Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kellään täällä migreeniä ? Sain tänään jonkinlaisen migreenikohtauksen, kun päätä särki vasemmalla puolella, oli valoherkkyyttä ja oksetti. Mulla ei ole koskaan diagnosoitu migreeniä.
Onko kellään täällä migreeniä ? Sain tänään jonkinlaisen migreenikohtauksen, kun päätä särki vasemmalla puolella, oli valoherkkyyttä ja oksetti. Mulla ei ole koskaan diagnosoitu migreeniä.
Niin joo ja mä en ota sitä rota rokotetta ollenkaan vastaan. Niin huonoja kokemuksia niinkin kaukaa kun 7 vuoden takaa jolloin nämä rokotteet tuli. En ole enää näille 4:lle nuorimmalle sitä ottanut. Ne perinteiset rokotteet tietenkin otamme kaikki.
Rotasta vielä, että nyt poika huutanut, huitonut ja vääntelehtinyt selkä kaarella kaksi yötä-ja päivää putkeen, ilmavat kovat, pierua tulee...
Rokote saatiin reilu viikko sitten, nyt ollut tällaiset oireet! Täytyy johtua tuosta rokotteesta, kunnei muuta syytä pitäisi olla.
No tätä mäkin neuvolan hoitajalle sanoin! Mut väittää ettei enää 1,5-2 viikkoa sen jälkeen voi oireita olla.. Meillä ennen ekaa rotalääkettä poika kakkasi kahden päivän välein ja oli ihan rauhallinen, sen jälkeen on mennyt ihan mahdottomaksi tuo kakkaaminen ja hulinat. Tehosteen jälkeen vain pahentunut. Oikeesti sanon niille neuvolassa että meidän poika ei kolmatta tehostetta enää ota..
Taas täällä huutelen, mutta meilläkin oireet oli pahimmillaan 1-2 vkoa rokotteen jälkeen. Ekan viikon ripuloi ja toisen huusi kipeää mahaansa. Muuten ei koskaan ole mahavaivoja. Ei otettu enää tehosteita, hirveät oireet tuli.
Joo, luin kaikki tutkimukset ja selvitin rotatartuntojen yleisyyttä. Jos ei mene alle 1,5v päiväkotiin, niin riski on melko pieni. Ja vaikka joutuisi sairaalaan, niin toipuu nopeammin kuin noista rokotteista..
Mä olen nukkunut aika vähän viime öinä. Toi jomotus päässä oli tosiaan toispuoleista. Sitten simissä oli valoherkkyyttä ja oksensin. Jännityspäänsärkyä mulla on kyllä ollut ennenkin. Voi olla, että mulla on noita migreenikohtaustyyppisiä ollut joskus ennenkin, mutta ne menee sitten aina ohi. Lääkärissä kävin joskus monta vuotta sitten valittamassa pääsärkyä, mutta ei silloin kukaan diagnosoinut mulle migreeniä vain jännityspäänsäryn.Maria75 : ei ole, mutta muuta päänsärkyä oli, tulee valvomisesta. Oletko valvonut paljon?
Meillä ei kyllä ole enää mitään oireita 3. rotatehosteesta. Nyt on 10 päivää tehosteen saannista.
Mä olen nukkunut aika vähän viime öinä. Toi jomotus päässä oli tosiaan toispuoleista. Sitten simissä oli valoherkkyyttä ja oksensin. Jännityspäänsärkyä mulla on kyllä ollut ennenkin. Voi olla, että mulla on noita migreenikohtaustyyppisiä ollut joskus ennenkin, mutta ne menee sitten aina ohi. Lääkärissä kävin joskus monta vuotta sitten valittamassa pääsärkyä, mutta ei silloin kukaan diagnosoinut mulle migreeniä vain jännityspäänsäryn.
En tiedä kuka sitten sen diagnoosin migreenistä saa. En mäkään ole saanut mutta selkeisiin oireisiin lääkettä kyllä. Univelkaa? Niskajumitusta? Nestehukkaa?Mä olen nukkunut aika vähän viime öinä. Toi jomotus päässä oli tosiaan toispuoleista. Sitten simissä oli valoherkkyyttä ja oksensin. Jännityspäänsärkyä mulla on kyllä ollut ennenkin. Voi olla, että mulla on noita migreenikohtaustyyppisiä ollut joskus ennenkin, mutta ne menee sitten aina ohi. Lääkärissä kävin joskus monta vuotta sitten valittamassa pääsärkyä, mutta ei silloin kukaan diagnosoinut mulle migreeniä vain jännityspäänsäryn.