Nyt vaan asutaan samassa kämpässä, hoidetaan lasta ja kumpikin tekee omiaan. Tai mies tekee, mä en pysty enää edes omiin harrastuksiini lapsen takia joten istun vaan sohvan nurkassa illat.
Eclipse :) Millä saat vapaata istua sohvan nurkassa?
Meillähän on niin saman ikäiset lapset, onko ikäeroa pari-kolme päivää...
Se olis niin luxusta, jos voisikin istua sohvan nurkassa illat! Lapsi kun pitää niin kiireisenä, ettei rauhassa ehdi istua koskaan, (paitsi yleensä yöllä
)... Hoitajia meilläkään ei ole, kun kaikki vähänkin kykenevät asuu niin kaukana ja osa taas on jo niin vanhoja, ettei kykene ja monet jo kuolleetkin. Ihan 24/7 itse hoidettava. Meillä mies ei ole itsekäs, miehet vaan ajattelee eri tavalla, usein enemmän itsekeskeisemmin...tahattomasti!
Eikö teillä lapsi kiipeile ja vaadi leikkimään mukana?
Meillä lapsi on niin aktiivinen tapaus, ettei nuku päiväuniakaan enää ja menee silti yömyöhällä (klo 23++) nukkumaan, vaikka herää jo aamulla hirmu aikaisinkin (klo 07+++) leikkimään...
Yleensä jos istun sohvalla, hän välittömästi huudahtaa; Äiti leikkimään!
.. tai hän itse kiipeää vierelle istumaan; Äiti sylkkyyn - lue kirjaa!
Koko ajan pitää tehdä jotain ja touhuta mukana...kontata lattialla jne...Jos erehdyn katsomaan tv:tä, hän ei pidä siitä yhtään ja on välittömästi allapäin ja varsinkin uutisten aikaan, potkii jopa lattiaa
Uutiset jää kovin usein näkemättä.
.