Suurperheelliset kuumeilijat

Helmikuussakos sulla on sitten la?
Helmikuu on hyvä aika saada lapsia, meilläkin on kaksi helmityttöä. Välissä on kylläkin 7 vuotta 🤭

Kauhee turvotus, tissit kipeät ja eilen yskiessä otti tuolta alavatsalta. Eiköhän ne menkat kohta ala 😏

 Oreo, Oi jaiks! 😬 Ei tainnut sitten sopia ainenkaan nuo pillerit.
Oviksen aikainen fiilis on kyllä ihan parhautta 🤭🥰 Ja toivotaan että se kierto siellä tasaantuisi myös.

Iltatähti, Tammikuu hyvä kuukausi myös syntyä, itse olen tammikuun lapsi! 😉
Hienosti tummunut viiva. 🥰

Omaa napaa;
Yhä useammin tulee fiilis että meidän lapsiluku onkin hyvä näin. 🩵🩵🩵
Luulen että tää asia elää vähän omalla painollaan tässä. Täytyy katsella mitkä fiilikset on sitten lähempänä syksyä! Kun niin moni puhuu sen puolesta että kyllä sen sitten tietää, niin tahdon luottaa myös tähän asiaan intuitiivisena ihmisenä. Että tiedän sitten sydämessäni miten on. 🫶🏻

Tuttuja pohdintoja @Miitu ! Mun mies sanoi yksi päivä että pidetään väliä seuraavaan ja siltä se itsestäkin tuntuu nyt. Tässä nippanappa pysyy ohjakset käsissä, on aika paljon meneillään kaikenlaisia asioita. Miestä ahdistaa remontti ja piha kun kaikki on levällään eikä hän ehdi tehdä mitään kun on kiireinen yrittäjä 🙈 kieltämättä itekin tykkäisin kun olis vähän jo valmiimpaa, esim saisi keskittyä kasvimaan laittoon yms "kivaan" eikä siihen että raivaa pihaa tyhjäksi ja vie risua ja romua eteenpäin. Aikamoinen yhdistelmä välillä tämä vanha talo ja monta pientä lasta 😅 en haluaisi vaipua epätoivoon, mutta tää ei valmistu varmaan ikinä 🙈 Menipä valittamiseksi, mutta vaikeita tunteita nämä! Välillä sitä miettii sitä keskenmennyttäkin. Olisin poksunut huomenna 15+0 ja tottakai olisin ollut onnellinen ja iloinen siitä, vaikka nyt tällaisia tunteita. Haluaisin kyllä itsekin olla vähän pirteämpi noin muutenkin, en vain raskaana ollessa. Se on ja/tai raudanpuute tai taaperon yöheräilyt, mitkä on väsyttänyt ihan hirveän paljon viime aikoina. Ehkä syksyllä olisin vähän pirteämpi!

Muoks. Ei sillä, oon keksinyt kaikkea muuta mukavaa puuhaa kuin vauvakuumeilun. Nuoremman koiran kanssa tarkoitus alkaa nyt harrastaa enemmän kaikkea, kun ikää sillä tulee lisää. Samoin välillä oon miettinyt mitä sitä tekisi isona. Onhan mulla jo nämä muskettisoturit ja pikku prinsessa, joka on meidän kaikkien silmäterä 🥰 en voisi enempää toivoa! Eiköhän se ole normaalia jahkailla tämän asian kanssa 😊 ei tässä ikäkään ihan heti tule vastaan. Ehtisin tehdä vielä 5 lasta 40v ikään mennessä, jos pitäisi saman tahdin eli 2v välein 😁

Muokattu viimeksi:
Mullakin vaihtelee fiilikset ihan hetken mukaan.
Eilen kuunneltiin 1v:n kanssa musiikkia ja tanssittiin keittiössä, ja kaikki oli just niinku pitääkin ❤️
Illalla sitten katsoin instassa tutun vauvauutisia, ja mietin että voi kun saisi itsekin vielä kerran käydä sen läpi.

Tällä kertaa tää vauvakuume on jotenkin tosi erilaista. Ei yhtään sellaista pakottavaa, ahdistavaa, pakko saada kohtu huutaa kuumeilua. Vaan enemmän sellasta omaa elämäänsä elävää, aaltoilevaa, leppoisaa ja ihan mukavaakin kuumeilua. Sellaista kaikki ovet auki jättävää haaveilua.

Mullakin vaihtelee fiilikset ihan hetken mukaan.
Eilen kuunneltiin 1v:n kanssa musiikkia ja tanssittiin keittiössä, ja kaikki oli just niinku pitääkin ❤️
Illalla sitten katsoin instassa tutun vauvauutisia, ja mietin että voi kun saisi itsekin vielä kerran käydä sen läpi.

Tällä kertaa tää vauvakuume on jotenkin tosi erilaista. Ei yhtään sellaista pakottavaa, ahdistavaa, pakko saada kohtu huutaa kuumeilua. Vaan enemmän sellasta omaa elämäänsä elävää, aaltoilevaa, leppoisaa ja ihan mukavaakin kuumeilua. Sellaista kaikki ovet auki jättävää haaveilua.

Just tällaista mullakin! Ihan erilaista kuin aiemmin. Ei ole mitään kiirettä suuntaan eikä toiseen.

Flon mukaan menkat 5 päivää myöhässä. Mutta ei auta tuohon luottaa, koska kierto sekoillut muutenkin niin paljon jo pillereitä syödessä, saati nyt kun ne lopetin.
Naama on kuin teinillä, ja näppyjen määrästä voimme päätellä menkkojen olevan kuitenkin tulossa 😏

En ole, kun suojaamatonta on ollut vain nuo kerrat. Ei se vielä taitaisi edes näkyä, jos olisikin napannut kiinni.

Okei, no sitten. Odottelemme.

Mullakin kuukautisten pitäisi alkaa joskus loppuviikosta. Kierto on heitellyt paljonkin, tyttö syö vielä öisin varsinkin kipeänä. Ärsyttävää, kun sattui "huonoin" viikko kuukaudesta niiden pojan juhlien järjestämiseen.

Kiitos muuten kaikille tsempeistä. Oli kyllä pitkä tauti. Nyt puolitoista viikkoa alkamisesta uskaltaa sanoa, että kaikki ovat terveitä. Just tuollainen oksennustauti, että oksennusten välissä oli parikin päivää oireetonta.

IMG_20230607_115345.jpg

No tänään nyt testasin kuitenkin. Ei mitään 😄
Tein muuten huomion näistä testeistä. Kastuessaan kerää viivanpaikan viereen väriä, ja hetken näyttää ihan plussalta. Kuivuessa häviää sitten. Että ei parane näiden kanssa innostua liian aikaisin 😅

Joo tuli itsekin todettua tuo viime kierrossa! En tykkää, ennen nuo oli hyviä. 😅

Ja rfsu teki niin myös! Että punaiset viirut jäi sen testiviivan ympärille.

Saman havainnon tehnyt pc testillä. Ei kannata katsoa aluksi ollenkaan, ettei vaan innostu turhaan 😐

Mussa varmaan jotain outoa ja viallista, kun multa löytyi testi kaapista, vaikkei yritetäkkään🙈
No nyt kun iskenyt ihan raskaus oireet, jotka ei mulla normisti kuulu menkkoja ennakoiviin oireisiin, esim huimaus ja kamala väsymys ja apeus, alavatsalla repäisy kipuja, kuumeinen olo 🤔 saattaa olla ettei keho vielä ole vaan toipunut kun olin vlopun kuume flunssassa, vaikkei enää ole kuin pientä yskää välillä 🤔
ja menkkojen alkuunkin vielä viikko, mutta joku pakottava tarve kuluttaa tuo testi pois 🙈 vaikka kondomia käytetty, joskus ollaan oltu ihan aluksi hetken ilman, mutta hyvissä ajoin laitettu sitten... no onhan siinäkin kai jonkinlainen riski.
Mä nyt laitan tähän kuvan kuivuneesta testitstä, aika kehnoja kuvia, mutta ihan kuin tässä haamulainen jos ihan tarkasti silmät ristissä katsoo. Livenä en erottanut viivan paikkaa, vaikka ennen se on ollut ihan selvä, kiiltävän valkoinen, niin ettei ole voinut jäädä epäilyksen varaa negasta.. surullista että nämä mennyt näin huonoiksi, ja silti hinta noussut 😐
20230607_181957.jpg
20230607_183522.jpg

Muokattu viimeksi:
Mä oon tässä puolen vuoden sisään saanut näillä useammankin turhan haamun. Kun tässä tullut aika paljon testailtua kun pillerit veti kierron sekaisin ja liikaa stressaava ihmisenä pakko saada varmistus, ettei siellä ketään ole.
Enkä tosiaan usko, että kaikki olisi mitään pikakiinnittymisiä.
Kohta joutuu apteekista käymään jokaisen testin, koska nää kaikki marketin ns.halpikset alkaa olla tämmöisiä 🙄
Harmi, kun nää pc:t olleet aiemmissa niin luotettavia.

Mun näytöllä ei muuten näy mitään.
Vaikka kunnon viivalasit omistankin.

Takaisin