Suurperheelliset kuumeilijat

Siis oikeasti nämä precheckin testit näyttää jonkinsortin viivaa. En tiedä näettekö, vaikea saada kuvaan, otin salamalla ja ilman... 😐
Tosi kurjaa ettei nämä "luottotestit" ole enää niin selviä...
Saako näihin enää edes aikaista plussaa?
Mulla nyt kp 25/29.
4vuotta sitten sain näillä kierto päivillä jo haalean plussan.
Mulla tullut kyllä perinteisiä menkka oireitakin, joten eiköhän ne sieltä ala muutaman päivän päästä..

Liitteet

• 20230610_160544.jpg
    20230610_160544.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 107
  • 20230610_160539.jpg
    20230610_160539.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 101
"Perinteiset menkkaoireet" voivat olla ihan samoja raskausoireiden kanssa. 😁 Mä näen haalean viivan! Voi toki olla testissäkin jotain vikaa. Jännää, odotellaan.

"Perinteiset menkkaoireet" voivat olla ihan samoja raskausoireiden kanssa. 😁 Mä näen haalean viivan! Voi toki olla testissäkin jotain vikaa. Jännää, odotellaan.
Totta tuokin. Ja sit kun on näitä poikkeavia alavatsa revähdys kipuja, väsymystä ja huimausta niin jännää 🤷‍♀️
Olisin kyllä onnellinen jos helmikuinen tulisikin ❤ tosin jännittäisi miehen reaktio, kun just tänään puhui että katsottais viidennen yrittämistä aikaisintaan vuoden päästä, mieluiten vasta parin vuoden.. 😞
Tuskin siis miehellekään mikään harmi olisi, aikataulu ei vaan täsmäisi suunitelmia 😅

Mä en enää luota noihin testeihin yhtään. Mennyt huonommaksi kuin rfsu 🙄
Voi olla plussa tai sit huono testi.
Toivotaan sulle ensimmäistä 😄

Pakko oli tänään testata, vaikka ajattelin että en testaa, jäi niin häiritsemään tuo eilinen hailura. Parin tunnin pidätyksellä selkeä nega 🤷‍♀️
Olishan se ollut ihme raskautuminen, todenäköisyys varmaan prosentin luokkaa 😅
On vaan niin outoja oireita, ja varsinkin alavatsan kireys sai toiveet heräämään. Ehkä sieltä on tulossa jotkut super menkat... 😏

Pakko oli tänään testata, vaikka ajattelin että en testaa, jäi niin häiritsemään tuo eilinen hailura. Parin tunnin pidätyksellä selkeä nega 🤷‍♀️
Olishan se ollut ihme raskautuminen, todenäköisyys varmaan prosentin luokkaa 😅
On vaan niin outoja oireita, ja varsinkin alavatsan kireys sai toiveet heräämään. Ehkä sieltä on tulossa jotkut super menkat... 😏

Voi olla myös hipaisu! Kyllä ne oireet välillä kertovat selvästi niin, vaikka ei tietenkään aina. Olen miettinyt, että osa testien hailakampaakin hailakoista haamuista voi olla kiinnitymisyrityksiä, hcg noussut ihan hetkeksi ja lähtenyt sitten heti laskuun kiinnittymisen epäonnistuttua. 🤔

Mä päätin jättää tän ketjun kesätauolle 🤭
Menkat sieltä alkaa ja yritystä ei ole, joten nyt aktivoidun tuolla pulinapalstalla enemmän.

Yritän nyt ainakin kesän olla ruokkimatta tätä vauvakuumettani, ja katsotaan sitten syksymmällä mitä mieltä mies on asiasta.
En jaksaisi enää miettiä neljättä, jos ei ole tiedossa edes yritystä.
Joten keskityn nyt muihin juttuihin, ja yritän saada omat ja lasten terveysjutut hoidettua (silmälääkäri, hammaslääkäri jne jne), keskityn koiran kouluttamiseen ja tuleviin työjuttuihin.

Tuun varmaan välillä huutelemaan, jos siltä tuntuu. Mutta lopetan ketjun seuraamisenkin, että en nyt hirveesti haikailisi 🙂
Teille toivon pikaisia plussia!

Mulla on kyllä nyt piiiitkiä kiertoja. Uitin yhden testinkin oletettu dpo 15, nega. Nyt on jo kiertopäivä 36, nyt lopulta nippailee siihen malliin, että menkat alkaisi, ehkä silti vasta huomenna. Oksennustauti varmaan myöhästytti ovulaatiota. 🤔

Mun "kuntokuurini" on vähän vaiheessa, raudanpuutoksesta tulee niin paljon mutkia matkaan, ja korjaantuu hitaasti, että ei oikein mitään suurta saa tehdyksi. Mutta kai se raudan säännöllinen mega-annoksen syöminenkin lasketaan, rauhaksiin kohti parempia arvoja.

Meillä on nyt ehkäisyt jätetty ja minun vp-lääkkeetkin vaihdettu raskausystävällisiin. Vauva saa tulla! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä olis kp10 ja ainakin appi olis sitä mieltä että hedelmällinen aika saattaisi alkaa. Eilen tein kyllä ovistestin uteliaisuuttani ja tosi selvä nega, ei ole ihan heti ovis tulossa, ehkäpä sitten just kp 14-15 tai jopa myöhemmin. Minulla kun on pitkät kierrot tavanneet olla, ainakin silloin edellisen kerran kun kierto vielä pyöri säännöllisesti. No, miehen kans on tarkoitus ottaa viikonlopulle talletteluita, ompahan sitten simpat poteroissaan odottelemassa jos ovis tulis muutaman päivän päästä. Me varmaankin toivottais tyttöä tähän... Noh, saahan sitä yrittää mutta otetaan mitä saadaan. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Meillä on nyt ehkäisyt jätetty ja minun vp-lääkkeetkin vaihdettu raskausystävällisiin. Vauva saa tulla! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä olis kp10 ja ainakin appi olis sitä mieltä että hedelmällinen aika saattaisi alkaa. Eilen tein kyllä ovistestin uteliaisuuttani ja tosi selvä nega, ei ole ihan heti ovis tulossa, ehkäpä sitten just kp 14-15 tai jopa myöhemmin. Minulla kun on pitkät kierrot tavanneet olla, ainakin silloin edellisen kerran kun kierto vielä pyöri säännöllisesti. No, miehen kans on tarkoitus ottaa viikonlopulle talletteluita, ompahan sitten simpat poteroissaan odottelemassa jos ovis tulis muutaman päivän päästä. Me varmaankin toivottais tyttöä tähän... Noh, saahan sitä yrittää mutta otetaan mitä saadaan. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Onko sulla tyttökonstit käytössä? Minä jo seuraavista päätin "koittaa" poikaa, niin saan sitten hyvällä omallatunnolla iloita, jos sattuukin tyttöjä tulemaan lisää. Poika olisi toki ihan yhtä ihana, mutta mulla on lapsellinen syy salaiseen tyttöiloon. Niin ihania mekkoja nimittäin jäänyt edellisiltä pieneksi. 🤣

Todennäköisyyksillähän noissa pelataan, mutta nyt kun niistä tiedän, ja meidän kohdalla ovat vieläpä toimineet, niin en voi täysin väittää, ettenkö johonkin suuntaan kallistu. Parempi kuin yritetään reilusti jompaakumpaa. 😁

Onko sulla tyttökonstit käytössä? Minä jo seuraavista päätin "koittaa" poikaa, niin saan sitten hyvällä omallatunnolla iloita, jos sattuukin tyttöjä tulemaan lisää. Poika olisi toki ihan yhtä ihana, mutta mulla on lapsellinen syy salaiseen tyttöiloon. Niin ihania mekkoja nimittäin jäänyt edellisiltä pieneksi. 🤣

Todennäköisyyksillähän noissa pelataan, mutta nyt kun niistä tiedän, ja meidän kohdalla ovat vieläpä toimineet, niin en voi täysin väittää, ettenkö johonkin suuntaan kallistu. Parempi kuin yritetään reilusti jompaakumpaa. 😁
Vinkit jakoon tyttöjen saamiseksi! Meillä on lähinnä ollut käytössä tämä "suuret rakastajat saavat tyttöjä" eli peittojen heiluttelua usein!,... eli pari tuli tyttöjä tähän perätysten, sitten homma vähän laiskistui ja seuraavat pari poikaa on saatu aluille lähinnä "täräytetään ovikseen" kun on ollut viikko taukoa (eli emäntä käy äkäisenä paristakin syystä). 🙄

Tyttölapselle olisi vaikka kuinka mekkoja jemmassa! Niitä olen varastoinut tuonne kun eipä niitä oikein pikkupojille voi laitella. Housut ja paidat olen sentään kierrättänyt mitä on jäänyt. Tytöt ovat suloisia! Toki myös tuntuu et meille on sattunut niitä pippurisiakin yksilöitä. Pojissa on potkua myös, mutta poikien tapaan he eivät jää hautomaan hommaa van porhaltavat kohti uusia tihutöitä - mikä on minusta oikeastaan vähemmän kuormittavaa. Ei se olis hassumpaa kolmas poikakin tietty tähän, sit olis hupu tupu ja lupu, porhaltamassa peräkanaa tihutyöstä toiseen. :tears: Tyttölapset ovat meillä olleet vähemmän tuhovoimaisia, kun eivät ole ihan niin intohimoisen kiinnostuneita tekniikasta. :rolling:

Muokattu viimeksi:
Mulla auttoi se ruokavalion muutos eli ennen tyttöä paljon kalsiumia ja hapanta eli maustamatonta jogurttia ja puolukoita 😋 ja vähemmän leipää ja hiilareita. En muista kikkailtiinko me oviksen kanssa, ei varmaan.

Olis kyllä ihana saada sisko omalle tyttärelle ❤️

Mulla auttoi se ruokavalion muutos eli ennen tyttöä paljon kalsiumia ja hapanta eli maustamatonta jogurttia ja puolukoita 😋 ja vähemmän leipää ja hiilareita. En muista kikkailtiinko me oviksen kanssa, ei varmaan.

Olis kyllä ihana saada sisko omalle tyttärelle ❤️
Mulla oli tosiaan ihan sama! Join puolukkamehua ja söin terveellisemmin, vähemmän ja me myös kikkailtiin oviksen kanssa sen lisäksi. Siitä sai alkunsa meidän neiti jota miehen suku ei usko vieläkään todeksi, kun syntyy vaan poikia heidän suvussaan. 😂

Mulla oli tosiaan ihan sama! Join puolukkamehua ja söin terveellisemmin, vähemmän ja me myös kikkailtiin oviksen kanssa sen lisäksi. Siitä sai alkunsa meidän neiti jota miehen suku ei usko vieläkään todeksi, kun syntyy vaan poikia heidän suvussaan. 😂

No katos vaan! Hitsi toi puolukkamehu olis vielä hyvä lisä 😄 meilläkin on pelkkiä poikia syntynyt viime vuosina sukuun ja mun veljelläkin kaksi poikaa. Eli harvinaista herkkua nuo pienet tyttöset 😍

Ehkä pitää lähteä syksyllä juoksemaan metsään ja keräämään puolukoita 😂 onneksi ne on pakasteenakin edullisia, kun ei niitä taida kukaan muu syödä 😝

Ja söin tosiaan kans terveellisemmin silloin. Olin töissä ja siellä aina lounaana joku hyvä itsetehty salaatti, jossa paljon siemeniä ja pähkinöitä, sitten sitä jogurttia+marjoja ja muuta sellaista. Tein paljon vihermehuja ja smoothieita. Nyt on lipsunut taas sinne "poikadieetti"-puolelle 😬 osittain siihen vaikuttaa kiire ja väsymys, kun ei jaksa panostaa, mutta myös hedelmät ja vihannekset maksaa niin paljon, ettei ole varaa enää samalla tavalla niitä "tuhlata". Eihän se satavarmaa ole että pelkällä ruokavaliolla pystyy niin paljon vaikuttamaan, mutta kyllä se vähän "harmittaa" 🤭

Meillä nämä kolme veljestä on melkoiset Hupu, Tupu ja Lupu 🤣 menevät suoraan tihutyöstä toiseen.

Nyt keksinkin mitä teen noille viime kesän puolukoille pakastimessa, jotka eivät ole oikein kenellekään kelvanneet! Säilyykö taika jos noista tekee smoothien ja käyttää siihen maitoa tai kermaa? Entä kärsiikö yhtään lisätä sokeria? Toki se happamuus sitten kärsii... Hmm. :Face Savouring Delicious Food:

Mä laittaisin sokerin sijaan banaania, vaikka sokerista sekin on. Mutta äkkiä siihen suu tottuu ja nykyään oikein himoitsen puolukoita 😁

Eikun sori mä täällä nyt sekoilen! 😂 Join siis karpalomehua ja lisäsin siihen kyllä sokeria, kun se on aika hapanta. Makeutusaineetkin kyllä varmasti toimisi. 🤔

Juu, sillä mietin et jos se taika on tosiaan ruuan ja juoman ph-arvossa. Onhan minulla tuolla toki sitruunahappoakin, jos tuntuu ettei muuten löydy tarpeeksi hapanta juomaa muuten. :Grimacing Face: Noh, ehkäpä sellainen menee vähän liiotteluksi, alkaa vielä närästämään sellaiset. :rolling:

Kehoahan siinä hapatetaan, minäkin söin puolukoita ja join karpalomehua ja yritin olla syömättä suklaata. En tosin hirveän hyvin onnistunut, joten väittäisin, että on tärkeämpää syödä hapanta kuin välttää sokeria, jos on pakko valita. Välttelin kyllä vehnää myös, nopeat hiilarit kun kuuluvat poikaruokavalioon ennemminkin. 😁

Me myös kikkailimme oviksen kanssa, jopa niin paljon, että toinen tytöistä sai alkunsa vasta viikko talletteluista, molemmat olivat tosiaan tavallaan vahinkoja. Yrityksen piti alkaa vasta seuraavasta kierrosta. 🤣

Juu, mun "poikakonstini" on siis välttää hapanta (helppoa, en juuri välitä), syödä sokeria ja nopeita hiilareita (toki mieluiten hedelminä ja leipänä, hah), ja ajoittaa tasan ovikselle tallettelut. Jos sittenkin tulee tyttö, niin minkäs sille mahtaa. 😁

Meidän tytöt ovat olleet äidissä paljon enemmän kiinni kuin pojat, päikkäreiksi vaatineet viereensä, öisin heränneet heti jos yritän vierestä. 2019 tyttöä piti kantaakin joka paikkaan, kun halusi aina olla kiinni... Ihanaa, mutta uuvuttavaa. Ajattelen, että jos saisi tähän väliin pari "itsenäisempää" tapausta, ja sitten jaksaisi hyvin taas takiaisia. Siis jos tässä lisääntyy vielä oikein urakalla. 😏

Takaisin