Tähti, ehkä kannattaisi vähän harjoitella erossa olemista, jos tuollaisia reissujakin on pakko tehdä.Kauhistuttaako ketään töihin paluu?
Oon jo ihan vähän "kauhistunut", koska vaaditaan paljon. Ensinnäkään en muista monistakaan firman ohjelmistoista, että miten niitä käytettiinkään ja on satavarmasti tullut päivityksiä tässä välissä. Vaativinta on meidän asiakkaiden mm. Wärtsilä, Metso, Neste, Kone, Andritz.. näiden omat ohjelmistot, joita mun pitää osata handlata. Näitäkin aina päivitetään. Siis siirtää meidän myynti -ostoksi asiakkaiden omiin järjestelmiin, sekä lukuisat tekniset dokumentoinnit.
Eniten "kauhistuttaa", että 3kk kuluttua oon jo takas töissä, eikä poika osaa vielä oikein mitään
Luultavasti joudun heti alkuunsa ainakin viikoksi ulkomaille, ehkä Ranskaan, omistajan tehtaalle. Poika ei ole ollut ilman Äitiä ikinä vielä edes yhtä tuntia. Sitten pojan pitäisi pärjätä Isän kanssa monta yötä ja olla päivät hoidossa, koska isi on päivät töissä.
Ajatuksia/kokemuksia?
Minä en palaa töihin vielä aikoihin, mutta pidän ammattitaitoa yllä hoitovapaallakin. Olen niin innostunut työstäni, että seuraan uusinta tutkimustietoa mielelläni.