Tosi niukkaa vuotoa välillä pyyhkiessä tulee, mut vielä vähemmän ku aamulla ja ei oo mitään supistuksen tapaisia kipuja tullu eli kyllä tässä vielä taitaa toivoa olla
No kyllä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosi niukkaa vuotoa välillä pyyhkiessä tulee, mut vielä vähemmän ku aamulla ja ei oo mitään supistuksen tapaisia kipuja tullu eli kyllä tässä vielä taitaa toivoa olla
Mikä testi tää on? Näissä on niin paljon eroja. Esim mulla ollut joskus one step herkkiä 10mlu testejä ja niihin ei kunnon plussaa saanut ikinä, muut vähemmän herkät testit kun olivat jo kirkuvan punaisiaVieläkin haamu ja menkat päivän myöhässä Onko peli menetetty?
Mun mielestä tää on ihan selvä plussa eikä mikään haamuVieläkin haamu ja menkat päivän myöhässä Onko peli menetetty?
Mikä testi tää on? Näissä on niin paljon eroja. Esim mulla ollut joskus one step herkkiä 10mlu testejä ja niihin ei kunnon plussaa saanut ikinä, muut vähemmän herkät testit kun olivat jo kirkuvan punaisia
Kannattaakin käyttää aina samoja testejä jos haluaa seurata viivan vahvistumista.
Mun mielestä tää on ihan selvä plussa eikä mikään haamu
Joo eri merkin testeillä ei kannata vertailla viivan vahvuuksia. On itselläkin kokemusta että joskus joutunut stressaamaan ja panikoimaan turhaan kun esim joku herkempi testi ei olekkaan tummunut mukamas "riittävästi".
Kiitos avusta! Ei sitä tajua miettiä järkevästi ku jännittää miten käy
Kyllä on! Pillereiden jälkeen on just tuollainen kiva kostea kausi jolloin kaikki tuntuu paljon hauskemmalta. Toki se on myös hedelmällistä aikaa. Pidetään peukkuja.Alavatsalla tuntuu painetta ja kauheeta jomotusta siihen malliin, että menkat alkaa. Mutta sitten taas paikat on jatkuvasti märät ja tekisi vaan mieli koko ajan, että onkohan tää sittenkin ovis.
Vai onkohan kroppa vaan sekaisin kun en enää työnnä sille keinotekoisia hormoneja
Alavatsalla tuntuu painetta ja kauheeta jomotusta siihen malliin, että menkat alkaa. Mutta sitten taas paikat on jatkuvasti märät ja tekisi vaan mieli koko ajan, että onkohan tää sittenkin ovis.
Vai onkohan kroppa vaan sekaisin kun en enää työnnä sille keinotekoisia hormoneja
Lopetin kesken liuskan, mitähän siitä on ehkä viikko, puolitoistaKuulostaa kyllä ovikselta ennemmin!
Koska siis lopetit pillerit? Onko nyt ensimmäinen kierto meneillään?
Lopetin kesken liuskan, mitähän siitä on ehkä viikko, puolitoista