En muista mitä kaikkee tänne piti ilmotella iteltäs mutta nyt olen synnyttänyt yli 40v
Raskautumistaustaa: 12 v suhde mieheni kanssa ja Väestöliitolla viimeiset vuodet tutkittu syytä miksen raskaudu. Ei syytä löytynyt ja sinä aamuna kun olimme menossa koeputkihedelmöityksen pistosohjaukseen niin plussasin!
9.7.2016 syntyi kiireellisellä sektiolla Tyksissä klo 4.46 tyttö 3850g ja 55cm. Turkulaisia ollaan ja olen 42v. Viiden kivuliaan kotona valvotun yön jälkeen koitettiin käynnistää Cytotecilla, kalvojen puhkasulla ja oksitosiinitipalla joka ei avannut suuta kuin 5cm eikä vauva tippaa kestänyt joten leikkuriin. Nyt kaikki hyvin.
Tervetuloa mukaan MS74 ! Lisäsin tietosi tohon etusivulle. Raskausviikot vaan puuttuu, kun en ollut varma millä viikolla sun vauva syntyi. Hyvänkokoinen tyttö sulla ja todella pitkä.
Sulla aika samanlainen tarina, kun mulla. Tosin me käytiin väestöliitolla vain niissä hdelmällisyystutkimuksissa 2/ 15. Siitä 2 kk niin plussasin. Me ei keretty aloittamaan mitään hoitoja. Mulla tosin takana oli yksi tuulimunaraskaus 3/13 ja keskenmeno nuorena. Väestöliiton mukaan muuta estettä ei ollut raskaudelle, kun ylipaino ja ikä. Mä käytin apuna ovulaatiotikkuja. Nyt mukana menossa on pian puolivuotias Toivo-poika.