietäen että oletettavasti pahempaa tulossa) muutamia kertoja tuntemuksiin liittynyt kuumia aaltoja.

Takaisin