Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi esikoisen synttärit. Juhlistitteko jotenkin? Täälläkin kakkosella synttärit ylihuomenna Parin viikon päästä miehellä, ja siitä parin viikon päästä esikoisella.
Kuopus tosiaan joulukuussa ja mulla tammikuussa että puolet vuodesta ollaan aina lähellä konkurssia.
Eipä meilläkään ehkäisyä oikein oo käytössä. Tänään juuri viimeksi peitto heilui puoli huolimattomasti ja hupsista vaan, se oiskin ovispäivä FLO mukaan Mutta tää nyt on tätä, mitä lie tähtiin kirjoitettu
Itsellä kans ollut hassuja ovisoireita nyt tän viimeisimmän raskauden jälkeen. Tosi voimakkaita ja pitkään kestäviä. Meillä myös tammikuinen on erittäin ehtiväinen tapaus, kiirettä pitää hänen kans. Ja 3-veen mustasukkaisuus on ottanut kyllä tuulta alleen sen jälkeen kun tämä pienin on alkanut kilpailla leluista...Mitähän tää kun kp 16 ja pari kertaa tullut aavistuksen punertavaa vv tänään. Mahaa myös turvottaa. Voiko oviksen aikaan tulla vähän vuotoa? En tiedä kierron pituudesta kun se on vaihdellut vielä synnytyksen jälkeen. Eikä ole ovistestejä
Meidän vauva lähti tänään konttaamaan. Hän on niin iloinen uudesta taidostaan ja äiti on kiireinen kun nyt hän ehtiikin kaikkialle
Itsellä kans ollut hassuja ovisoireita nyt tän viimeisimmän raskauden jälkeen. Tosi voimakkaita ja pitkään kestäviä. Meillä myös tammikuinen on erittäin ehtiväinen tapaus, kiirettä pitää hänen kans. Ja 3-veen mustasukkaisuus on ottanut kyllä tuulta alleen sen jälkeen kun tämä pienin on alkanut kilpailla leluista...
Pilvikirsikka, Jos sulla oli oviksen aikaan pinkkiä (ovikseen liittyvää) ja nyt kiinnittymisvuotoa tms?
Täälläkin kp 20 ja jännäilen onko tääkin kierto ihanteelliset 28 päivää kuten edellinen.
Pyörähdän täällä kysymässä kokeneilta: kiinnittymisvuodosta olin kuullut, mutta niin oliko siis tavallista että oviksen aikaan tulee pientä tiputteluvuotoa? Lämmöt pomppasi eilen siihen malliin että se saattaisi olla mulla käsillä/juuri mennyt (kp19), ja seksin jälkeen vessapaperiin tuli hieman vaaleanpunaista.Pilvikirsikka, Jos sulla oli oviksen aikaan pinkkiä (ovikseen liittyvää) ja nyt kiinnittymisvuotoa tms?
Täälläkin kp 20 ja jännäilen onko tääkin kierto ihanteelliset 28 päivää kuten edellinen.
Voi miten kirpaisee jo tämän ryhmän nimi nykyään En tiedä lukiko teistä kukaan Hesarista, mutta siellä oli minun synnytystarina ja tosiaan menetin 10 litraa verta ja kohtu jouduttiin poistamaan
Lapsiluku jäi siis neljään ja olen kiitollinen, että minä ja vauva selvittiin todellakin, mutta rajulta tuntuu, kun en voi enää saada lapsia
En sieltä mutta Facebookista! Voi olitko se sinä! Siis on ihme että olette vauvan kanssa hengissä mutta kylläpä tuli tosi kurja loppu, oon tosi pahoillani oot sitkeä nainen