Kannattaa unohtaa laihduttaminen ja tehdä vain elämäntapamuutos! :) Mä tuhlasin vähän omia rahojani verkkovalmennukseen, jossa nimenomaan painotetaan aterioiden laatuun. Siis että syödään laadukasta ruokaa (oikeanlaisia öljyjä, luomua, paljon kasviksia, hedelmiä, hyvää lihaa, kanaa, kalaa yms) ja myös painotetaan sitä, ettei se elämäntapamuutos tapahdu yhdessä yössä. Askel kerrallaan. Minä, ikuinen sokerihiiri oon nyt viikon ollut syömättä herkkuja! Askel kerrallaan eteenpäin.
Ja mun hyvä ystävä (4 lapsen äiti) on vienyt tämän homman vähän edemmäksi kuin minä ja jätti maito ja viljatuotteet pois kokonaan, Juo aamuisin erikoiskahvia ja siihen lisää erilaisia öljyä (ohje löytyy netistä, jos jotain kiinnostaa) ja pelkällä kahvilla pärjää kuulemma puoleen päivään, olo on energinen eikä ole nälkä. On laihtunut kolmessa viikossa 8 kiloa. Ja siis syö harvemmin, mutta ruoka on ruokaisaa eikä ole nälkä aterioiden välissä, välipalat siis jääneet pois. Eikä heidän lasten ruokarytmit kärsi kyllä siitä. Heidän lapset juovat tätä nykyään punaista maitoa, koska siitä ei oo prosessoitu mitenkään..tässä esimerkkejä.
Mä en itse ajatellut maitotuotteita jättää pois, koska tykkään syödä rahkaa, raejuustoa, jugurttia, ja kahvissa pitää olla loraus maitoa :) Mutta aina voi katsoa, että ovat laadukkaita tuotteita. Toki rahallisesti kyllä haastavaa näin kotihoidontuella, että ehkä tämmöinen kokonaan siirtyminen luomuun ja erikoisempiin lisäravinteisiin jää siihen kun palaan joskus töihin
Nyt on hyvä aloitella ja harjoitella. Ja edelleen teen HIIT-treenejä. Nyt tietenkin sen valmennuksen mukaan. Kaikista paras fiilis mulle on tullut noista treeneistä, koska huomaan kunnon nousseen ja kykenen tekemään sellaisiakin liikkeitä mitä aikaisemmin vaan sivusta seurasin, koska olin niin kömpelö. Onnistuminen tuo mahtavan fiiliksen treenin jälkeen :)