Me lähdemme kohta mökille! Lähtöä on tehty koko kesä, auton kanssa miehellä ollut suuret remontit, jotka venyvät ja venyvät. Pidän vähän palstataukoa, syksyllä sitten yrittämisen merkeissä palailen! Ihanaa kesää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me lähdemme kohta mökille! Lähtöä on tehty koko kesä, auton kanssa miehellä ollut suuret remontit, jotka venyvät ja venyvät. Pidän vähän palstataukoa, syksyllä sitten yrittämisen merkeissä palailen! Ihanaa kesää!
Meidän kuulumisia,
miehen sairausloma (burnout) jatkuu nyt ainenkin loppuvuoteen. Hän siirtyy sitten freelance hommiin. (Ei omasta tahdostaan mutta alalla enemmän sääntö kuin poikkeus)
Hän jää nyt syksyksi vielä meidän kuopuksen kanssa kotiin.
Oli koti-isänä myös 1,5v mun ja esikoisen kanssa kun meidän kakkonen syntyi ja sopii hänelle kyllä hienosti!
Ja mulla ois kaksi työhaastattelua tulossa. Kaksi eri alaa ja kaksi eri opintosuuntaa. Täytyisi sitten valita varmaan mikäli molemmista tärppäisi. Eivät edes hakeneet työntekijää mutta jotenkin sain keploteltua itseni haastatteluihin.
Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan!
@Iltatähti89 oon tosi pahoillani, niin surullista
Päiväkoti työpaikkana olisi sellainen, että vaikka lapsia rakastankin, niin sitä en jaksaisi. onneksi on teitä, jotka jaksavat, @Miitu tsemppiä ratkaisun tekoon.