Muuttakaa tähti ja MS74 tänne meille, ravataan rappusia yhdessä, johan lähtee vauvakilot ja pari extraakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sopii. Oota mä katon koska eka lento lähteeMuuttakaa tähti ja MS74 tänne meille, ravataan rappusia yhdessä, johan lähtee vauvakilot ja pari extraakin.
Kaalinlehdet toimii ainakin tiehyttukosten/rintatulehduksen hoitoon. (onneks ei oo itellä koskaan kuitenkaan ollu). Nänneihin laitoin vaan tota lanoliinivoidetta (muitakin merkkejä on kuin Lansinoh, mulla oli Ainu Medelan lanoliini). Alkuvaiheessa se kipu oli kauhea, oli ihan verillä ja haavoilla nännit, mut onneks siihen tottuu. Muutaman ekan viikon jälkeen ei enää tarvinnut rasvailla eikä sattunut. Että kyllä se helpottaa.Hei mul on niin kipeet nännit vaikka rasvaan Lansinohilla vai mikälie ja rintamaidolla....auttaako ne kaalinlehdet ja miten niitä käytettiin?
Kipeisiin nänneihin vaikuttaa paljon kans se vauvan imuote.eli semmonen laajahan on paras. Mutta se kipu tosiaan helpottaa alun jälkeen. Mulla tuli nyt ihan vasta sitten alkupäivien oikea nänni kipeeks ja sekin jo taas helpottaa. Nyt siis vaavilla reilu 2 kk ikää. Mietin, että voisko johtua siitä, että erityisesti oikeasta rinnasta suihkuaa runsaasti maitoa tytön imiessä, niin voisko vaikuttaa sen imuotteeseen, ettei tarvii imeä niin tehokkaasti - en tiedä.Hei mul on niin kipeet nännit vaikka rasvaan Lansinohilla vai mikälie ja rintamaidolla....auttaako ne kaalinlehdet ja miten niitä käytettiin?
Mun tarttis saada kans 10kg pois ni oisin omissa mitoissa. Ootan että mies palaa töihin elokuun alusta ni sit alan vetelee sen päiväsii vaunulenkkejä että oksat pois ja jätän herkut....molemmat hirveitä herkkuperseitä ja jäätelöö kuluu kun kokoajan käy vieraita.
En osaa vauhdista sanoa mutta jätän sokerit ja herkut pois ja keskityn kans salaattiin ja sen kans lihaa/kalaa/kanaa..Leipää syön muutenkin tosi vähän ja lähinnä gluteenitonta näkkärii. Pastat/riisit/perunakin mulla on aika vähäistä, luomuriisimakaronia tai keitoissa pottua.MS74 :) Mitä tahtia aiot laihduttaa?
Mä kans lisään liikkumista ja nyt tosiaan oon aloittanut ihan salaattilinjan. Kaappien kätköissä olevat sipsit sai lentää roskin
Ihan ilkeyttää oma lepsuilu, kun sipsipussi usein tullut kaupasta mukana kotiin ja sohvalla sitten tullut mussutettua...
Raskauskiloja lähti ihan alussa kivasti rytinällä, mutta omalla lepsuilulla tuli takaisin +4kg, joista nyt sain pois -2kg... eli tavoite on se -10kg syksyyn mennessä
Minusta nämä kilot on erilaisia, kuin "tavalliset", jotenkin sitkeemmässä. Aion ottaa niskasta itteeni nyt, kun jotkut sanoo, ettei raskauskilot lähde sit enää ollenkaan, jollei heti ala laihduttaa.
Ootteko rajottanut vauvan kanssa liikkumista jotenkin? Lähinnä ekoina viikkoina? Me on käyty Cittarissa ja kaupungilla ja lastentarvikekaupoissa/-kirpparilla ja mummulassa. Toki ei vieraat häntä lääpi eikä kipeet ja passitan isovanhemmatkin käsipesulle ens. Onko mitään rajotuksia menemisten kanssa? Taisin kysyy tätä jo aiemmin mut koski lähinnä meillä vierailevia. Vauva nyt 2vk 1pv.
Kyllä! :) Meillä neuvolan th kielsi viemään vauvaa minnekkään julkisiin paikkoihin ja kauppakeskuksiin. Nyt olen käynyt pojan kanssa kaksi kertaa Cittarissa ja ikää 2kk :)
Ei mullekaan kukaan sanonut mitään. Ei ees terkka joka kävi kotikäynnillä ja kerroin kyllä että oltiin vaunuiltu Cittariin.Oikeesti? Kuinka kauan se sanoi ettei saisi viedä? Vanhempien lasten kohdalla aikoinaan sanottiin ettei ulos kahteen viikkoon. Nyt sairaalassa sanoivat että vie vaan, kun ei ole talvi ja kylmä. Julkisista paikoista ei kukaan sanonut mitään. Tosin kävin kyllä muutenkin alussa yksin kaupassa ja mies oli pojan kanssa, helpompi niin.
En osaa vauhdista sanoa mutta jätän sokerit ja herkut pois ja keskityn kans salaattiin ja sen kans lihaa/kalaa/kanaa..Leipää syön muutenkin tosi vähän ja lähinnä gluteenitonta näkkärii. Pastat/riisit/perunakin mulla on aika vähäistä, luomuriisimakaronia tai keitoissa pottua.
Oikeesti? Kuinka kauan se sanoi ettei saisi viedä? Vanhempien lasten kohdalla aikoinaan sanottiin ettei ulos kahteen viikkoon. Nyt sairaalassa sanoivat että vie vaan, kun ei ole talvi ja kylmä. Julkisista paikoista ei kukaan sanonut mitään. Tosin kävin kyllä muutenkin alussa yksin kaupassa ja mies oli pojan kanssa, helpompi niin.
Ei mullekaan kukaan sanonut mitään. Ei ees terkka joka kävi kotikäynnillä ja kerroin kyllä että oltiin vaunuiltu Cittariin.
Siis meiltä kiellettiin ihan täysin kauppakeskukset Jos vieraita halusi nähdä, niin sitten mieluiten aikuisia, ei lapsia, ihan tartuntavaaran takia. Meidän poika oli syntyessään 2,4kg ja sai pisteitä sairaalassa täydet 9/9 :)
Oon ymmärtänyt että imettäessä ei sais liian nopeasti laihduttaa. Noin puol kiloa viikossa ois hyvä tahti.MS74 :) Mitä tahtia aiot laihduttaa?
Mä kans lisään liikkumista ja nyt tosiaan oon aloittanut ihan salaattilinjan. Kaappien kätköissä olevat sipsit sai lentää roskin
Ihan ilkeyttää oma lepsuilu, kun sipsipussi usein tullut kaupasta mukana kotiin ja sohvalla sitten tullut mussutettua...
Raskauskiloja lähti ihan alussa kivasti rytinällä, mutta omalla lepsuilulla tuli takaisin +4kg, joista nyt sain pois -2kg... eli tavoite on se -10kg syksyyn mennessä
Minusta nämä kilot on erilaisia, kuin "tavalliset", jotenkin sitkeemmässä. Aion ottaa niskasta itteeni nyt, kun jotkut sanoo, ettei raskauskilot lähde sit enää ollenkaan, jollei heti ala laihduttaa.