Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
:D tähän vielä Anna Hanskin "miks et sä soita" soimaan taustalle ni avot. Hyvin kiteytetty!Minä yritän nyt asennoitua, että kolme viikkoa vielä. Nimittäin viimeistään kolmen viikon kuluttua olisi käynnistys, jos ei mitään ennen sitä tapahdu. Silti toivo on koko ajan läsnä.
Tuntuu ihan samalta kuin joskus kauan kauan sitten, kun oli sinkku ja toivoi, että ihastus soittaisi tai laittaisi viestin. Tietää, että turha kuumottaa, mutta on vaikea voida itselleen mitään
Minulta olis jäänyt varman elämäni rakkaus kokematta, jos olisin odotellut hänen soittavan. Oli katsos tallentanut minun numeron ihan väärän nimen (miehennimen!?!) alle. Bilettämisellä oli osuutta asiaan. Onneksi olin malttamaton ja soitin eka.Jennifer: no soittiko ihastus? :D
Samoilla ohjeilla mennään täällä. 37+4 rv ja paineet huitelee helposti 150/100, tosin jos menen makaamaan sohvalle vartiksi, niin paineet asettuvat siihen 140/90. Toksemialabrat otettiin viime viikolla, ja koska mitään hälyyttävää ei näkynyt niin sitten vaan seuraillaan. Toki ohje on että jos tulee paha olo, niin äkkiä synnärille arvioituttamaan tilanne. Noh, onneksi beibi mökeltää masussa menemään reippaasti ja kivut ja säryt ovat asiaankuuluvan laisia.Täällä yksi jatkaa verenpaineensa ja painonsa kohottamista... Kävin tänään terkalla paineet mittaamassa, ja alapaine oli 100... ilmeisen korkea siis Sain sitten viikonlopuksi heidän mittarin lainaan, ja ohjeet että jos nousee toistuvasti sinne sataan ja tulee näköhäiriötä tai jotain sekavaa oloa, niin pitää soitella osastolle tarkempia ohjeita varten. Ja kovasti lepoa myös!
Minä kans joudun vähän seurailee et onko lapsivettä vai valkovuotoa.. pitää ottaa varalta maanantaina neuvolaan yhteyttä..Supistukset alkoi taas aamuyöstä ja kokonaan ei juiliminen häviä pystyasennossa. Valkovuoto on myös muuttunut melkein/täysin vetisiksi, mutta edelleen epäselvää onko kyseessä lapsivesi vai ei. Seuraillaan..