Ku
Meillä on muuten kans imetys ollu ainoastaan ehkäisynä. Kuukautiset ei ole alkanu ja imetän tiheään. Tarkotus ei olis tulla raskaaksi mut hormonikierukan saan vasta syyskuussa. Mulla on ollut se ennenkin ja toimivin ehkäisy, vaikka en sitäkään haluaisi. Se on ihan ok. Kuukautiset jää melkein pois, ei tarvi muistaa ottaa mitään pillereitä eikä vaikuta mielialaan niinkuin pillerit. Vähentää kipuja myös ja hyvä jos on runsaat kuukautiset. Saatan sen perusteella saadakin sen hoidollisin perustein ilmaiseksi.
Meillä tuli muutama päivä sitten sellanen monta päivää pantattu kakka, että vauva suunnillee ui siinä. Mies sitten kylvetti vauvan, mutta sen jälkeenkin kakkaa löytyi vielä korvan takaa :D
Mulla on paino tippunu tasasesti 1kg/viikko koko ajan synnytyksen jälkeen paitsi kun oon ollu äidin pullapöytien ääressä. Nyt on vielä 3kg lähtöpainoon/ekaan raskauspunnitukseen nähden enemmän. Ei oo tarpeen laihtua yhtään enempää mutta mahanahka on vielä vähän röllykkä. Palautuuko se ikinä vai jääköhän tommoseks? Tai sitten ne 3kg on kaikki mahan kohdalla. Toisaalta tissit on isohkot, kiva kun kerrankin on :)
Seksiä meillä on ollut ihan kivasti, parhaimmillaan 3krt/vrk, hihihi. Ollaan luotettu imetysehkäisyyn mutta ei sais, nyt ei parane olla paksuna heti uusiks. Ens viikolla hommaan hormonikierukan. Niin siitä mielellään kuulisin kokemuksia? Seksihommissa on muuten se huono puoli että välillä vauva on just avannu silmät ja kyylänny kohti, ääääk karseeta!
Meillä on muuten kans imetys ollu ainoastaan ehkäisynä. Kuukautiset ei ole alkanu ja imetän tiheään. Tarkotus ei olis tulla raskaaksi mut hormonikierukan saan vasta syyskuussa. Mulla on ollut se ennenkin ja toimivin ehkäisy, vaikka en sitäkään haluaisi. Se on ihan ok. Kuukautiset jää melkein pois, ei tarvi muistaa ottaa mitään pillereitä eikä vaikuta mielialaan niinkuin pillerit. Vähentää kipuja myös ja hyvä jos on runsaat kuukautiset. Saatan sen perusteella saadakin sen hoidollisin perustein ilmaiseksi.