Suurperheelliset kuumeilijat

Miitu: huomenna täytyy tehdä pc liuska. Ylihuomenna vois tota puikkoa taas koittaa. Tai sitten säästän la😅
Paljonko sinulla olis dpo laskettuna ekasta LH-huipusta?

Minullakin haamuili varmaan viikon ennen ku hormonitasot lähtivät kunnolla nousuun. Just tuollanen tuplahuippukierto oli.

Nepeta Cataria: Ekasta lh huipusta kp11 on dpo 8.
Juu, sitä laskeskelin et haamulainen on vähän liian aikainen tästä sinun jälkimmäisestä LH-huipusta. Jos vaikka eka LH-huippu olisi ollut myös ovis? Dpo 8 kuulostaa jo sellaiselta et se vois jo näkyä tarkalla testillä ja hyvällä tuurilla. Mistäpä sen tietää, jotenkin ne erimunaiset kaksosetkin saavat alkunsa, ja joillakin voi olla se viikon ikäero. Syntyvät varmaan just noin. :smiling-eyes:

Vahvistumisia! Ultrahan sen iän sitten lopulta kertoo, kun sinne asti pääsee. :smiling-eyes:

Jännää, Beanen! 🤩

@Iltatähti89 Ihanasti jaksat olla positiivinen! Kyllä se pysyvä plussa sieltä tulee.

Minä testasin negan vielä varmuuden vuoksi tänään, kuukautisten pitäisi alkaa tänään tai huomenna. Olen ihan helpottunut, etten ollut vielä raskaana. Hassua, kun sitä on tässä jo puoli vuotta toivonut. Mutta itsekkäästi en ole ihan vielä valmis, jospa jo seuraavassa kierrossa. Riippuu nyt vähän seuraavasta parista viikosta.

Mulla tuo viimeisin raskaus näkyi haamujen haamuna jo todella aikasin dpo 6 ja ovis tarkasti tiedossa. Aikasin tuli kunnon Oulussakin. Mutta näissä nyt kahdessa viimeisessä kemiallisessa tuli haamuplussa vasta dpo11-12 ja jotenkin hitaasti muutenkin, jotenkin erilailla.
Mutta joo mä pidän viivanpaikkana nyt tätä viivan haamua. Ellei tänään tule uudestaan.

Negaa illan pc liuska, testiajalla viivanpaikka harmaa ja testiajan jälkeen viivanpaikka. Mutta joo katellaan. Huomenna taas....josko jotain näkyisi tai sitten ei🙈

Muokattu viimeksi:
Apuaaa, en voi uskoo. Tänään dpo8 ja aivan sata varmana tuli pc liuskaan värillinen haaleista haalein haamu testiajalla heti😱😱 Liitän tähän mutta näkyy tosi huonosti. Livenä se on siinä eikä tartte tihrustaakaan😬
Näkyy kyllä tosi huonosti tänne, oon huomannut että viivanpaikka on helpompi saada kuvattua kuin värillinen haalea haamu. Kuva on tuolla raskaaksi 2023 ketjussa, jos haluu kurkkaa.

Huomenna taas🙈

Apuaaa, en voi uskoo. Tänään dpo8 ja aivan sata varmana tuli pc liuskaan värillinen haaleista haalein haamu testiajalla heti😱😱 Liitän tähän mutta näkyy tosi huonosti. Livenä se on siinä eikä tartte tihrustaakaan😬
Näkyy kyllä tosi huonosti tänne, oon huomannut että viivanpaikka on helpompi saada kuvattua kuin värillinen haalea haamu. Kuva on tuolla raskaaksi 2023 ketjussa, jos haluu kurkkaa.

Huomenna taas🙈

Mä näen haamulaisen! Ihanaa 😍❤️

Huomenna taas🙈
Haamulainen siellä, vahvistumista! :smiling-eyes:

Joo siis meinasin kakkia housuuni kun aattelin et teen nyt vaikka joo ei hätää vaikka mitään ei näkyisi, ja sit heti testiajalla alko näkymään🙈 No mitä vaan voi tulla vielä ja nyt kattellaan vahvistuuko..

Eikä, tää on totta🙈 Tänään kp21 joko Doo 8 tai 9. Räikeä ovisplussaa oli kp12 eli ovis saatto olla joko samana päivänä (nyt olis dpo9) tai seuraavana päivänä eli nyt (dpo9).
Nyt näki mieskin kunnolla ja vaaleen punainen oli viiva❤️ kuva vielä testiajalla.

Liitteet

• IMG_20230916_122126.jpg
    IMG_20230916_122126.jpg
    443.6 KB · Katsottu: 93
Eikä, tää on totta🙈 Tänään kp21 joko Doo 8 tai 9. Räikeä ovisplussaa oli kp12 eli ovis saatto olla joko samana päivänä (nyt olis dpo9) tai seuraavana päivänä eli nyt (dpo9).
Nyt näki mieskin kunnolla ja vaaleen punainen oli viiva❤️ kuva vielä testiajalla.

On ihan selvä! 🥰

Oii ❤️ Näkyy kyllä! Varovaiset onnittelut🥰

Vahvistunut jo eilisestä huimasti😭❤️
Tänään dpo 9 tai 10. Todennäköisesti 9.

Muoks, ja tää vahvistu tästä vielä kuivuttuaan aika lailla. Kuva testiajalla.

Liitteet

• IMG_20230917_104119__01.jpg
    IMG_20230917_104119__01.jpg
    562.9 KB · Katsottu: 59
Muokattu viimeksi:
Takaisin