Arvatkaapa vaan onko ajatukset jotenkin taas olleet että mitä jos.. Tää on kaameaa!
Mun instagram on täynnä vauvoja ja mies tokaisi jo yks ilta "No prkl.." sillee vähän että kohta saat mut ylipuhuttua
️
Mietin että ensi syksyhän ois ihanteellinen ajankohta kun mun työsopimus päättyy heinäkuulle ja olen luultavasti heinäkuun jo lomalla (koska valmistun näillä näkymin kesäkuussa)
Olin alunperin pohtinut että tekisin lyhennettyä työviikkoa syksystä alkaen koska meidän keskimmäinen aloittaa toisen luokan, mutta parempaahan se ois olla ihan kotona
Ja siis mies tokaisi jo yks viikko että jos hän saisi yrityshommat pyörimään niin hyvin että kattaisi suurimman osan meidän tuloista, hän olisi vain iloinen jos mulla olisi mahdollisuus olla kotona ja lasten kanssa, koska hän on jo nyt kyllästynyt kotitöiden määrään ja tähän mitä itse taas mielelläni tekisin = kotityöt ja lasten kanssa touhuaminen
Kun nyt miehellä on ollut vastuulla lasten viemiset/hakemiset, lääkärit, neuvolat, kodin siivous ja kotityöt, juoksevat asiat, ruuanlaitto yms. koska on ollut pääosin kotona ja meidän nuorimman kanssa, kun minä oon ollut töissä ja koulussa.
Ei mitenkään että hän ei tekisi, tai että minä en haluaisi varsinaisesti töitä tehdä, mutta jos mietitään että mistä tykätään enemmän tai missä toinen on parempi ja ns omalla tontillaan, niin minä varmaan kodinhoidossa (metatyöt mukaan lukien) ja arkisissa askareissa kun taas mies luova ja jostain onnistuu aina rahaakin tuomaan pöytään.
Tuntuu ihan hullulta myös työskennellä päivät hoitaen muiden lapsia, kun omien lapsuus on nyt ja haluaisi olla heidän kanssa. Tälläisiä kevyitä mietteitä tähän iltaan.