Synnytys

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2015' aloitti minivöö, 26 heinä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Täällä laitettu synnytys käyntiin tai yritetty :D ekat cytotecit meni 1030, eikä tapahtunut mitään. Toiset nyt klo 15 ja ooooteeeeeelllaaaannn...
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Annelia Aloittelija

Mahtavaa, tsemppiä! Jokohan vauva maailmassa?! Ihanaa kun koko ajan tuntuu edes muilla hommat etenevän....
  3. lumileopardi Tuttu foorumilla Lokakuunmammat 2015

Nnnääääääh, täällä kypsytellään vasta kohdunkaulaa. Tänään ei edistystä... Maltti on valttia..
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Pauveli Naimisissa foorumin kanssa Lokakuunmammat 2015

Joillakin tais olla kokemusta aqua-rakkuloista...? Lähinnä mietin, että saako niiden kanssa hieroo alaselkää?
  5. MsLola Peruskäyttäjä

Meillä esikko synty iltapäivällä
    • Tykkää Tykkää x 6
  6. Sussu83 Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Oli kyllä saletisti mun viimenen synnytys. En mä enää edes uskaltais synnyttää, kun noin nopeesti ja rajusti tullu nää 2 viimeisintä. Nautin nyt näistä tylleröistä mitä mulla jo on :D
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  7. Hepsuli Ihastunut foorumiin

Mä taas oon miettinyt että tää on mun eka ja vika sillä nyt 6vkoa imettäneenä mä olen jo ihan loppu. Kyllä se raskaus ja synnytys oli niitä helpompia puolia. :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Sussu83 Peruskäyttäjä Lokakuunmammat 2015

Jospa sulla helpottais jo imetys/ruokinta :) Mulle raskaudet olleet aina vaikeampia ja imetykset taas helppoja. Varmaan johtuu ihan vaan siitä et mulla tulee maitoa niin runsaasti jo heti synnytyksen jälkeen. Onhan siinä tietenkin monta muutakin tekijää :)

Jaa tämä sivu