En ole aiemmin synnyttänyt, mutta ymmärrän miksei nykyään paljon puhuta tuosta hengittämistekniikasta kivunlievityksen yhteydessä. Siis,mulla on synnyttäneitä kavereita, jotka naureskelevat koko jutulle edelleenkin, et voi olla, että kun kerrat on nykyään minimissä, niin siihen ei haluta tuhrata aikaa. Tiedä sitten.
Itse jouduin aikanaan opettelemaan hermosärkyyn erilaisia hengitystekniikoita ja mielikuvaharjoituksia. Kyllä ne auttoivat, mutta osaa piti opetella urakalla. Varmaankin niitä tulee hyödynnettyä synnytyksessä, huomaan jo supistustenkin kanssa niitä käyttäväni.
Itse jouduin aikanaan opettelemaan hermosärkyyn erilaisia hengitystekniikoita ja mielikuvaharjoituksia. Kyllä ne auttoivat, mutta osaa piti opetella urakalla. Varmaankin niitä tulee hyödynnettyä synnytyksessä, huomaan jo supistustenkin kanssa niitä käyttäväni.
Ihan vaan siksi että tiedetään rueta kulkee eri autoilla töihin. Kysyin sitten että Jokos se on alkanu lähestyvä synnytys sua jännittämään? Vastaus: no itseasiassa..