Suurperheelliset kuumeilijat

Mullakin muuten tuli tänään aamusta kovat menkkakrampit. Ja repivää kipua vasemmalla. Tänään kp 29. On silleen jännää kun tässä kierrossa on otettu ihan tietoinen riski. 😀❤️

Muoks! Pakko oli miestä pyytää tuomaan kaupasta myös raskaustesti. Aivan järkyttäviä vihlaisuja alavatsalla. Voi toki olla keltarauhanen..

Muokattu viimeksi:
Mullakin muuten tuli tänään aamusta kovat menkkakrampit. Ja repivää kipua vasemmalla. Tänään kp 29. On silleen jännää kun tässä kierrossa on otettu ihan tietoinen riski. 😀❤️

Muoks! Pakko oli miestä pyytää tuomaan kaupasta myös raskaustesti. Aivan järkyttäviä vihlaisuja alavatsalla. Voi toki olla keltarauhanen..

Oho! Joko sä tänään testaat? Jännäksi käy 😁

Pitää vastata sulle paremmin tuohon edelliseen viestiin, oon just Tokmannin pihassa autossa ja pitäis mennä käymään kaupassa 😂 mulla siis tänään kp 46 (keskenmenosta laskien, mutta kierrot on aina näin pitkiä) ja dpo 12 pitäis olla. Aivan täysi nega 🤨

Olin lääkäriin yhteydessä ja laittoi Somac kuurille vaikka sanoin että kuuri auttaa mulla yleensä hetkeksi vain, eli kokeiltu on. Monesti. Sitten kuulemma voivat EHKÄ harkita tutkimuksia. 🥱
No töihin paluuta ja työterveyttä odottaessa, joka oikeasti toimii! ❤️

Ja hei upeaa, että sait itsesi hammaslääkäriin! Se on jo iso askel ja monesti se hankalin ❤️ Mullahan siirtyi oma aika kun siirrettiin toiselle lääkärille ja sanoin että EI, haluan juuri tälle ko. hammaslääkärille. Oikein hankala asiakas olen, sain ajan heinäkuun alkuun. 😂 Voin kuvitella mitkä fiilikset ollut kun oot tuon sählääjän nähnyt siellä ja vielä ymmärtänyt että oma aikasikin hänelle. 🙈

Mulla tulee kyllä monesti palelua oviksen jälkeen ennen menkkoja. Oon yrittänyt muistella millaista oli raskautuessa niin olin kirjoittanut että horkkapalelua. 😅 Kyllähän nuo kaikki oireet nyt ihan plussan puolesta puhuu! Ootko milloin viimeksi testannut ja mikä kp/dpo nyt?

Joko sä testasit? 😄

Koska sä palaat töihin? Työterveys on kyllä tosi iso plussa 👍 sen kautta on helpompi ja nopeampi lähteä selvittämään kaikkia asioita ja yleensä palvelu on hyvää.

Mun pitäisi kans alkaa kysellä tarkemmin kenelle lääkärille se aika on varattu 🙈 mutta kun se ongelma on just tuo, että aika menee sitten puolen vuoden päähän 😅 tuskastuttavaa asioida julkisella!

Mielestäni haamu 🤔 Tein tämän jälkeen 1,5h päästä RFSUn testin ja siihen ei tullut mitään 🤔

Liitteet

• 62429F99-5EDC-4185-8762-7E56B5CF66CD.jpeg
    62429F99-5EDC-4185-8762-7E56B5CF66CD.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 78
Joo eilen testasin rfsu puikko ja pc liuska. Jotain ihme suttua taas oli ja kirosin miehelle että en jaksa tihrustaa! Näyttää kans samanlaiselta että ois väriä ehkä jotenkin tarttunut ja väärän kohtaankin/vinossa. (Tuo eilinen rfsu siis) Vaan onpahan mennyt huonoiksi pc liuskat! Mullakin oikein paistoi silmiin se viivanpaikka valkoisena, ja värikertymää sen vieressä. Ihan nega siis oli, mutta en ihmettele enää miksi ihmiset empii niiden kanssa nykyään. 😑

Nopeat liikkeet on vihlonnut ilkeästi alavatsaa ja eilen oli tosi kummallista "polttelua" alavatsalla. Ihan kuin ois tulessa. Sitä kesti jonkun hetken. Mutta ei ole muita oireita! Joten eiköhän ne menkat sieltä pian tuu. Ja mietittiin miehen kanssa että ehkä hyväkin niin nyt kun kesä alkaa ja lomat. Kaikkea kivaa puuhaa suunniteltu kun lomaillaan koko perhe elokuuhun 😍 En sinänsä kaipaa mitään alkuraskauden vaivoja jos niitä olisi tullakseen. 😁

Liitteet

• Screenshot_20230526_173631_Gallery.jpg
    Screenshot_20230526_173631_Gallery.jpg
    267.6 KB · Katsottu: 73
Joo eilen testasin rfsu puikko ja pc liuska. Jotain ihme suttua taas oli ja kirosin miehelle että en jaksa tihrustaa! Näyttää kans samanlaiselta että ois väriä ehkä jotenkin tarttunut ja väärän kohtaankin/vinossa. (Tuo eilinen rfsu siis) Vaan onpahan mennyt huonoiksi pc liuskat! Mullakin oikein paistoi silmiin se viivanpaikka valkoisena, ja värikertymää sen vieressä. Ihan nega siis oli, mutta en ihmettele enää miksi ihmiset empii niiden kanssa nykyään. 😑

Nopeat liikkeet on vihlonnut ilkeästi alavatsaa ja eilen oli tosi kummallista "polttelua" alavatsalla. Ihan kuin ois tulessa. Sitä kesti jonkun hetken. Mutta ei ole muita oireita! Joten eiköhän ne menkat sieltä pian tuu. Ja mietittiin miehen kanssa että ehkä hyväkin niin nyt kun kesä alkaa ja lomat. Kaikkea kivaa puuhaa suunniteltu kun lomaillaan koko perhe elokuuhun 😍 En sinänsä kaipaa mitään alkuraskauden vaivoja jos niitä olisi tullakseen. 😁
Kyllä minä tuossa viivan näen:smiling face with heart-eyes: ... Itseasiassa 3 :Face Without Mouth:... meniköhän sittenkään oikein. No pidetään peukkuja ja testiä lisää myöhemmin? Jos siellä vauva on niin kyllähän se itsestään ilmoittelee lisää ajan kanssa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mäkin nään viivan!
Mutta niin näin melkein kaikissa omissakin negatesteissä. TOSI huonoiksi menneet kaikki marketin nää viivalliset 🙄

Toivotaan kuitenkin että vahvistuu ja näyttäisi oikein! 😊

Siis mäkin näin sen mutta otin just kuvaa sen takia että oli ihan suttu! Ihan väärässä kohassakin jotenkin. Mä en ymmärrä miksi noi on nykyään tollasia. 😬

Oon tunnettu himotestaaja mutta viime aikoina mua on ärsyttänyt tuijotella noita ja olis vaan hyvä malttaa niihin päiviin jotta näkyy selkeästi onko plussa vai ei. 😁
Huomenna pitäisi menkkojen alkaa!

 Pilvikirsikalle piti vastailla että töihin paluu olisi mulla viiseistään 1/24 eli vuoden vaihteen jälkeen. 😊
Hoitovapaa loppuu joulukuussa mutta tarkoituksena oli perään pitää vielä lomat siihen.
Uusivuosi ja uudet kujeet! 🤩

Miitu mäkin näen tuossa sun testissä viivan 😄 mutta jos menkat alkaa huomenna, niin pitäiskö sen olla jo vahvempi, jos olis plussa? Mulla oli kans niin kummalliset oireet, siis ihan selvät raskausoireet, mutta ei sitten plussaa tullutkaan.

Miitu mäkin näen tuossa sun testissä viivan 😄 mutta jos menkat alkaa huomenna, niin pitäiskö sen olla jo vahvempi, jos olis plussa? Mulla oli kans niin kummalliset oireet, siis ihan selvät raskausoireet, mutta ei sitten plussaa tullutkaan.

No pitäis! Siksipä heitin ajatuksen raskaudesta roskiin, koska mulla on joka kerta raskautuessa näkynyt haamulainen jo varhain. 😄

Nuo todella oudot vatsatuntemukset voisi ilmeisesti liittyä kystaan, mitä googlettelin 🤔 Täytyy joskus pyytää gyneä ultraamaan.

Mikä sulla tilanne tällä hetkellä? 😊

Takaisin