Heippa!
Aika vaan kuluu niin nopeasti, ettei täällä kerkeä käymään enää ollenkaan, en taida viitsiä lukea taaksepäin viestejä kun niitä on monia :D Sen verran kurkkasin kuitenkin, että Sirpakin oli linjoilla
Meidän poika täyttää perjantaina jo 11kk! Hurjaa! Osaa nyt sitten jo kontata ja nousee joka paikkaan seisomaan
Viimeksi taisin sitä tuskailla kun ei liikkumisessa tapahdu muuta kuin peruuttamista..no nyt tuskailen kun tapahtuu koko ajan seisomista, hänellä kun ei ole käsitystä yhtään miten pidetään kiinni
Ja tanssimaankin rupeaa siinä, vaikka seisomistakin ois hyvä vielä harjoitella
Vaikka ikää on jo noin paljon, on hän vielä äidin tissimaakari. Imetystä jatketaan kaiketi niin pitkään kun maitoa tulee, yhden tissin varassa tässä on oltu viimeiset puoli vuotta, hyvin näyttää pelittävän yhdelläkin
Noista anopin vaatevalinnoista. Mä olisin onnellinen jos anoppi tois violetin värisiä vaatteita muksuille. Tykkään itsekin väristä, mutta mua ärsyttää kun hänen mielestään tuon meidän poikatytön pitäis kulkea rimpsumekoissa ja leikkiä nukeilla, vaikka sitä kiinnostaa enempi autot ja puissa kiipeäminen..pidä siinä sitten mekkoa päällä
Ja pojalla voisin pinkin paidan päälle pistää ihan jo protestiksi tätä tytölle pinkkiä, pojalle sinistä -periaatetta vastaan, mutta ei kyllä taida yhtään pinkkiä hänellä olla, kaikesta huolimatta :) Mutta löytyy paljon oranssia ja vihreää, ruskeaa, keltaista ja sinistäkin, mutta vähemmän.
Mun oma elämänmuutos sai viime viikolla takapakkia kun oltiin mökillä, anopin antimien äärellä. Ei kehdannut olla syömättä, joten söin kiltisti ja sit kun palattiin mökiltä alkoi taas kuntoilu ja terveellisesti syöminen. En siis laihduta, mutta pyrin syömään terveellisemmin kuin aikaisemmin. Makeat vähentää minimiin jne jne. Pelkästään imetyksen takia en pysty/halua laihduttamaan, mutta ajattelen että laihduttaminen tuo kilot takaisin kun en enää laihduta, mutta elämänmuutos on pidemmälle tähtäävä. Vyötärö ja lantio onkin kaventuneet kivasti, vaikka vielä sitä makkaraa löytyy, mutta nyt on jo pienempi makkara