Suurperheelliset kuumeilijat

Mieheltä keltaista valoa 💛 mun ajatukselle syysvauvasta! 😁 Eli ei kieltänytkään mutta halusi sulatella asiaa koska meillä nyt paljon lautasella tässä arjessa ja toki isoja muutoksia.

Hyvältä kuulosta @Miitu ! 😍 Mun esikoisella on huomenna synttärit. Tai siis tänään, nyt ollaan jo seuraavan päivän puolella! Syksyvauva on kyllä ihana 🥰

Mä olen nyt innostunut jotenkin enemmän emännöimään kotona. Olen ollut enemmän ja vähemmän kotiäitinä jo tämän 9v ajan ja onhan tämä vaan parasta. Haluaisin tehdä jotain pientä omaa juttua, siis oman yrityksen nimissä, mutta en oikein ole vielä keksinyt mitä se voisi olla.

Tänään laitoin viilin tekeytymään ja iltapuhteeksi valmistui seitsemän purkillista omenasosetta. Vauvakin sai osansa ja ne meni jo pakastimeen. Omppuja jäi vielä, mutta purkit loppui kesken.. ystävä leipoo hapanjuurileipää ja olen sitä ajatellut opetella, kunhan aika on oikea. Mulla ei maha oikein kestä normi leipää, mutta tuo juurileipä toimii! Olis hauska kokeilla miten se vaikuttaa painoon, kun siirtyisi vallan sitä syömään.

Jotenkin elämä on muuttunut nyt paljon yksinkertaisemmaksi ja nautin siitä kovasti! Siis sellaisia pieniä asioita arjessa, joista nauttii eri tavalla kuin ennen. Pyykkien viikkaus on edelleen mun inhokkihommaa, mutta ehkä pitää tehdä siitä rutiini 😅

Niin ja mehän ei käytetä mitään ehkäisyä 🙊 tämä oli ihan miehen aloitteesta. Pari neuvolan kumia meni rikki, mies osti uusia, mutta tuumasi että onko näistä mitään iloa eikä sittemmin ole käyttänyt mitään 🤣 ehkä hänkin on ajatellut jättää asian ns Herran haltuun 😁

Oi esikoisen synttärit. 🥰 Juhlistitteko jotenkin? Täälläkin kakkosella synttärit ylihuomenna 😍 Parin viikon päästä miehellä, ja siitä parin viikon päästä esikoisella. ❤️
Kuopus tosiaan joulukuussa ja mulla tammikuussa että puolet vuodesta ollaan aina lähellä konkurssia. 😅

Eipä meilläkään ehkäisyä oikein oo käytössä. Tänään juuri viimeksi peitto heilui puoli huolimattomasti ja hupsista vaan, se oiskin ovispäivä FLO mukaan 🙈 Mutta tää nyt on tätä, mitä lie tähtiin kirjoitettu 🤍💫

Oi esikoisen synttärit. 🥰 Juhlistitteko jotenkin? Täälläkin kakkosella synttärit ylihuomenna 😍 Parin viikon päästä miehellä, ja siitä parin viikon päästä esikoisella. ❤️
Kuopus tosiaan joulukuussa ja mulla tammikuussa että puolet vuodesta ollaan aina lähellä konkurssia. 😅

Eipä meilläkään ehkäisyä oikein oo käytössä. Tänään juuri viimeksi peitto heilui puoli huolimattomasti ja hupsista vaan, se oiskin ovispäivä FLO mukaan 🙈 Mutta tää nyt on tätä, mitä lie tähtiin kirjoitettu 🤍💫

Ei olla ehditty vielä juhlistaa 😅 meillä pari remonttijuttua kesken ja yritetään saada ne ensin alta pois. Sitten voi juhlia! Teilläkin siellä juhlasuma oikeen tulossa 😄❤️

Vähän sama meno siis siellä kuin täälläkin 🤭 ei se ole niin tarkkaa, katsotaan mitä tapahtuu jos tapahtuu 🤭🤞

Tämä ketju onkin kovin hiljainen tätä nykyä!

Täällä on kyllä kuumeilut olleet viime kuukaudet taka-alalla kun syksyn taudit ovat alkaneet jyllää ja sairastelemme tautia toisen perään. Alkaa ihan "kisakunto" loppua tässä. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. 😮‍💨 Tuon tietysti töistä joka ikisen taudin kotiin ja puhumattakaan kuopuksesta, joka tosiaan aloitti nyt syksyllä päiväkodissa. Parhaillaankin sairastelemme kotona ja jouduimme perua hartaasti suunnitellut halloween bileetkin joita lapset olivat odottaneet viikkoja. 😪🎃 Onneksi juhlia voi koska tahansa ja kavereita kutsua kylään niin koitamme tsempata positiivisen asenteen voimin, kun muutakaan tässä tilanteessa ei voi. 😅

Töissä on ollut myös hankalaa (huonoa johtamista ja huonot resurssit) eikä opinnot töiden kylkeen ole olleet lainkaan helppo juttu. Miehen yritystoiminta on käynnistynyt jopa paremmin kuin osasimme odottaa. Hän ilmoittikin että tekisi kaikkensa jotta mulla olisi tarvittaessa mahdollisuus jäädä kotiin meidän lasten kanssa ja tehdä niitä itselle merkityksellisiä juttuja elämässä 🥰 Tällä hetkellä kun kaikki voimavarat menevät selviytymiseen töissä ja arjessa ylipäätään.

@Miitu kyllähän tuo sairastelu voimia vie! Tuntuu olevan monen lapsiperheen vitsaus se, kun taudit kiertää koko ajan 😖 toivokaamme teille pikaista paranemista!

Minäkin muuten ehdin maistaa viime syksynä sitä huonoa johtamista työrintamalla. Oli vähän erikoinen pk johtaja silloin ja hän jäikin yks kaks saikulle enkä nähnyt häntä enää sen jälkeen, kun jäin vuodenvaihteen jälkeen kotiin. On sillä vaan iso vaikutus siihen miten töissä viihtyy ja jaksaa ja miten asiat rullaa. Ja siihen vielä opinnot päälle, huh! Tsemppiä arjen pyöritykseen! Minusta jo se pelkkä töissä käyminen tavallisen arjen lisäksi on riittävän rankkaa 😂

Hienoa et miehen yritystoiminta on ottanut tuulta alleen! 🤩 Ja hänellä ihana tuo asenne, voi että! Mä joskus kaipaan et oma mies osais samalla tavalla sanoittaa ajatuksiaan, vaikka hänkin varmasti sen takia paljon tekee töitä, ettei mun tarvitse mennä töihin, kun sitten se pakka leviää ihan kokonaan, kun ei ole ketään pitämässä kotona asioista huolta.

Takaisin