T
Tähti ★
Vieras
Tähti, on sinun osaksesi osunut kyllä omituisia paikkoja. Itse olen kyllä siitä hankala ihminen, että nostan mekkalan heti jos kohtaan epäasiallista käytöstä. Ei ole silti työpaikkoja mennyt sen vuoksi sivu suun. Tähän nykyiseen työhön asetin itse ehtoja ja kerroin mikä minulle ei sovi. Onneksi tämä työnantaja on osannut arvostaa tinkimätöntä asennetta, joka toki pätee työssäkin, ei vain työehdoissa.
Edellisen työpaikan haastatteluun menin kaksi pientä lasta mukanani, todennäköisesti sain paikan juuri siksi, että lapset olivat mukana ja haastattelu meni silti hyvin.
Jos työnantaja ei ota täysin kokematonta eikä pienten lasten vanhempia ja viisikymppiset on jo liian vanhoja, niin kuka niitä töitä tekee?
Yölento :) Hienoa kuulla. Onnittelut!! Olet tinkimätön ja se on hieno asia, arvostan!!
On ehkä vaikea verrata asioita, kun on erilaisia aloja ja niissä toimitaan eri tavalla
Olen ollut töissä 3:lla eri alalla ja nykyinen vasta hyväksyy lapsia/ Äitiysvapaita, niukasti.
Rahaa firmassa on rutkasti, koska ollaan iso alan tekijä - Monopoli omiin tuotteisiin globaalisti :) Tässä työssä ei boikotoida, mutta eivät voi muutakaan mua kohtaan, koska sain lapsen.
Olen ainoa Äiti, ja 45v., muut naiset luovat nyt uraa.
Olen ajautunut suureen globaaliin -patentin omistavaan yritykseen, enkä yhtään tiedä miten se tapahtui
Onneksi täällä saa hankkia perhettä, ettei tule potkuja/määräaikaisuuksia.
Last edited by a moderator: