Synnytyksestä palautuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jutsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin luulin minäkin, että sillin käry olis!
Crp alle 5, ei kuumetta..
Lievästi veren sekainen valkovuoto, eikä muuta!
Jt:ssa ei otettu viljelyä, suoraan paikallisesti lääkekuuri. Ei auttanu.

Lääkäri otti uudestaan papan sekä lisäksi viljelyn sekä tuon crp:n. Nyt on eri lääke paikallisesti käytettävänä, sekä suun kautta. Kaksi eri lääkettä siksi, että vahvemmasta suun kautta otettavasta tuli pahat reaktiot!

Kylkiasennossa sängyssä kun on, yleensä vaan nyt imettäessä..Liittyyköhän levinneisiin lantioluihin, kun päällimmäisen jalan luita alkaa jomottaa epämiellyttävästi ja pari kertaa olen herännyt siihen, että koko jalka on niin kipeä luista, että hyvin varovasti olen "liikuttanut auki" asennosta, kun on koskenut niin. Lisäksi jalkaterä puutuu. Inhottavaa.

Taisin minäkin voittaa bingossa! Imetyksestä huolimatta menkat alkoi 10 viikkoa synnytyksen jälkeen. Ei nyt ihan välttämättä olis tarvinu..

Äääähhh mä en haluu menkkoja. Just mulla loppunu jälkivuoto. Toivottavasti saan nauttia vuodottomasta ajasta vielä jonkin aikaa!

Varsin oli täälläkin jo menkat,ainankin samantuntusta alavatsa kipua oli tosin lievemmin kun menkoissa. Samalla tavalla alko että luulin jälkivuodon loppuneen kun viikoon ei tullut sit alko nämä "menkat" jotka kanssa näyttää jo loppuneen. (Ehkä)

2 ja puoli viikkoa synnytyksestä, ei ole tullut jälkivuotoa kolmeen päivään. En ole pitänyt sitten sidettäkään. Oli aiemminkin pArin päivän tauko. Pönttöön pissatessa vålillä putoilee punasta. Sopii mulle :>

Mulla kesti jälkivuoto 3vkoa, sitten vähän päälle 2vkoa taukoa ja nyt taas..menkatko?!

Mä vähän epäilen et mul on kans joku tulehdus. 5vkoa synnytyksestä ja kunnon jälkivuotoo ei oo hetkeen ollu mut sellast pient tuhruu... Ja vähän oudon hajustaki, ainaki toisinaa

Ei ole todellista! En ala. Täydet menkat menossa ja 10 viikkoa synnytyksestä. Siis mikä ihme mun kroppaa vaivaa?! En yhtään olisi kaivannut näitä, kokonaisen vuoden olisin pärjännyt vaikka ihan ilmankin. Aaargh!!

Taidan piilottaa kokovartalopeilin muutamaksi kuukaudeksi :/

Ja oisin ehkä mieluummin ottanut raskausarvet kuin peräpukamat.

Minä voin antaa mun arvet :( mua ei haittaa pikkulöllö ja roikkuvat rinnat sit joskus mut mun vatsa on meeenetetty. Vasta viimeset viikot reväytti kunnolla vatsan... Vaikuttaa tosi paljon mun mieleen, mutta mä yritän ajatella et se on vaan kroppa ulkosesti... Ja mulla on ihana, terve lapsi. Siltikin itken välillä asiaa. Oon aina ollut niin tarkka kropastani ja treenannut paljon. Ehkä se tuleva kiinteämpi kroppa saa näyttämään vatsan vähän paremmalta.

Maiden: suosittelen lämpimästi Scheriproctin kombia! Mä yritin pitkään päästä pukamista eroon jollain luomugeelillä ja perus Bepanthenilla. Eipä auttanu pidemmän päälle.

Pari kuukautta meni kaiken kaikkiaan päästä eroon. Nopeammin olis helpottanu jos olisin heti tajunnu tuon Scheriproctin. Onneksi ystävä vinkkasi :) Sen lisäksi jotain, joka pitää suolen aktiivisena :)

Tsemppiä! Ne on kirjaimellisesti perseestä!!!

Mulla tuli noita arpia vasta synnytyksen jälkeen joku viikko.. Luulin että pääsin pälkähästä mutta vi**t.. :(

Joo viimeset kolme raskausviikkoa repäs munkin mahan. Arpia on! Mutta kaippa ne haalistuu. Miestä ei tunnu vaivaavan :)

VilliVadelma kiitos, laitan ylös nimen ja hankin heti.

Ei ole helpottanut, kun on joutunut kakkoshätää pidättelee myös usein tässä :p usein vasta toisena tai kolmantena päivänä päässyt pälkähästä ja sitten tuntuu siltä kuin yrittäisi kakata tynnyriä..
Silloin kun olen yksin kotona, olen ottanut vauvan mukaan pöntölle syliini ja laskenut välillä pyyhkeen päälle lattialle :D

Minäkin tahdon mun keskivartalon kuntoon joskus. Nyt on alaselässäkin kahvat ja entisen vyötärön näkee kylkimakuulta. Hitsi kun pitää olla niin tarkkaa.

Mulle ei tullut yhtään raskausarpea mihinkään, mutta mun alapää.. :( Eppari on siis ommeltu huonosti tai tikit on revennyt jossain kohtaa. Tuloksena ylimääräinen "uloke" joka tulee haittaamaan mm. petipuuhissa. Ensi viikolla olisi tarkoitus soitella lääkärille ja alkaa selvittelemään, voiko asialle tehdä jotakin. Todellakin toivon, että edes jotain!

Joo, keskivartalo... Yritän olla armelias itselleni, mutta voi prkl, että on ikävä vanhaa vyötäröä ja uumaa. Nyt on sellaiset jenkkakahvat ja muffinssit että. Ja jos tästä julkisesti sanoo jotain ääneen, ihmiset ovat, että no oletkin juuri synnyttänyt. Mutta oma olo on niin ällöttävä, rapakuntoinen ja löllyvä. Olen 6 kg normaalipainostani ja se tuntuu.

Ugh. Sori avautuminen. Onhan minulla ihana vauva ja urotyön on kroppakin tehnyt, mutta halua voida hyvin myös fyysisesti. Ehkä saan pikkuhiljaa tuloksia aikaan.

Libra! Ihanaa kun sanoit ääneen! Juuri niin. Ne muutamat kilot mitä on vielä jäljellä, ovat ihanasti (ällöttävästi) kyljissä ja vatsassa. Eikä tosiaan yhtään lohduta, että ihmiset toteaa tuosta juuri synnyttämisestä.

Mutta... 9 kk meni "uuden vartalon" muovautumiseen niin sen verran annan armonaikaa myös toisinpäin :) Sitten PITÄÄ olla kunnossa. Onhan tässä 2 kk:ssa tapahtunutkin jo paljon positiivista.

Mulla on kuulkaas ladyt vielä matkaa entiseen vartalooni. No: Kyllä sen vielä saavuttaa, kun jaksaa treenailla ja ei syö ihan mitä sattuu.. ;)

Muuten alan oleen entisissä mitoissa mutta nuo jenkkikset ja löysähkö vatsa..saa nähä kauanko menee ennen kuin ne katoaa:cool:

Takaisin