Kuinka vanha sun vauva olikaan? Ja kauanko meinaat pitää yöt vieressä?
Mä ajattelin kans ens yönä syötön jälkeen siirtää mun viereen vauvapesässä, jos ei nukahda omaan sänkyynsä. Sille tulee usein hikka syönnin jälkeen ja herää sit siihen.
Poika nyt 2,5kk. En ole muuten tullut ajatelleeksi että mihin saakka vieressä yöt. Luulen että mennään tilanteen mukaan. Periaatteessa voisin hyvin kokeilla nukuttaa ekaan syöttöön omassa sängyssä, kun se on ruvennu olemaan viimeaikoina vasta neljän maissa yöllä. Toisaalta kun se vieressänukkuminen ei haittaa niin helppo syöttää vaan eikä tarvitse nousta. Tai sit nukkuu just hyvin, kun aistii äitin ja isän läheisyyden. Tiedä sitten.
Ja seksielämääkin on. Aika nopeesti toivuin synnytyksestä. Vieressä nukuttaminen ei niinkään vaikuta, ennemmin nyt mökkielämä kesällä, kun pienet tilat ja isommat lapset samassa huoneessa tai sit muita nukkumisjärjestelyjä. Nyt toisella mökillä mies lapsensa kanssa nukkuu kokonaan eri rakennuksessa, kun emme vain mahdu tähän pikkumökkiin kaikki.
Jos yritän istua pojan kanssa sohvalle rauhassa niin alkaa venkoilemaan sylissä ja parkumaan. Kuin käsittäisi että äiti yrittää saada rauhoittumaan ja nukkumaan.. Saati sitten jos otan sohvalla syöttöasennon ja yritän antaa maitoa jos vaikka on nälkä ja rauhoittuisi niin kamala kiukkuhuuto.. En varmasti ota maitoa ja nuku!
Tämä siis usein varsinkin iltaisin. Sitten kantelen vähän aikaa pystyasennossa sylissä tai mies yrittää viihdyttää, 5-10 min ja kokeilen maitoa uudestaan.. ja se kelpaakin ja siihen poika nukahtaa.
Varsinainen tuuliviiri.. Onko nyt sitten sellainen kausi että poika ei vaan haluaisi nukkua vaan oppia kaikkea uutta ja katsella ja kuunnella kaikkea? Äänensä on ainakin nyt löytänyt ja mökää eli juttelee välillä tosi kovasti. Mutta todella rasittavaa kun välillä ei ole missään hyvä ja varsinkaan paikoilleen emme saisi poika sylissä istua.. koko ajan pitäisi keksiä jotain uutta ja pelleillä pojalle.
*väsynyt olemaan pelle* Leikkimatollakaan ei nyt taas kauan viihdy.
:bag:
.

, mun paras kaveri leikki nukeilla. Sillä onkin jo viis lasta, joista vanhin on jo täysikäinen
Mies sanoi, että päätä sä nimi...no mä pistin paperiin sitten 5min ennen papin tuloa!!
Mä ajattelin antaa sit sen perusteella, että mistä hän aikuisena miehenä pitäisi ja olisi lisäksi sopivan kansainvälinen