Kiitos Napu :)
KP 1
....ja uutta inssiä putkeen
Ja no siis sen humalaisen "sukulaisen" kanssa en ole keskustellut aiheesta, koska hän oli aamulla kahvipöydässä, kuin ei olisi edes muistanut illan tapahtumista yhtään mitään
Olen vieläkin tosi "vihainen" hänelle, koska vanhemmilla on oikeus ja jopa VELVOLLISUUS päättää siitä kenelle lapsi annetaan. Eikö??
Tilanne oli sen verran paha, etten anna tapahtumia anteeksi koskaan!!
Tämän "sukulaisen" kanssa ollaan valmiiksi jo niin etäisiä, ettei ole väliä, vaikka välit olisikin täysin poikki.
No, hitusen verran lisävalaistusta, että tämä voimakkaasti humaltunut henkilö vei lapsen jo ennen tätä tilannetta. Hän vei sen isän sylistä, täysin ominpäin!
En tiennyt mitään, koska olin silloin wc:ssä.
Kuulin heti isältä ja lähdin huolestuneena etsimään lasta. Isä sanoi, ettei voinut taistella hlöä vastaan, vaan lapsi vietiin hänen sylistä
No, löysin lapsen tämän henkilön sylistä ulkoa puutarhasta, eikä hän ollut mitenkään halukas antamaan lasta minulle (=Äidille!).
Otin lapsen häneltä väkisin ja jo siinä vaiheessa mun käpy meni, sekä meidän lopullisetkin vähäiset välit.
Voi autuas mikä kesäjuhlat!:banghead:
Oli niin mukavaa ja ihanaa, mutta tuli yksi törppö ja pilasi kaiken - kirjaimellisesti.
Tilanne siis paheni vielä illan myötä ja jouduin itse puolustamaan omaa lasta, koska häntä revittiin väkisin sylistäni pois.... ja tämä henkilö oli niin kännissä, ettei omatkaan jalat pitäneet. Silloin tuli ISO Tiikeriäiti esiin!!
Kuuntelin oikein kiltisti tämän henkilön umpihumalaiset haukut siitä, etten osaa hoitaa lastani, koska en anna sitä hänelle.
Hän syyllisti ja haukkui molempia vanhempia, vaikka pyysin häntä siirtymään sivummalle, koska lapsi itkee.
Sen jälkeen hän vielä yritti ottaa lasta sylistäni ja siinä tuli pieni käsirysykin tilanteessa. Hän kuitenkin luovutti, koska oli jo lähes keskiyö ja ilmeisesti sammui
...luojan kiitos, huhh
Itse en nukkunut koko yönä.
En vaan pysty antamaan koskaan anteeksi. Entä jos olisin luovuttanut lapseni tälle henkilölle ja hän olisi umpikännissä kaatunut lapsen päälle, mitä kamalaa olisi tapahtunut??
Lapsi olisi varmaan murskana jo pelkästä putoamisesta saati siitä, että joku rojahtaa päälle. Ei kukaan olisi vastuussa ja olisi elämää suurempi suru
(=ei löydy hymiöitä tähän).
Ikinä en anna anteeksi tapahtumia, vaikka tämä henkilö rukoilisi.
En voi luottaa häneen IKINÄ/EN KOSKAAN
Onneksi lähisukulaisissa ei ole muita hänen kaltaisiaan henkilöitä.
.