Mä oon kyllä tässäkin suhteessa yllättynyt itsestäni, koska tosiaan varsinaiset raskauskilot lähti heti ja takaisin ei ole tullut, vaikka oon syönyt ihan mitä sattuu ja melkeinpä päivittäin jotain herkkuja... No iltapalat kyllä monesti meinaa jäädä syömättä, kun meen niin aikaisin vauvan kanssa sänkyyn ja sitten en välttämättä enää jaksakaan itse nousta sieltä, jos imetysessio ja nukutus venyy pitkäksi. Mutta voisin kyllä skarpata ton ruokavalioni kanssa ihan jo siksi, että multa saisi kyllä lähteä vielä raskauskilojen lisäksi se kymmenen kiloa ainakin. Nyt imettäessä voisi olla joku sauma, kun pikkutyyppi avustaa imemällä sen useamman sata kaloria päivittäin...
Kroppa on kyllä muuttanut mittasuhteitaan siinä määrin, että mahassa on röllykkää suhteessa enemmän tällä kilomäärällä, ja naama on taas hoikistunut. Että ei muuta kun lisää lankkua vaan, niin eiköhän se tästä. Tällä hetkellä lankutan ehkä hikisesti sen parikymmentä sekuntia.
Kroppa on kyllä muuttanut mittasuhteitaan siinä määrin, että mahassa on röllykkää suhteessa enemmän tällä kilomäärällä, ja naama on taas hoikistunut. Että ei muuta kun lisää lankkua vaan, niin eiköhän se tästä. Tällä hetkellä lankutan ehkä hikisesti sen parikymmentä sekuntia.