Suurperheelliset kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiarella
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
  • Tagit Tagit
    suurperhe
Kiitos, mĂ€ en voi uskoo tĂ€tĂ€. Oireet on kyllĂ€ kovemmat kuin loppuun menneessĂ€ viime raskaudessa. EttĂ€ joku luotto tĂ€hĂ€n oli kun alkoi noi oireet. Mutta nyt ei auta kun toivoo ettĂ€ paikka oikea ja muutenkin ettei alkaa mitÀÀn vuotoa. No sille ei sit mitÀÀn voi eli nyt nautitaan tĂ€stĂ€ hetkestĂ€đŸ€—

Vahvistunut jo eilisestĂ€ huimastiđŸ˜­â€ïž
TÀnÀÀn dpo 9 tai 10. TodennÀköisesti 9.

Paljon onnea Beanen, niin onnellinen sun ja teidĂ€n puolesta! đŸ˜â€ïž

Kiitos❀ mĂ€ en poistu mihkÀÀn tÀÀltĂ€ vielĂ€ kun menkatkaan edes myöhĂ€ssĂ€. Nyt vasta KP 22 ja kierto nyt ollut jotain 28-29. Toki ovis oli nyt aiemmin eli olisko kierto nyt 27?
MĂ€ yritĂ€n nyt seurata kuin vahvistuu, en ehkĂ€ joka pĂ€ivĂ€ mut joka toinen...joo joo jos pystyn🙈

Mulla on ollut nyt joka pÀivÀ etovaa oloa ja pahoinvointia, ei menkkoja.
MUTTA tÀÀ voikin olla työstĂ€ johtuvaa, olikin ahdistavaa ja ehkĂ€ jopa jĂ€rkytys itselle, vaikka osasin kaikenlaista odottaakin. Katsotaan kuinka seuraava viikko sujuu. 🙈
Nyt olen alkanut miettiĂ€ jo perhepĂ€ivĂ€hoitajan kautta opintoja tms.😬 Tai jos oikein mahdottomaksi kĂ€y, ehkĂ€ palaan vain takaisin kaupanalalla, osa-aikaisena niin ei mene mielenterveys. TĂ€rkeintĂ€ on se ettĂ€ voin hyvin ja jaksan olla Ă€iti omille lapsilleni. đŸ„° Ne pĂ€ikyn lapset on kyllĂ€ vieneet myös mun sydĂ€men ja ovat ihania aivan jokainen. 😍 Mutta tuo ala voi huonosti ja ihmiset alalla voivat huonosti... Oon liian herkkis tuonne.

Miitu, mikÀ kierron vaihe sulla nyt on? Voisko olla jotain tekeillÀ vai tallettelitteko?
Mulla kyllÀ rupes aivoissa nykii ja raksuttaa kun alko yöllÀ ja aamuyöstÀ etomaan ja tissit tosiaan jo hyvin aikasin oli jotenkin oudot ja nyt ne on jo kuppikokoo isommat taas. Mulle ei toi etominen ole niin tyypillistÀ kun mulla ei ole ollut kuin vÀhÀn esikoisesta joka tyttö pahoinvointia, pojista ei ollenkaan. Nyt jotenkin orastavasti vaikuttaa ettÀ voi tullakkin.
Niin ettÀ mietin noilla oireilla sun juttuu ettÀ pitÀskö testata mutta kun en tiedÀ sun kiertoon tai muista.

MĂ€ oon jo testannut muutaman negan! 😁 Ja tsÀÀnssit tĂ€ssĂ€ kuussa oli niin minimaaliset. Mun ovishan siis ilmeisesti siirtyi viikolla! (Silloin viime viikolla kun sain ne haamut) Ja nyt ois kaiketi oireista jos lasken niin dpo 9.
Esim yks aamupÀivÀ tuli nukkarissa niiiiin huono olo ettÀ mietin lÀhdenkö vessaan vai en. Mutta luultavasti vaan ollut henkistÀ stressiÀ..
MeillĂ€ on tosi haastava pienten ryhmĂ€. Ihania ovat mutta on kyllĂ€ työtĂ€ kirjaimellisesti. 🙈

Muoks! EikÀ mulla siis koskaan oo ollut varsinaista raskauspahoinvointia. Etovaa oloa joskus ensimmÀisellÀ kolmanneksella, mutta mulle pahoinvointi ei edes ole ollut oire.

Muokattu viimeksi:
@Beanen , minne laskettu aika osuisi? Ehditkö vielÀ toukokuisiin vai meneekö kesÀkuun alkuun? KyllÀpÀ nappasi vÀlittömÀsti, olet onnekas. :smiling-eyes:

2.6 olisi mutta meillĂ€ tosiaan kĂ€ynnistetÀÀn aina 3 viikkoa ennen kun on riskiraskaus tuon maha verkon takia joka on vatsaleikkauksessa laitettu. Eli toukokuun puolivĂ€liin☀ jos nyt kaikki hyvin menee.

TĂ€nÀÀn kp 24/ 28 ja dpo11 ja tĂ€mĂ€ puristetusta lirusta puolen tunnin pidĂ€tyksellĂ€đŸ˜ Vahvistunut
Kuva vielÀ testiajalla, tummeni hieman lisÀÀ kuivuessaan.

Liitteet

• IMG_20230919_083516.jpg
    IMG_20230919_083516.jpg
    178.2 KB · Katsottu: 55
  • IMG_20230919_083459.jpg
    IMG_20230919_083459.jpg
    659.1 KB · Katsottu: 57
TĂ€nÀÀn kp 24/ 28 ja dpo11 ja tĂ€mĂ€ puristetusta lirusta puolen tunnin pidĂ€tyksellĂ€đŸ˜ Vahvistunut
Kuva vielÀ testiajalla, tummeni hieman lisÀÀ kuivuessaan.
Komea viiva! Onnea! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Kiitos❀ onko tuo sun LA vĂ€hĂ€n vÀÀrin🙈 2025?
Haha! SiltÀ nÀyttÀÀ! Kiitos kun sanoit, korjataanpa... ei ole ihan kristallipalloa matkassa ettÀ tietÀisin tuolloinkin saavani vaavin. :rolling:

PÀivittelenpÀ tÀnne!
Kp 41/32-34. Menkat viikon myöhĂ€ssĂ€. Testit negaa. EhkĂ€ stressi mikĂ€ lie.. mutta jotenkin aina ahdistaa ettĂ€ mikĂ€ vialla. 🙄

MÀ taas soudan ja huopaan. Miehen kanssa juteltiin, ja pohdittiin kuitenkin siirtÀvÀmme yritystÀ vielÀ hiukan. MÀ olen melkoisen ylipainoinen, ja pÀÀtin nyt yrittÀÀ kaikkeni saada tilannetta vÀhÀn korjattua tinkimÀttÀ kuitenkaan liikaa tulevasta raskaudesta. Olen kummastakin edellisestÀ raskautunut suunnilleen nÀissÀ kiloissa, erona vain se, ettÀ 2019 ei oma paino noussut yhtÀÀn raskaudessa ja 2021 taas varmaan 10 kiloa, oli rautaongelmia.

Nyt aloitin paaston (en vain painon takia) ja se sujuu hyvin. Jotenkin tuntuu hullulta suoraan paastolta lÀhteÀ lasta yrittÀmÀÀn, haluaisin totutella ainakin kuukauden syömÀÀn aikaisempaa terveellisemmin. Ja voihan tÀstÀ tulla joku takaiskukin. No, sitten onkin nelikymppiset ihan nurkan takana, joten yhtÀ hyvin voisi juhlia ne ilman pahoinvointia ja vÀsymystÀ.

PidĂ€tĂ€n oikeuden muuttaa taas mieleni, mut nĂ€illĂ€ nĂ€kymin menis vasta marraskuun kiertoon. SiitĂ€ olis sit laskettu elokuussa ja siitĂ€ eteenpĂ€in. Ei ollenkaan hullumpi. Jos sitĂ€ seuraavan saiskin alkuvuodelle. 😆

Nopsa laihduttaminen saattaa tuntua vitamiinivarastoissa, joten ihan hyvÀ ettei kesken laihdutuksen koita raskautua. Uskoisin ettÀ optimaalisin olisi saavuttaa haluttu paino ensin, sitten tankata muutama kuukausi terveellisesti ja monipuolisesti, ja sitten raskautua. Toki painon pudotus ja varsinkin hikikuntoilu osana sitÀ saattaa kyllÀ tehdÀ vauvayllÀrin jos ei pidÀ varaansa, siinÀ on jotain joka saa kropan hyrrÀÀmÀÀn.

Takaisin