Suurperheelliset kuumeilijat

Nopsa laihduttaminen saattaa tuntua vitamiinivarastoissa, joten ihan hyvä ettei kesken laihdutuksen koita raskautua. Uskoisin että optimaalisin olisi saavuttaa haluttu paino ensin, sitten tankata muutama kuukausi terveellisesti ja monipuolisesti, ja sitten raskautua. Toki painon pudotus ja varsinkin hikikuntoilu osana sitä saattaa kyllä tehdä vauvayllärin jos ei pidä varaansa, siinä on jotain joka saa kropan hyrräämään.

Hyvä pointti tuo vitamiinivarasto, senkin puolesta hyvä ehtiä syödä pari kuukautta monipuolisesti. En ole varma, saavutanko koskaan haluttua painoa, niin en ajatellut sitä jäädä odottamaan. Kunhan pääsisin nyt alkuun pahimmista nivelrikkoriskeistä, jaksaa paremmin treenatakin, kun on hitusen kevyempi. Mutta ennen kaikkea yritän korjata suolistomikrobistoani paremmanlaatuiseksi.

Kyllä tässä (melkein) neljänkympin iässä jo sen verran kiireinen olo on, että kovin kauan en halua enää odottaa. Entäs jos ei tärppääkään yhtä nopsasti kuin ennen. Haaveilen, että saisin tällä kertaa kuntoiltua läpi raskauden. Mut laihduttaa ei tietenkään voi.

Täällä dpo14 ja kp27/28
Mun mielestä pc liuska on ollut nyt pari- kolme päivää saman vahvuinen🤔 nyt panikoin olisko pitänyt vahvistuu reilummin. Selkee on joo plussa mutta on siinä vielä ollut vahvistumis varaa. Ehkä mä skitsoam nyt.Ehkä joku ihan pieni sävy ero mutta aika lailla samaa ollut nyt ainakin pari päivää.

MIITU: Onnea tuhrusta jos näin voi sanoa🙈👍

Liitteet

• IMG_20230922_095858__01__01.jpg
    IMG_20230922_095858__01__01.jpg
    671 KB · Katsottu: 57
Kävin tänään piruuttaan ottamaan HCG verestä kun siellä oli yksi vanha lähete niin arvo tuli justiin ja nyt siis 3+5 ja arvo oli 134. Varmaan ihan ok. Pienempi varmaan kuin edellisessä onnistuneessa mutta ihan on noissa taulukoiden sisällä.

Hyvä on noille viikoille! 😊

Mulla oli kakkosesta niin että viiva ei tuntunut tummuvan kovin vauhdilla. Odottelin niitä leffaviivoja nimittäin! Mutta kyllä nekin sieltä sit tulivat.
Ja yhtenä aamuna meinasin saada slaagin kun oli vain haalea haamulainen. Mut sitten iltapäivästä olikin taas kunnon plussa! Että nää on näitä.

Muokattu viimeksi:
Tulee vaan "esivaihdevuodet" esiin joka paikassa! Nytkö se on sitten sitä.. 😭

Tuli siis jtn vaaleanpunertavaa/rusehtavaa neljänä päivänä (ihan paristi vain pyyhkiessä) ja nyt ei enää mitään. 😬
Kp 45/32-34. HUOH.

Eilen illalla iltapisusta tein vielä viimeisen testin ja kyllä nää jo leffaviivoista menee🙈 Eilen oli 4+0 ja dpo16
Juu, tämä hetki 4+0 ja viivat on tavallaan maaginen, kun ne kuukautiset todellakin jäävät pois. Ehkä sitä viimein silloin uskaltaa tunnustaa että raskaana ollaan. :smiling-eyes:

Hcg arvo tuli! Pe dpo14 oli 134 ja nyt tänään dpo17 oli 476🤗 eli yli triplaantunut reilusti. Mä aattelinkin kun oli niin huono olo aamusta että varmaan taitaa olla arvo reilummin noussut😅 Nyt vaan ootella varhaisultraan😬
Taulukon mukaan näyttäs👍
Day after HCG or LHAverage mIU/mlHigh mIU/ml
17132429
18292758
19303514
205221690

Beanen, Kyllä on luvut ja viivat nyt kohdillaan! 😍🥰

Beanen, Kyllä on luvut ja viivat nyt kohdillaan! 😍🥰
Joo eihän noi niinkun mitään silleen "pelasta" että herran hallussa on😇 hyvilläkin lukemilla voi mennä jutut pieleen ja huonoilla arvoilla voi kaikki mennäkkin hyvin jne.

Eilen illalla iltapisusta tein vielä viimeisen testin ja kyllä nää jo leffaviivoista menee🙈 Eilen oli 4+0 ja dpo16
Pakko oli katsoa vahvistuuko edelleen. Onhan näissä eroa🤗 eka kuva RV 4+0 ja toinen kuva tänään 4+3 . Nyt on testiviiva jo tummempi👍🙈

Liitteet

• Screenshot_20230927-134023.jpg
    Screenshot_20230927-134023.jpg
    16.5 KB · Katsottu: 58
  • IMG_20230927_132814__01__01.jpg
    IMG_20230927_132814__01__01.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 57
Mulla on ollut kyllä inhottavaa vatsa jomotusta. Esikoisesta olo ihan kauheet pitkän aikaa ja on ollut muistakin. Nyt ehkä vähän samaa tasoa kun esikoisesta. Sitten en tiedä mikä hitto mun alaselkää just nyt iski mutta ihan alhaalta just pepun päältä keskeltä vihlovaa kipua😕 kiva jos joka paikka kremppaa jo nyt.
Eka neuvola on muuten 25.10. Sitä ennen oli se ultra 11.10. Nyt kun on 40 .v niin saa sen nipt testin automaattisesti. Meillähän seula hälytti viime raskaudessq ja niskaturvotusta oli yli 2.7 mm. Lähetettiin nipt testiin kun en lapsivesinäytettä halunnut keskenmenoriskin vuoksi. Onneksi kaikki oli hyvin ja saatiin sukupuoli varmuudella samalla tietoon.

Niin ja haittaako jos olen täällä nyt ainakin sinne ultraan asti turisemassa ja seurailemassa teidän juttuja? Ei jotenkin vielä tekis mieli siirtyä odottajiin enkä tiedä siirrynkökään kun oli jotenki hassut noi systeemit siellä🤔 jotenkin hankalaa, piti olla viestejä sen ja sen verta jne.

Takaisin