Meillä on Manducan reppu. Se on tosi hyvä myös, ergonominen ja turvallisen oloinen ja paljon säätövaraa. Huono puoli on se, että siinä saa vauvan vaan kasvot rintaan päin (joissain muissa merkeissä saa myös kasvot menosuuntaan). Lisäksi se on niin tukevaa, paksua tekoa, että vie aika paljon tilaa, jos sen vaan haluaa ottaa mukaan vaunujen lisäksi varmuuden vuoksi.
Sitten mulla on vielä sellainen ongelma, että en jotenkin itse osaa olla rennosti, kun vauva rintarepuissa. Pelkään ihan hulluna, että kompastun ja kaadun vauvan päälle, joten kävelen koko ajan keskittyneesti ja ylivarovasti. Lisäksi tekee mieli kuitenkin koko ajan pitää varmuuden vuoksi repusta kaksin käsin kiinni, ettei vauva vaan putoa, jos joku hihna pettäisi (erittäin epätodennäköistä että niin kävisi, ja vaikka pettäisi, niin vauvahan ei putoaisi, koska on monen hihnan varassa eikä vaan yhden... Mutta nää on näitä mun ihme pelkoja...).
Vauva kuitenkin tuntuu viihtyvän repussa ihan hyvin, eli täytyy varmaan vaan itse treenata enemmän repun kanssa olemista!