Suurperheelliset kuumeilijat

Takaisin soittopyyntö jätetty aamusta TK:seen. Pc liuskaan jälleen aamun toisesta pissasta selkee plussa puolen tunnin pidätyksellä. RFSU liuska ekasta aamupissasta täys nega.
Ompas kyllä outo tilanne! Mullakin yleensä aamun eka toimii huonommin, mutta ei sentään negaa näytä. Toivottavasti tilanne selviää pian

Ompas kyllä outo tilanne! Mullakin yleensä aamun eka toimii huonommin, mutta ei sentään negaa näytä. Toivottavasti tilanne selviää pian
Varmasti pc liuskalla olis tullut haamuplussa aamupissasta kun rfsu on niin epäherkempi mutta ei ollut liuskoja tarpeeks. Ei oo vielä soitettu😕

Äh! Onpas kieltämättä erikoinen tilanne. Toivottavasti saat pian selvyyden, suuntaan tai toiseen.

Huojentunut olo, vuoto lisääntyy ja kivut alko. Ihanaa että tää on nyt ohi. Tänä aamupäivällä vielä rippeet tuli pc liuskaan kun näytti vielä ok plussan, nyt enää haalee kun tein just ennenku tulos tuli vielä vikana liuskan pois.

Liitteet

• Screenshot_20230411-150142~2.jpg
    Screenshot_20230411-150142~2.jpg
    100.8 KB · Katsottu: 95
Voimia Beanen ❤️

Ei tullut meillekään marraskuun vauvaa. Se tyyppi syntyi tänään mun käsiin 💔 oli pienet käden ja jalan alutkin jo. Olis ollut mun synttärikaima 😔

Voi ei, oon niin pahoillani Pilvikirsikka 😔Voimia ❤️❤️

Ja Beanelle myös! ❤️

Onpas ikäviä uutisia tähän alkavaan viikkoon. 😪

Täällä on joku megaovis meneillään kivuista päätellen. Eilen kp 16 pärähti plussa testiin heti kun tikun kastui. Tänään myös. Normaalisti mulla on ollut ovis n. kp 22, mutta viime kierrossa olin bongaavinani oviksen jo aiemmin (kp 18)
Tätä ei tosin hyödynnetä!

Liitteet

• 20230411_213512.jpg
    20230411_213512.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 75
  • 20230411_184907.jpg
    20230411_184907.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 71
  • 20230411_185939.jpg
    20230411_185939.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 75
Täällä on joku megaovis meneillään kivuista päätellen. Eilen kp 16 pärähti plussa testiin heti kun tikun kastui. Tänään myös. Normaalisti mulla on ollut ovis n. kp 22, mutta viime kierrossa olin bongaavinani oviksen jo aiemmin (kp 18)
Tätä ei tosin hyödynnetä!
Oi, tuosta vois tulla jo vaikka tuplat😅

Olipahan melkoiset jomottelut eilen koko päivä menkkamaista juilimista ja tänään migreeni kaveriksi kylkeen! Mies on pysynyt kaukana, koska "nyt ei ole aika". Tämä varmaan olisi ollut kunnon ovis jos joku. 😁

Mies on ollut tosi stressaantunut viime aikoina ja on puhunut että ei ehkä jaksaisikaan enää neljättä tällä hetkellä ja kieltämättä itse olin eilen aivan samoissa ajatuksissa kun sattui kehnompi päivä. 😔
Ajatukset vaihtelee niin rajusta ettei tässä tiedä enää mitä mieltä on..

Miten Beanen ja Pilvikirsikka jakselee? ❤

Heipsis! Tekisi mieleni aktivoitua forumin puolella, mutta on vähän hakusessa, että missä.

Meidän piti "lopettaa" viiteen. Minä ajattelin, että sen ikuisen vauvakuumeen kanssa on vain opittava elämään. Olen niin "vanhakin", loppuvuodesta 40. Mutta sitten aloin kapinoimaan vähitellen. Minä olen kotona, en aio ikinä mennä töihin (jos ei ole välttämätöntä esim. miehen sairastumisen vuoksi), miksi en saisi haaveilla oikein isosta perheestä? Mieskin alkoi vähitellen kallistua samalle kannalle. Eihän tässä kyllä enää monta ehdi. :wink Joten nyt sitten annetaan joskus kesällä lupa seuraavalle, mutta ehkäisy jätettiin jo pois, että mitä vain voi tapahtua. Olen aina tullut helposti raskaaksi, saa nähdä, tuleeko siihen muutoksia.

Muokattu viimeksi:
Täällä vuoto on todella runsasta hyytymien kera. Oikein lorahtelee että en tiedä koska pitäs huolestua?🤔
On sekavat fiilikset että hyödyntääkö ensi kierrossa mahdollinen ovis vai ei. En haluaisi kolmatta kemiallista ja vielä vähempi raskauden joka menis kesken myöhemmässä vaiheessa😓 En tiedä missä nyt mättää kun jo toinen kemiallinen. Ilmeisesti progesteronin vähyys kun tiputteli jo ennen plussaa. Ei varmaan siksi pysy kiinni.

MIITU, ettekö nyt siis meinaa hyödyntää ovisplussaa?🤔

Beanen, Juu ei. Ei ollut tarkoitus muutenkaan tässä kierrossa kun meillä on tää streptoepidemia meneillään perheessä. 😮‍💨

Progesteronin vähyys voi tosiaan olla osasyyllinen. Mulla oli samaa vikaa aiemmin ja on varmaan nytkin kun tiputtelee yleensä ennen kuukautisia. Mulla siihen auttoi kilpirauhaslääkitys (arvot oli viitteissä mutta silti huonot) ja nyt oireet palanneet kun lääkitys ollut epätasapainossa ja arvot taas pielessä. Katsotaan jos tiputtelut jää nyt annosnoston myötä.

Beanen, Juu ei. Ei ollut tarkoitus muutenkaan tässä kierrossa kun meillä on tää streptoepidemia meneillään perheessä. 😮‍💨

Progesteronin vähyys voi tosiaan olla osasyyllinen. Mulla oli samaa vikaa aiemmin ja on varmaan nytkin kun tiputtelee yleensä ennen kuukautisia. Mulla siihen auttoi kilpirauhaslääkitys (arvot oli viitteissä mutta silti huonot) ja nyt oireet palanneet kun lääkitys ollut epätasapainossa ja arvot taas pielessä. Katsotaan jos tiputtelut jää nyt annosnoston myötä.
Ai, pitäsköhän pyytää lähete kilpirauhaskokeisiin? Miten se niinkun vaikuttaa tiputteluun? Siis ei tullut mieleenkään että vois syy löytyy vaikka tuollaisesta...

Ai, pitäsköhän pyytää lähete kilpirauhaskokeisiin? Miten se niinkun vaikuttaa tiputteluun? Siis ei tullut mieleenkään että vois syy löytyy vaikka tuollaisesta...

"On mahdollista, että verenkierrossa on runsaasti progesteronia, mutta liian alhaisen kilpirauhashormonimäärän takia kärsitään kuitenkin samanaikaisesti liian alhaisen progesteronin oireista ja progesteronitasojen epänormaalista heittelystä.

Vakava kilpirauhasen vajaatoiminta saattaa johtaa ovuloimattomuuteen ja lisätä hedelmättömyyden ja keskenmenojen riskiä."

Mulla aloitettiin silloin kilpirauhaslääkitys 'kokeiluna', kun tarkoitus oli raskautua ja kyllä sen myötä ainenkin tiputtelu jäi. En nyt varmaksi voi sanoa että oli vaikutusta, mutta esimerkiksi hedelmöityshoitoihin käsittääkseni rajana pidetään tsh 2,5. Vaikka viitearvot on jopa 4! Kyllä ne kannattaa tutkituttaa.

Takaisin