T
Tähti ★
Vieras
Onko hyvä spekuloida täällä hänen asioitaan kun näkee mitä kirjoitamme? Voi pahoittaa mielensä.. Kertonee itse kun/jos haluaa.
Marituuli : olet oikeassa :)
Sirpa : Anteeksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko hyvä spekuloida täällä hänen asioitaan kun näkee mitä kirjoitamme? Voi pahoittaa mielensä.. Kertonee itse kun/jos haluaa.
Meiän pojalla ilmeisen pieni jalkaterä, koska pitkään mahtui 56 cm vaatteet päälle. Paria 56 cm yöpaitaa lukuunottamatta meillä on nyt käytössä 60-62 cm vaatteet. Noi äitiyspakkauksen vaatteet tuntuu olevan aika reilunkokoisia, kun ovat mahtuneet meiän pojalle aika kauan. Pulautteleeko muiden lapset ? Meiän poika pulautellut tällä viikolla aika paljon.
Ja paljonko ikää nyt? :)Meillä potra poika! Pituus nyt 63.9cm ja painoa 7375g.
Ja paljonko ikää nyt? :)
Niin joo ja mä en ota sitä rota rokotetta ollenkaan vastaan. Niin huonoja kokemuksia niinkin kaukaa kun 7 vuoden takaa jolloin nämä rokotteet tuli. En ole enää näille 4:lle nuorimmalle sitä ottanut. Ne perinteiset rokotte
Olet tietenkin otamme kaikki.
Meiän poika täytti eilen 5 kk. Ensi kuussa juhlitaan 1/2-vuotissyntymäpäiviä. Sikuriini sun poika reippaasti ohittanut meiän pojan pituudessa ja painossa, vaikka on 2kk nuorempi. Täällä on nyt kaksi aamua syöty riisipuuroa, jos alkaisi painoa ja pituutta tulla lisää. Meiän poika on kehityksessä jäljessä isäänsä, mutta pojalla on molemmat vanhemmat lyhyempiä kuin pojan isällä. Mä olen 152 ja mies 158 cm. Sen takia pituusodote on miinuskäyrällä. Miehen äiti on 156 cm ja miehen isä 164 cm. Mun isä oli 160 cm ja äiti 155 cm.
Niin joo ja mä en ota sitä rota rokotetta ollenkaan vastaan. Niin huonoja kokemuksia niinkin kaukaa kun 7 vuoden takaa jolloin nämä rokotteet tuli. En ole enää näille 4:lle nuorimmalle sitä ottanut. Ne perinteiset rokotteet tietenkin otamme kaikki.
Ihan kamala ripuli. Ja rota ollaan sairastettu eikä se ollut ollenkaan niin paha kuin rokotteen seuraumus. Keksisivät rokotteen noroon niin sitä vois harkita:)Oon kanssa miettinyt etten ota sitä rota rokotetta, perinteiset kylläkin.Mitä ikäviä kokemuksia teillä on ollut?
Niin joo ja mä en ota sitä rota rokotetta ollenkaan vastaan. Niin huonoja kokemuksia niinkin kaukaa kun 7 vuoden takaa jolloin nämä rokotteet tuli. En ole enää näille 4:lle nuorimmalle sitä ottanut. Ne perinteiset rokotteet tietenkin otamme kaikki.
Mekään ei aiota ottaa rotavirusrokotetta. Ihan kiva siis kuulla, että muitakin jotka jättävät sen pois. Ens tiistaina on neuvola, jossa se olis annettu. Se tuntuu ikäänkuin 'turhalta', kun ei sitä aiemmillakaan lapsilla ollut. Sitä ei vielä vuosina -04 ja -06 vielä ollut. Taisi ola testausvaiheessa, kun muistelisin että haettiin vauvoja noihin tutkimuksiin.
Tähti-73 kaikki rokotteet on vapaaehtoisia. Mut ekan kans ei välttis hoksaa et voi kieltäytyä. Meil kävi sen calmette et okotteen kans niin. Tultiin vaan sairaalassa ja pistettiin eikä me edes tajuttu mistä kyse. Myöhemmin otettiin selvää kun tuli nivusiin se kauhea mätäpaise, että oli jotain huonoa erää, joka annettiin loppuun ja siitä oli monille tullut oireita. Vuonna -06 sitä ei enää edes annettu.
Ollaan oltu muuten mökillä nyt juhannuksesta ja tosi mukavasti mennyt. Vauva nukkuu hyvin ja itsekin viihdytään. Suunniteltu ja valmisteltu nimijuhlia, jotka pidetään mökillä.
Ihan kamala ripuli. Ja rota ollaan sairastettu eikä se ollut ollenkaan niin paha kuin rokotteen seuraumus. Keksisivät rokotteen noroon niin sitä vois harkita:)
Mun piti vielä kirjottaa, että lopetin "imettämisen", kun sitä maitoa ei enää oikein tullut. Poika sai äidinmaitoa n.6viikkoa, toivottavasti riittää vasta-aineiden saannin puolesta :)
JustMom10 : Voiko tuon rotaviruksen sairastaa aikuisena? Vai onko ne sitten sitä Norovirusta? Ihme, ettei th sanonut mitään rokotteen haittavaikutuksista
Meillä poika ei ilmeisesti tullut kipeäksi, kun ei vaikuta kipeältä, tosin on vähän vaisu... Kylvystäkään ei nyt innostunut..