Ei ne ota takas ku myyntikuntoisen tuotteen, eli se pitää korjata ekaks. Sellaisen kikan ovat keksineet. Niillä ei varmaan tietokonekorjaajia ollut, mut kodinkonekorjaaja löytyy... Sitku se on korjattu, ni saa palauttaa. Tai, jos huolto totee ettei voi korjata, ni voin purkaa kaupan. Et näin. Meidän naapurilla on pakettiauto, sillä se tuotiin ja poiskin viedään.
Maksoin ny teknisille 1200 euroo lg pesurista ja kuivurista. Tuli kuljetus ja asennus siihen mukaan ja pesukone jo pyörii. Teknisillä ei oo pal.oikeutta, mut normitakuu. Nyt kaikki saatanan elimet ristiin et noi ei pragaa... Gigantin kuivuri venttaa takkahuoneessa huoltoa. Kukaan ei oo muuten soittanu sieltä...saatana.
Joo, mut ei mun paska mäihä tähän viel päättyny... Vittu, sain antibioottikuurin, dgn oli et kohdun sisäkalvon tulehdus. Tosin lievä, kaikki näytti siistiltä, eikä lääkäreiden mielestä ollut isosti hajuakaan, mut eipä just sillo ollu vuotookaan. Ja tulehdusarvo oli 4, verenkuva ok.
Nii, se paskahomma täs on se, et toinen antibiooteista ei käy alkoholin kanssa. Vkon kuuri ja pari pvää sen jälkeen ilman naukkua. Ja vittu, et mullon ne syndebileet huomenna ja olin ajatellu tosiaankin jäädä yöksi. Vittu, et vituttaa! Viimeksi lokakuussa ollu kavereiden kaa bailaa ja nyt ku olis tilaisuus ni eikö universumi koita päättää toisin. Mä nyt kyl aloitin sen toisen kuurin heti ja sit meinaan sen myrkkylääkkeen aloittaa vasta sunnuntaina. Mitäs siihen kommentoi sairaanhoitajasiskot? Onks paha? Kefexin oli se iisi ja trikozol se antabus-lääke.