Mulla tippunu 9,5 kg parissa vkossa. Selluliittia on polvien yläpuolella ja lantiossa. Enkä muuten kans yhtään kaipaa vattaa! Toissapvänä kävin lähikaupassa yksin autolla. Se oli eka krta synnytyksen jälkeen. Vittu, mikä vapauden tunne! Meinasin lähtee ajelee samantien parin tunnin lenkin, niin hyvältä ja vapaalta tuntui! Ei ahistanu, puristanu eikä närästäny, eikä vauva ollu mielessä.
Närästys mulla on muuten helpottanu vaan pikkuhiljaa, ei siis jääny synnärille ihan noin vaan. Voi olla, et ku oon lisänny kahvin juontia, ni vatta ei oo heti tottunu. Eilen ei enää tarvinnu rennietä.
Mulla ei oo mtn muita vaivoja, lukuunottamatta leikkaushaavakipua, joka sekin alkaa helpottaa. Nyt 24h ilman särkylääkkeitä. Nänniä vähän nipistää ku vauva alkaa imee, mut muuten tissit voi hyvin. Oon koittanu muistaa sitä nännivoidetta, mut vasta pari krt oon laittanu. Pitää useemmin, ehkäsee varmaan hyvin ettei tuliskaan kipeeksi.
Samoja vitskuja ja maitohappobakteereita syön ku raskausaikana. Foolihapon ja happosalpaajan oon jättäny pois.