Voi ku mä olisin saanu synnyttää Kaks pysähtynyttä synnytystä yli 24h päätty sektioon ja kolmas oli suunniteltu sektio. Eli tää neljäskin syntyy sit sektiolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammeessa oli kyllä ihana synnyttää! Vauva vaan pullahti sinne veteen ja nostin hänet sieltä itse syliin
Sama! Se toimii alussa ja keskivaiheilla niin hyvin, että pärjään sen kanssa ponnistusvaiheeseen asti. Ja siinä vaiheessa kun alkaa itsestä tuntumaan ettei pärjää, onkin aika ponnistaa. Ja toki vedän ilokaasua silloinkin samaan aikaan, sillä vaikkei se peitä kipua täysin niin kyllä se vähän katkoo pahinta terää. Minä en ole vielä onnistunut kiskomaan ilokaasua liikaa, vaikka epäilemättä joskus on ollut hyviä yrityksiä.Mä oon tykännyt aina ilokaasusta ainakin alkuun, mutta yleensä teho ei oo riittävä lopussa, ja siinä saa olla tarkkana ettei vahingossa/epätoivoisena vedä sitä liikaa, siitä menee kyllä sitten ihan veltoksi ja se on kamalaa niissä kivuissa
Palataan synnytyksistä vielä alkutekijöihin eli loppukiertoon. Onko muilla ollut silloin pahoinvointia ilman raskautta? En usko raskauteen kun testit näyttää negaa, mutta hajut ottaa nenään kyllä tosi vahvasti. Hajuaistikin tuntuu olevan parempi mitä toiseen aikaan kuusta ja kaikki haisee pahalle. Inhottavaa
Mulla tulee pahoinvointia loppu kiertoon! Tai sellaista ällötysoloa ja on hormoonihommia! Ei ole siis raskauteen liittynyt. Mutta jos muuten ei ole sellaiseen taipumusta niin kyllähän se nyt vähän voisi jotain vihjailla...?
Voisin minä sen raskaudenkin ottaa toki mutta ei ollut vielä sen aika. Haluaisin että ne viisurit poistetaan, mutta nukutuksessa että sinne uskallan mennä. Muuten ei tuu mitään
Kysy kunnalliselta palveluseteliä. Tod.nök olet siihen oikeutettu jos aikaa sinusta johtumattomasta syystä on siirretty.Ymmärrän!
Toivotaan että saisit hammashommat päätökseen ennen seuraavaa raskautta.
Minullakin siirtyi taas kunnallisen aika kun vaihtoivat jollekin aivan muulle sen ajan kuin alunperin piti.
Aion nyt syksyllä mennä sitten luotto hammaslääkärini penkkiin yksityiselle, maksoi mitä maksoi lysti!
Kysy kunnalliselta palveluseteliä. Tod.nök olet siihen oikeutettu jos aikaa sinusta johtumattomasta syystä on siirretty.