Suurperheelliset kuumeilijat

Taidan testata jo illalla, tai huomenna aamusta.
Katsotaan mitä tuleman pitää. 😅
Mulla on kyllä raskaustestit haamuilleet myös oviksesta, en vain muista kuinka vahvasti.
Molempi parempi! Peitot heilumaan ja huomenna testiä! :smiling-eyes:

Täällä arviolta dpo 10, ja Onestep negaa. Olen kyllä lukenut noista niin paljon haukkuja, etten töysin luota, mutta auttaa pitämään viisarin "ei raskaana" -kohdassa. Mulla ei muutenkaan ole ikinä näkyneet raskaudet ennen dpo 12. Että vielä piinaillaan, vaikka ei olis syytä.

@Miitu, miltäs siellä näyttää?

Piti päivitellä jo aiemmin mutta aika haipakka päivä oli kaikkinensa, kun työtkin alkaa huomenna. Äsken kuopus ihan itki kun "Äiti menee tööhin". 😭

Ovista varmaan meinasi, kuten vähän pohdin! Tänään ei näkynyt haamulaisia rfsu ja menkkajomoja on ollut, sekä limat mahdollisesti, tai ainenkin todella kosteaa et lorahtelee ihan? 😯

Täällä 3 tai 4 päivää oviksesta ja rinnat kihelmöi niin että tuntuu kuin maito nousis tisseihin ja on menkkajuilintaa aika ajoin😬

MIITU, no heiluuko peitot?😁

Tänään kp16 ja joko neljä tai viisi päivää oviksesta. Tein piruuttaan pc testin vaikka ei jörjenhäivää mutta uteliaisuudesta kun tissejä kihelmöi niin paljon. Mä en ole varma onko tämä ihan selkeä mega vai näkyykö jotain tuossa kohtaa minkä merkkasin 🤔 en tiedä näkyykö tänne laittaessa mitään kun muuttuu aina mössöksi ja oli jo sika vaikea saada muutenkin kuvaan. Ei kai voi olla kuin viiva paikka koska ei nyt vielä voi olla kiinnittynyt. Piti säätää kuvaa että edes mahdollista saada se täällä näkyviin eli tuon mustan pallon kohdilla, mutta mutta🤣

Liitteet

• IMG_20230911_164955__01~3.jpg
    IMG_20230911_164955__01~3.jpg
    577 KB · Katsottu: 84
Muokattu viimeksi:
Ei näy tänne kyllä testissä mitään, @Beanen. Taitaa olla vielä aikaista, jos vasta olis ovis. 😁

Mulla tuntuu menkkajomoja, torstaina pitäisi alkaa! Ihan olen helpottunut, etten vielä ole raskaana, vaikka pian haluan ollakin.

Joo ihan hyvä ettei näy😅 pelkäisin heti et kiinnittynyt johkin munanjohtimeen jos liian aikasin näkyisi. Ei ovis oo enää kyllä se oli joko 11 tai 12. Kun oli ne plussat jne muut jutut. Sit loppui kun seinään kaikki ovishommat. Ehkä tää on keltarauhasen aiheuttamaa juttua.

Haha, pääsi livahtamaan sotkeva kirjoitusvirhe, piti siis sanoa, että "liian aikaista, jos vasta oli ovis". 😂 Eihän tuolla muuten niin väliä, mutta etten aivan hupakolta vaikuta.

Viiva paikka, tai kiinnittymisen liittyvää kenties?🤔 Ei varmaan näy tänne mutta livenä näky. Ovis ei kyllä ole enää. Dpo6 kaiketi. Pc puikko joka avattu.

Liitteet

• IMG_20230913_190725__01~2.jpg
    IMG_20230913_190725__01~2.jpg
    254.3 KB · Katsottu: 81
Viiva paikka, tai kiinnittymisen liittyvää kenties?🤔 Ei varmaan näy tänne mutta livenä näky. Ovis ei kyllä ole enää. Dpo6 kaiketi. Pc puikko joka avattu.

Eikä tuo kyllä mikään viivanpaikka enää ole! 😁

Miitu: huomenna täytyy tehdä pc liuska. Ylihuomenna vois tota puikkoa taas koittaa. Tai sitten säästän la😅

Miitu: huomenna täytyy tehdä pc liuska. Ylihuomenna vois tota puikkoa taas koittaa. Tai sitten säästän la😅

Minä jännitän täällä mukana! Näyttää kyllä kovin lupaavalta. 🤭❤️

Se on aika raaka % mitä alkuraskaudessa menee kesken, olikohan et ekalla viikolla menee 75%. Sen jälkeen mahdollisuudet saada vauva syliin paranevat kummasti. Toki ovat noi ekat viikot aika jänniä vaikka hyvän viivankin saisi testiin. Ehkä sitä uskaltaa rentoutua vasta kun syke näkyy tai kuuluu. On tämä vauvahaaveilu melkoista. 🙄

Takaisin