Suurperheelliset kuumeilijat

Onnea @Iltatähti89! Toivotaan kovasti viivan vahvistumista. 💗

Uuh, nyt ei ole kovin kuntokuuriolo ollenkaan. En tiedä, mikä kaikki sekoittaa pakkaa. Esikoinen oksensi torstaina, ja sen jälkeen olimme kaikki oireettomia, hänkin. Epäiltiin, että oli juonut ulkoa likaista vettä. Tänään oksensi sitten nuorimmainen. 🤨 Mutta hänkin on tänään syönyt vaikka mitä, ja joi kylpyvettä kielloista välittämättä. Että onko vai eikö.

Voi ei Sointu-Helmiina, toivottavasti selviäisitte vähällä eikä kukaan muu enää sairastuisi 😔 Nyt olen kuullut että on liikkeellä jotain erikoista vatsatautia jossa saattaa olla välissä oireettomiakin päiviä ja sitten taas jatkuu? Joten toisaalta hyvin voisi olla joku masupöpökin. Pikaista paranemista!

No pitäis! Siksipä heitin ajatuksen raskaudesta roskiin, koska mulla on joka kerta raskautuessa näkynyt haamulainen jo varhain. 😄

Nuo todella oudot vatsatuntemukset voisi ilmeisesti liittyä kystaan, mitä googlettelin 🤔 Täytyy joskus pyytää gyneä ultraamaan.

Mikä sulla tilanne tällä hetkellä? 😊

Ainiin se vois olla kystakin mikä tekee oireita 🤔 oliskohan silloin kipuja? Yks kaveri puhui joskus miten hänellä oli joskus tosi kipeät menkat, kun se kysta puhkesi tms 🥴

Menkat alkoi! Eli piina loppui onneksi 😄

Kyllä! Juuri nuo tuikkaisut ja kova vihlonta voisi olla myös sen puhkeamiseen liittyvää oireilua. Samoin kuin se todella outo polttelu alavatsalla.

No mutta tavallaan onni, jotta epätietoisuus loppui! Ja uusi kierto on aina uusi mahdollisuus. Ajatellaan siis positiivisesti! 😉❤️

Saas nähdä, mun mies just tuumasi että pitäiskö pitää taukoa 😅 mä olen ainakin todella väsynyt, taapero herää edelleen monta kertaa yössä. Olis ihana nukkua joskus! Ne on vaan ne Kelan tuet jotka määrittää osaltaan ikäeroa, kun joko on oltava alle 3v tai sitten mentävä töihin välissä taas, että saisi vähän paremmat rahat. Kyllä on vaikeaa tällaisia miettiä 😄

Voi ei, @Iltatähti89, pahoittelut! Tuleeko verta paljon? On mahdollista, että on harmitontakin.

Pikkutytöt oksesivat viime yönä. Kai tää on sitten sitä tyyppiä oksennustautia, missä itämisaika on pitkä. Tein päätöksen, että isommat menevät oireiden mukaan kouluun. Meillä ei aina kaikki sairastu kaikkiin, varsinkin tuo 11-vuotias välttää monet. Varoitin kyllä pitämään etäisyyttä ja muistutin pesemään huolellisesti käsiä. Hän onkin hyvin tunnollinen. Koulu ei myöskään tue "varmuuden vuoksi" -poissaoloja, joten kaipa voin puolustaa sillä. 9-vuotias jäi harmikseen kotiin, mahakipua valitti.

Toivottavasti olisi iltatähdellä väärä hälytys, ja raskaus jatkuisi...

Sointu-Helmiinalle tsempit oksutaudin selätykseen!

Meillä heilui peitto miehen kanssa eilen vähän yllättäen. Eikä siinä tohinassa kumpikaan muistettu, että enhän mä pillereitä enää syö.
Aamulla sit pohdiskelin ääneen, että pitää muistaa ostaa kumeja myös vessan kaappiin, ettei tarvii herätellä taaperoa niitä tuolta makkarista etsiessä. Ja tokaisin perään, että katotaan niin ei niitä enää tarvitakaan.
Apua miehen ilme, kun tajusi 🙈
Mä sentään tajusin vahingon illalla sängyssä maatessa, mieheltä oli mennyt ihan ohi 😅

Nyyhkytän kyllä kaikelle hölmölle siihen malliin, että eiköhän ne menkat oo ihan just alkamassa ja pelko aiheeton 😄

Iltatähti, Tosiaan riippuu varmasti vuodon määrästäkin. Monillahan voi menkkojen ajankohtana pienesti vuotaakin. Olisipa vain jotain harmitonta ja lakkaisi. ❤️
Mulla esim tihkutti vähän alkuraskaudessa seksin jälkeen.

Sointu-Helmiinalle Tsempit sairastupaan! ❤️

Oreo, Teillä on kyllä nii sama meininki siellä kuin meillä! Ja yhtä "hyvin" hoidettu ehkäisykin. 🤣 Koska sulla pitäisi menkkojen alkaa? Mulla tuhru loistaa vielä poissaolollaan joka yleensä alkaa päivän tai pari ennen menkkoja 😯 Mutta eilen voisin sanoa olleen pms raivoa ilmoilla joten eiköhän tännekin täti eksy. 😅

Oreo, Teillä on kyllä nii sama meininki siellä kuin meillä! Ja yhtä "hyvin" hoidettu ehkäisykin. 🤣 Koska sulla pitäisi menkkojen alkaa? Mulla tuhru loistaa vielä poissaolollaan joka yleensä alkaa päivän tai pari ennen menkkoja 😯 Mutta eilen voisin sanoa olleen pms raivoa ilmoilla joten eiköhän tännekin täti eksy. 😅
Flo ennustaa että "saattaa alkaa tänään", mutta mulla veti pillerit kierron niin sekaisin, etten tiedä. Mutta on kyllä ollut pidäteltyä raivoa, tissit oli joku aika sit tosi kipeät ja nyt itkettää helposti. Joten veikkaisin että eiköhän ne tässä kohta ala 😄

Mulla FLO sanoo samaa! Voidaan yhdessä jännäillä 😄❤️

Mullakin on nyt pari kiertoa ollut selkeästi niin että ensin tulee ragea (mies huomaa tän yleensä) ja sitten juuri ennen menkkoja sellainen itkuherkkyys et itken kaikesta ja herkistelen kaikelle. Aiemmin ei jotenkin ollut niin selkeästi. Hitsin hormoonit!

Voi ei, @Iltatähti89, pahoittelut! Tuleeko verta paljon? On mahdollista, että on harmitontakin.

Pikkutytöt oksesivat viime yönä. Kai tää on sitten sitä tyyppiä oksennustautia, missä itämisaika on pitkä. Tein päätöksen, että isommat menevät oireiden mukaan kouluun. Meillä ei aina kaikki sairastu kaikkiin, varsinkin tuo 11-vuotias välttää monet. Varoitin kyllä pitämään etäisyyttä ja muistutin pesemään huolellisesti käsiä. Hän onkin hyvin tunnollinen. Koulu ei myöskään tue "varmuuden vuoksi" -poissaoloja, joten kaipa voin puolustaa sillä. 9-vuotias jäi harmikseen kotiin, mahakipua valitti.

Muutama pyyhkäisy punertavan rusehtavaa vuotoa, mutta pikkareihin ei tule mitään 🤔 Mitä mun kannattais nyt tehdä?

Muutama pyyhkäisy punertavan rusehtavaa vuotoa, mutta pikkareihin ei tule mitään 🤔 Mitä mun kannattais nyt tehdä?

Ei tuo nyt vielä kuulosta pahalta, tuon verran vuotoa on aivan tavallista. Nyt odottelet, josko runsastuu, ja silloin oli mahdollisesti kyseessä kemiallinen.

Toisaalta on myös ollut raskauksia, joissa on alussa ollut hyvinkin runsasta vuotoa, ja silti raskaus on sujunut hyvin. Noin alussa ei näy vielä ultrassakaan mitään.

Jos haluat, voit testailla (päivittäin? joka toinen päivä?), haalistuuko vai vahvistuuko raskaustestin viiva. Ajattele positiivisesti, kaikki voi olla ihan hyvin. 🥰 Suree ja pettyy sitten, kun on syytä.

Ei tuo nyt vielä kuulosta pahalta, tuon verran vuotoa on aivan tavallista. Nyt odottelet, josko runsastuu, ja silloin oli mahdollisesti kyseessä kemiallinen.

Toisaalta on myös ollut raskauksia, joissa on alussa ollut hyvinkin runsasta vuotoa, ja silti raskaus on sujunut hyvin. Noin alussa ei näy vielä ultrassakaan mitään.

Jos haluat, voit testailla (päivittäin? joka toinen päivä?), haalistuuko vai vahvistuuko raskaustestin viiva. Ajattele positiivisesti, kaikki voi olla ihan hyvin. 🥰 Suree ja pettyy sitten, kun on syytä.

Kiitos! ❤️ Mä olin jo aamulla ihan varma, että on ollut kemiallinen, mut en mä enää ookaan, ku googletin vähän alkuraskauden vuodoista 🤔

Kuulostaa ihan alkuraskauden vuodolta eli voi pienesti tuhruttaa. Ei siis huolta! 😊 Ja nyt kannattaa relata 😁❤️ (Vaikka tiedän, helpommin sanottu kuin tehty)

Mulla kun tuli km niin kyllä se vuoto muistutti ihan alkavia menkkoja ja siitä sitten runsastui. Pyyhkäisyvuoto mun mielestä puhuu enemmän ihan raskauden puolesta. Pidän peukkuja!! 😊

Neuvolasta sanottiin, että voi olla ihan normaalia vuotoa ja tuleva viikko näyttää 👍🏻

Liitteet

• 5DF8A743-C996-4D34-936E-10A7AD02D9BA.jpeg
    5DF8A743-C996-4D34-936E-10A7AD02D9BA.jpeg
    3.7 MB · Katsottu: 59
Millanen testi tuo Clearblue-digi on? Eli onko sillon jo paljon sitä raskaushormonia ku näyttää ton 1-2? Mulla aikaa 10 vuotta edellisestä nii oon ihan pihalla 🤭😄

Tälläinen löytyi! Enpä tiennyt että viikkodigi on noin herkkä 😯

Muoks! Ilmeisesti heidän nettisivuilla on noin, mutta paketissa lukee 25mlu. Joten mene ja tiedä sitten. 😁

Liitteet

• ciUSpKBRf29SIe4dAkrIPgyDrUCkgWGV_med.jpg
    ciUSpKBRf29SIe4dAkrIPgyDrUCkgWGV_med.jpg
    49.4 KB · Katsottu: 79
Muokattu viimeksi:
Takaisin