Synnytys lähenee

Ei vieläkään mitään. Ei edes yritystä, ei edes menkkajomotusta. Sitä vihlontaa esiintyy välillä, mutta sehän ei nyt synnytykseen vaikuta. Ei edes selkäkipuja. Hikeä vaan. Toivotonta..
 
Heihei jatkoa edelliseen! Täällä supistelee.. harjotuksia vai niitä oikeita??

Jomotus lähtee selästä, aaltoilee pikkusen jalkoihin ja kevyesti mahaan, voimistuu selässä ja häviää melkein kokonaan. Okei, nyt on tullut pari tämmöstä niin todennäköisesti mitään ei tapahdu kun intopiukkana odottaa :grin
 
Ei oo ollu täälläkää menkkajomotusta enää varmaan viikkoon-pariin, eikä kyl kans mitää muutakaan tuntemusta ku sitä alapään rääkkiä. Oon kokeillu sitä nännien hierontaa (mitä joku sano harrastavansa kans), se aiheutti eilen illal yhden kohtalaisen (harjotus)supistuksen ja thats it. Säälittävää :P
Nyt koko aamu leipomista ja siivoomista, ihan normaali olo >.<
 
Täällä alkoi VIIMEIN tapahtua; puolilta öin alkoi tihkua lapsivettä ja käytiin hyvän aikaa käyrilläkin köllimässä aamuyöstä synnärillä kun vuodossa oli niin paljon verta että säikähdin... (Tiedoksi jos joku miettii mistä lapsiveden tihkumisen huomaa: mulla ainakin oli ihan ku ois tosi vetiset menkat alkanu.)
Mutta kotiin lähettivät ja nyt pitäis nukkua varastoon niin paljon kuin ehtii, koska tänään pitäis sit alkaa tapahtua! Jos ei iltakahdeksaan mennessä tunnu missään, niin mennään tsekkaa tilanne uudestaan ja sovitaan käynnistys varmaan huomisaamulle. Tänään 41+2, että on sitä ny jo odotettukin! Hurraa!
 
^ Mulla ei sit taas ollut lapsiveden joukossa verta yhtään, vaan sitä keltaista limatulppaa.
 
Jeps, niinku arvasinki, kaikki hävisi. Ei enää mitään, olon puolesta vois vaikka lähteä hölkkälenkille. Kyllä se huominen sokerirasitustesti vaan odottaa..

Mutta hei kiva kuulla että joillaki tapahtuu, tsemppiä!
 
Täälläkin edelleen supistellaan hetken ja sit kaikki hiipuu... On kuuma ja väsyttää ihan sairaasti... taas viime yönä heräilty parin tunnin välein noihin kipuihin... Nooo maanantaina viimeistään!
Tsemppiä kaikille tähän loppurutistukseen!! :)
 
Täälläkin jotain tapahtuu, mut hissukseen, limaa tulee välillä paljonkin ja väri on muuttunu ruskeesta, vaaleanpunaiseksi ja veriviirumaiseksi, joten jotain edistystä tapahtuu, vain ne kunnon supistukset puuttuvat!!
 
Huoh, en tiedä edes siitä limatulpasta että onko sitä tullut vai ei :D jos joku olis puolen välin tienoilla sanonut minulle että älä huoli, enää 9 pvää laskettuun niin olisin hyppinyt onnesta, nyt se yhdeksän päivääkin on jo liikaa.. olo on kun lapsella jouluaattona :)
 
Täällä taas pääsin vielä käväseen kotona, kun ei ollut vielä lähtenyt edistymään vaikka kipeitä supistuksia viiden minuutin välein. Osastolle olisivat laittaneet, mutta tuumasin, että menen hetkeksi mieluummin kotiin ja illalla katson sitten uudemman kerran. Oli kuitenkin hyvä käynti kun pelkäsin sitä vauvan kokoa että voinko sen normisti synnyttää niin käyttivät magneetti kuvassa ja totesivat, että ei mitään ongelmia :p
 
Mulla on nyt maanantaista asti tullu tota ja ei siitä kyllä voi erehtyy, se on ihan kuin paksua geeliä. Ja kaikillahan se ei ees lähe vasta kun synnytys on jo menossa...
 
Joo mullakin tuli limatulppaa lauantaista asti monta päivää aina vähän kerrallaan - tosiaan ihan ku miehen hiusgeeliä ois pruutannu putelista pöksyyn. :P sellanen kiiltävä kirkas lima.

Nyt alkaa olla jo tuntuvia supistuksiakin, varsinkin jos on makuulla niin kouraisee kyllä niin että tuntee. Mut eipä nämä kovin tiuhoja tai säännöllisiä ole, eli ei taida tositoimet alkaa ainakaan ennen iltaa. Tämä vasta ikuisuudelta tuntuvaa odottelua onkin! :)
 
Kiva kuulla nupu, mie kun oon vieläkin vähä silleen et ens torstaina mennään käynnistykseen... Mut jospa tää tulis ihan yllättäen itse ulos :grin

Tsemppiä sinne ja toivottavasti supistukset lähtis tihenee ja voimistuu...
 
Nyt tämä selkäjomo on taas voimistunut, ei edelleenkään kipeä mutta epämiellyttävä. Joko se enteilis jotaki? Oon iha hermoheikkona :grin
 
Täällä 40+2 eikä oikein merkkiäkään, että kaveri olis tulossa joskus ulos. Ainut on nää helvetilliset liitoskivut :/Nyt te varmaan nirhaatte mut, kun niin kovasti jo synnytystä odotatte MUTTA voinko perua! En haluu! Mulla on huomen aamulla käynnistys ja mä oon ihan super ahdistunut :sad001 tuntuu että en halua mennä sinne, ois tullu yllärinä niin ei ois tarvinnu kokea tätä tunnehelvettiä! Ei mua se synnytys pelota. Jotenkin vaan ahdistaa olla pois kotoa esikoisen luota. Se reppana on ihan ihmeissään jo nyt et mikä äidillä on ja ihan ku se vaistoais että jotain tapahtuu kohta. Mun pikkunen onkin kohta isoveli eikä mun vauva enää. Ei uus vauva sitä korvaa. Se on uus vauva.. Äh, en osaa selittää ehkä joku ees vähän ymmärtää tän tunteen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla on välillä ihan samat fiilikset, voiko tän vielä perua?
Miten noiden edellisten muksujen käy, ne vaikuttaa niin isoilta sit kun tää uus vauva on sylissä, kauheeta, mitä me ollaan menty tekee? Kaippa nää fiilikset kuuluu tähän synnytykseen valmistautumiseen?
Eniten mua toi nuorempi käy sääliksi kun se on ollu mun vauva tähän mennessä ja välillä tuntuu olevan niin kiinni mussa, et minkälaisethan raivarit se vetää, kun mie häivyn muutamaks päiväks ja tuun uuden rääkyvän nyytin kaa kotio?

Mut jospa se tästä, onhan ne ennenkin selvinneet muutkin vai mitä ainatäysillä? Olettaisin et nää kuuluu tähän loppuraskauden hormonijuttuihin?
 
Siis ei voi olla totta, taas tekee tään, koko päivän jomotellu mahaa mukavasti ja tullu tota limatulppaa, välillä muuttu jo vaaleenpunakseks ja NAPS kaikki oireet/ merkit hävis illan tullen, voi paska mää sanon, mulla taitaa levitä pää ennen ens viikon torstaita tällä menolla, jos tosiaan loppuaika on tälläista pelleilyä:angry4:smiley-angry016:smiley-angry017
 
Takaisin
Top