Suurperheelliset kuumeilijat

Toisaalta maailman onnellisin loppu, kun säilyttiin hengissä, mutta sitten taas surullista, että en voi enempää saada lapsia. Nyt täytyy keskittyä näihin mitä jo on ja sit ku he kasvavat, niin miettiä omia juttuja. Eli mitä muuta olen kuin äiti 🙏🏻❤️

Kyllä tästä selvitään ❤️

Ehdottomasti, siinä oli ainekset suureen katastrofiin, mutta onneksi loppu oli onnellinen ❤️

Kyllä te selviätte! ❤️

Voi miten kirpaisee jo tämän ryhmän nimi nykyään ☹️ En tiedä lukiko teistä kukaan Hesarista, mutta siellä oli minun synnytystarina ja tosiaan menetin 10 litraa verta ja kohtu jouduttiin poistamaan 🥺
Lapsiluku jäi siis neljään ja olen kiitollinen, että minä ja vauva selvittiin todellakin, mutta rajulta tuntuu, kun en voi enää saada lapsia ☹️
Voi sinua! Tietysti saa surra kun menettää kykynsä saada lapsia. 🫂 Samaan aikaan olet todella onnekas kun selvisitte kumpikin, melkoinen tarina! Elämä on ihmeellistä. Ja välillä meinaa unohtua tuo kuinka vaarallista touhua synnytys voi olla, ja kuinka onnekkaita olemmekaan kun tehokas hoito on ulottuvilla. :Hugging Face:

Toivottavasti vointi on hyvä, menetit kyllä hurjan määrän verta. Varmasti hemoglobiinin ja raudan kanssa saa olla tarkkana seuraavat kuukaudet että jaksat vauvan ja perheen kanssa.

Voi sinua! Tietysti saa surra kun menettää kykynsä saada lapsia. 🫂 Samaan aikaan olet todella onnekas kun selvisitte kumpikin, melkoinen tarina! Elämä on ihmeellistä. Ja välillä meinaa unohtua tuo kuinka vaarallista touhua synnytys voi olla, ja kuinka onnekkaita olemmekaan kun tehokas hoito on ulottuvilla. :Hugging Face:

Toivottavasti vointi on hyvä, menetit kyllä hurjan määrän verta. Varmasti hemoglobiinin ja raudan kanssa saa olla tarkkana seuraavat kuukaudet että jaksat vauvan ja perheen kanssa.

Joo oli kyllä huikeat 16 henkilökunnan jäsentä paikalla + veripalvelu 🙏🏻❤️

Joo luvattiin, että vauvan neuvolalääkäri-käynnillä katotaan hemoglobiini 👍🏻

Takaisin