Synnytys lähenee

Minäkää en oo löytäny mistään sitä "peruuta"-nappia... kuulemma sitä ei enää ole. Kaverille just kuvailin tätä tunnetta, tää on niinku kuolemaantuomittu odottamas telotuspäivää :confused: että näin positiivista :DD no joo, täytyy yrittää saada pää pidettyy ennemmin siinä innokkaan odottavas tilassa, eikä ajatella tätä elämän päättymisenä :D
 
Koiralle iski valeraskaus.... toivottavasti enteilis jotai mun tilanteesta! Edellisen kerran sille tuli sama heti ku olin raskautunu.
 
Itseasiassa mullakin on välillä sama tunne.. ihan hassua, että se lapsi tulee kotiin mukaan. Ootan sitä jo tosi kovasti, mutta ei sitä aina hetkellisesti tajua.. mitä minä teen ku kukaan ei enää potki minua mahassa?? Se tunne kai vaan vaihtuu, tai siihen tottuu.. yhtäkkiä joku on tissillä koko ajan, sen jälkeen opetellaanki kohta kävelemään jne..
 
Mä kanssa täällä kärvistelen ja odotan ja odotan jotain tapahtuvaksi... Nyt on tullu pari mojovaa supistusta ja selkää on särkeny aamusta asti, limaakin irtoaa sellaista kellertävää jojoa välillä. Tuntuu että maanantaihin on piiiitkä aika vaikka todellisuudessa vaan 4 päivää. Mutta kun VÄSYTTÄÄ katkonaiset yöunet ja hikiset päikkärit ja jatkuvat supistelut jotka sitten loppuvat aina kesken..
Tsemppiä teille kanssa sisarille! Yritetään jaksaa, uloshan ne kaikki on tullu tavalla tai toisella :).
 
Meillä on miu kotona TENssi laite kun mies on hommannut sen koirahierontoja varten ja välillä on hoidettu itseämmekin sillä, joten aion kokeilla jos tulee tarve/on aikaa. Kai ne alaselkään laitetaan ne lätkät... Mistään ei löytynyt varsinaisesti ohjeita, että jos vuokraat sen ja saat ohjeet niin vinkkaahan mihin niitä kannattaa lätkiä :)
 
No eipä tullu yöllä lähtöä.. Rv 41+0 ja edelleen vaa harjotussupistuksia, nyt jotai jomotusta nivusissa mut johtunee varmasti eilisestä ikea reissusta ja kukkapenkissä kykkimisestä.. :angry2 Tää ei synny ikinä! Varmaa viel jouluna haudon tätä, vähä siltä alkaa tuntumaa! :cussing
 
Hitto vie vieläki kotona, on jo aika turhauttavaa...:mad: Jo puoli toista vuorokautta säännöllisiä supistuksia, kuitenkin sain pari tuntia särkylääkkeellä nukuttua. Tuntuu vaan ettei etene ollenkaan eikä enää jaksais :smiley-angry019
 
Mulla oli ainakin ne tens- lätkät tuolla selässä edellisessä synnytyksessä, mut kai niitä voi käyttää mahassakin, jos kipu tuntuu enenmpi siellä, mut käsitin et siitä olis juurikin enempi hyötyä tuolla selänpuolella..:)
 
Saan sen vehkeen ja ohjeet sunnuntaina, mut mitä ny täs jo lueskelin niin ne lätkät kuuluu selkään (ei muualle!), vaikka suppareita ei tuntuiskaa selän puolella niin siellä on kuitenkin ne hermot tms mitkä vaikuttaa kohtuun ja sen tuntemuksiin, eli se mahdollinen apukin täytyy tulla selän puolelta.
 
Mä oon niiin kyrsiintyny kyllä nyt... Aamulla 7.20 heräsin sellaseen supistukseen ettei tosikaan ja ajattelin että noon ei tässä hätiä, kunnes niitä oli tullu puol tuntia ihan säännöllisesti 5min välein. No kiltisti otin panadolia poskeen ja painelin suihkuun, suihkussa oli paha olla mutta sinnittelin puoli tuntia. Tulin pois ja tein leivän kun sokerit alkoi tippumaan ja kädet tärisemään.. Ja mitä vielä, 1,5h jälkeen pari kivutonta ja se oli sitten taaas siinä... :angry
 
Tässä nyt eilen ja tänään kun liikkeessä olin niin jomotellut ja mahakin kovettunut jonkin verran, mutta ei.. kipeitä ei olleskaan. Ei edes kunnollisia.

Kyllä tosin mulla ottas pattiin enemmän nuo kipeät mutta ns. "toivottomat" supistukset.. koitetaan jaksaa!!
 
Täällä köllötellään nyt osastolla ja odotellaan että jotain alkaisi tapahtua. Eka cytotec vedetty äsken... Kätilö tooodella lohdullisesti sano, että voi mennä päiviäkin. No ompa tooodella kiva sit odotella täällä sairaalassa, ku nyt jo ikävä esikoista. Prkl. Toivotaan, että kroppa reagois hyvin lääkkeeseen ja tää syntys nopeesti. Tsempit kaikille loppu rutistuksiin! Mä tuun saleen marisemaan tänne vielä monesti jos ei kohta ala tapahtumaan :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Menin viimein yhden aikaan synnärille kun säännöllisesti supisteli edelleen (sisko pakotti itse oisin jäänyt vielä kotiin). Olin varma, että ei ois edenny vaan laittasivat mut osastolle. Yllätys yllätys olikin jo hieman edennyt ja saliin pääsin puol kaks. No lyhyt riemu eipä oo sit siitä enää edennyt, kivut vain pahentunu:angry4 vois jo alkaa eteneen.
 
Eilisen sormelle auki on tänää reilulle sormelle auki, ei oo meijen vauva turhan kiireinen ts. mun kroppa ei haluu luopuu raskaudesta :/
 
Täällä jomo jatkuu (jotakin tapahtuu onneksi) mutta eipä voi juuri sanoa olon muuttuneen. Jaksamisis teille, jospa pikkuiset tahtois jo nähdä maailmaa!
 
Täällä kans viimeyö kokonaan menkka jomotus kipuiluu ja painaa niin hitokseen alapäässä ja takapuoleen
 
Mulla hävis kaikki synnytystä oireilevat merkit oikeestaan eilen, ei oo tullut enää limatulpaa, eikä juurikaan enää mahaa kovottele, joten uskon suuntavani kokonaisena torstain äitipoli käynnille. No ei voi mitään, sieltä mää en enää ilman vauvaa lähe sit.
 
Huooh.. kolmas päivä jomotuksia alko. Käy jalkoihin, sisäreisiin ja lantioon, selkääm ja mahaan.. jokojokojoko?? En jaksa uskoa että tämä kolmea viikkoa jatkuis.
 
Laskettu aika on tänään ja ei mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta, ei nyt sillä että laskettuna välttämättä pitäisi syntyä mutta alkaa kyllästyttää helle ja iso maha...
 
Voi se hyvinkin jatkua, ne on vaan niitä ennakoivia/harjoitussupistuksia.... Mulla on maanantaista lähtiin tullu noita ja ei vielä ole lähtöa tullu, ei ollenkaan kiva kun kokoajan jomottelee...
 
Takaisin
Top