Suurperheelliset kuumeilijat

Mä en edes uskalla tehdä viikko digiä, varmasti on vielä 1-2 ja sit kun en saisikaan sitä 2-3 olleskaan...lisää ressiä. Mä mietin josko to soittasin terkkariin omahoitajalle ja kysyn hcg verikokeisiin lähetteen.

Toivottavasti MIITU säästyt kuurilta👍😊

Kiitos! 😊

Joo sepä se, siitä voisi seurata myös enempi stressiä. Tuo hcg voisi kyllä olla hyvä. 👍Etenkin jos sitä seuraisi että miten nousee. Mutta varmasti jotain kertoisi jo ne määrätkin tuossa vaiheessa.
Eikös esim kohdunulkopuolisessa nouse hitaammin tms?

En voinut ollaan testaamatta, ja kyllä tää oli tässä. Tein 5h pidätyksellä pc liuskan ja haaleempi tai yhtä vahva kuin eilen illalla mutta haalee näille päiville. Tein vielä toisen lyhyemmällä pidätyksellä ( joskus niin tullut mulle vahvemmat viivat) ja vielä haaleempi ja haaleempi kuin eilen. Eli testit haaleenee. Jotenkin en ole edes surullinen kun tän jo aavisti ,se vaan aavistaa kun kaikki ei ole kunnossa. Jos miettii että kahdessa viimeraskaudessa ja myös ulkoisessa sekä tässä edellisen kierron kemiallisessa niin ollut erittäin vahvat viivat siis tässä viimekierronkim kemiallisessa viiva kehittyi päivässä kontrolliviiva vahvuudeksi tuossa pc liuskassa että olen sellainen ihminen jolla hcg nousee hyvin paitsi nyt😕

Vuotoa ei ole aamusen tuhrun jälkeen taas ollut. Milloinkohan sen pitäs alkaa? Voiko käydä niin et joutuu ottaa lääkkeitä että alkaa? Vai tuleeko se spontaanisti näin alussa?

Mitä tää on nyt, siis testi on vahvistunut takasin!! Tein eka aamupissasta pc liuskan joka mulle huonoin ajankohta ja oli harmaa haamu. Siitä pidättelin tunnin ja Selkee pinkki plussa!? Eilen kolme testiä haaluja harmahtava plussia ja nyt taas pinkki Selkee plussa? Niin ja tänä aamuna ei tullut enää sitä vaaleenpunaista tuhrua eli sekin loppu? Siis mä en tajua mitään enää kun odotin et kohta alkaa vuoto.

Ero aamupissan ja tunnin pidättelyn jälkeen pc liuskassa ja tosiaan tuosta päivän toisesta pissasta myös pc puikko joka taas mielestäni vahvin tähän mennessä.

Liitteet

• IMG_20230409_082834.jpg
    IMG_20230409_082834.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 72
  • IMG_20230409_082907.jpg
    IMG_20230409_082907.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 69
Muokattu viimeksi:
Eihän ne jos laskee että Dpo 11 eka plussa ja vahvistu Dpo 12 mutta sit pysynyt samana eikä ole juuri vahvistunee että ihmeellistä on kyllä. Kauhee kun ei tiedä mihin uskoo. Miehellekkin sanoin että en enää sit ole raskaana että kohta tulee vuoto mutta en mä tiedä enää mitä sanois. Pakko päästä verikokeisiin tiistaina!!

Mä testailin yhdessä raskaudessa päivittäin ja yhtenä päivänä tulikin paljon haaleampaa viivaa kuin edellisenä, mutta vahvistuikin taas seuraavana päivänä, ja ihan terve tyttö syntyi 😊
Mä olin tuolloin ihan 100% varma että meni kesken koska viiva haalistui niin paljon.
Eli Beanelle vastaukseksi, ettei se viivan haaleminen välttämättä tarkoita mitään 😊 ja jos vaan pystyy ola testailematta joka päivä niin säästäisi itseään mahdollisesti turhalta stressiltä. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, terveisin himotestailija 😅 ja vasta joskus rv 5+jotain saanut tasa vahvat "leffa viivat" 😊

Mä testailin yhdessä raskaudessa päivittäin ja yhtenä päivänä tulikin paljon haaleampaa viivaa kuin edellisenä, mutta vahvistuikin taas seuraavana päivänä, ja ihan terve tyttö syntyi 😊
Mä olin tuolloin ihan 100% varma että meni kesken koska viiva haalistui niin paljon.
Eli Beanelle vastaukseksi, ettei se viivan haaleminen välttämättä tarkoita mitään 😊 ja jos vaan pystyy ola testailematta joka päivä niin säästäisi itseään mahdollisesti turhalta stressiltä. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty, terveisin himotestailija 😅 ja vasta joskus rv 5+jotain saanut tasa vahvat "leffa viivat" 😊
Kiitos tsempistä! Mä en jaksa uskoo kohdunulkoiseen kun niin harvinainen kuiteskin että nyt taas olis semmonen kyseessä. Mä yritän saada tiistaina verikokeet. Jos en saa niin ei auta kun oottaa ultraan. Teen vielä iltapäivällä testin ja sit pidän huomisen taukoo ja katon tiistaina ennenkun soitan verikokeita. Ihmettelin vähän kun eilen tuli ne hailut illasta mutta oireet lisääntyy. Eto jne. Ja tosiaan odotin verta tai ainakin sitä vaaleenpunaista aamulla niin ei yhtään mitään🙈

Muokattu viimeksi:
Kiitos tsempistä! Mä en jaksa uskoo kohdunulkoiseen kun niin harvinainen kuiteskin että nyt taas olis semmonen kyseessä. Mä yritän saada tiistaina verikokeet. Jos en saa niin ei auta kun oottaa ultraan. Teen vielä iltapäivällä testin ja sit pidän huomisen taukoo ja katon tiistaina ennenkun soitan verikokeita. Ihmettelin vähän kun eilen tuli ne hailut illasta mutta oireet lisääntyy. Eto jne. Ja tosiaan odotin verta tai ainakin sitä vaaleenpunaista aamulla niin ei yhtään mitään🙈

Mulla kävi kakkosesta niin (oon kans oikein himotestaaja!) että mulle oltiin varattu neuvola jokunen päivä haamuista/plussasta kun piti tarkistaa viikot koska mulla oli kierrot niin outoja. Sitten neuvola aamuna tulikin vaan tosi hailu viiva! Olin heti aivan varma että ää, kesken menee. Ja kun oli vielä aamupissa. Turhaan tässä menen neuvolaan jne ajattelin. No sitten iltapäivästä tuli taas kunnon plussa! Joten näitä voi sattua kyllä.

Sit myöhemmässä vaiheessa voi olla niin paljon sitä hormoonia (uskokaa tai älkää) että testit ei sitä enää tunnista kunnolla. Tällöin pissaa pitää vähän laimentaa jotta saa viivoja. Olen testannut! 😁

Nyt voin varmaan jo luottaa että vuoto alkaa pian ja pääsee asiat normalisoituu? Normaali raskaus tämä ei kai voi enää olla? Tänä aamuna tuli vähän taas vaaleenpunertavaa joka hieman verekkäämpää mutta hyvin vähän. Tein aamupäivällä yhden pc liuskan ja vielä näkyi haalean vaaleen punertava haamu sitten toisen pidemmällä pidätyksellä (noin 4 h) ja vain enää tämä ekassa kuvassa oleva haamujen haamu. Ja toinen pc liuska tehty pian perään 15 min pidätyksellä lirupissasta joka yllättäen sentään haamu mutta liian haalea näille päiville. Kuitenkin Dpo 16 ja rv4+3 ja tässä nyt tehty näitä testejä että kyllä pitäs olla oli sitten mistä kusesta vaan otettu jne niin viiva vahvistunut ja se että aamupissastakin pitäs jo sentään enempi haamujen haamu saada.

Pelottaa jos vuoto ei ala ittekseen😔 mutta mun järkeni sanois että kun vasta 4+3 että pitäs alkaa..mutta eikös toi tuhru sitä enteile mutta ei vaan lisäänny ja ala kunnolla 😕

Liitteet

• IMG_20230410_141249.jpg
    IMG_20230410_141249.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 62
  • IMG_20230410_144209.jpg
    IMG_20230410_144209.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 63
Muokattu viimeksi:
Vähän siltä vaikuttaa 😞 oon pahoillani Beanen. Toivotaan että se alkaa lähipäivinä ihan itsekseen ja luulisi että tuossa vaiheessa luonto hoitaa ❤️ Tosi kurjaa nyt kuitenkin.

Mullakin on nyt tullut vähän verta eilen ja tänään. Siis pyyhkiessä oikeastaan vaan. Nyt on 7+1. Kiva nyt olla löysässä hirressä vielä monta päivää, kun eka neuvola olis reilu viikon päästä vasta 🙈 oireet kyllä edelleen päällä eikä mitään kipuja ole. Perhe Arteen pääsis ultraan taas mutta se on lähemmäs satasen per kerta, niin ei kyllä montaa kertaa raaski käydä. Neuvolassa on joku vanha ultra, jos sillä vaikka vois tsekkaa näkyykö elämää.

Pilvikirsikka, toivottavasti sulla on vaan jotain harmitonta limakalvoista tai vaikka istukka jos muodostuessaan tekee semmosta.

Kai tässä uskaltaa ottaa rentoutumiseen pari lasia viiniä illalla josko se vuoto lähtis rentoutuessa tulemaan.

Pc puikko anto vielä tämmösen samasta pissasta kuin tuo jälkimmäinen pc liuska
Eli aika hyvä vielä mutta eihän se mikään edistynyt ole. Vuoto ei taida alkaa ennenkun tää testi on nega🤔

Liitteet

• IMG_20230410_152637.jpg
    IMG_20230410_152637.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 56
  • IMG_20230410_153437.jpg
    IMG_20230410_153437.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 62
Pilvikirsikka, Ootteko peittoa heilutelleet? Muistan että mulla taisi tulla noilla viikoilla aavistus tuhrua pyyhkiessä, oli ollut seksiä. Mainitsi muistaakseni neuvolasta silloin että ihan limakalvoilta voi spontaanista tulla myös kun raskaus niihin vaikuttaa.

Beanen, Mitä jos kysyisit niitä hcg arvoja? Varmaan niistä olisi hyötyä myös sitten jos täytyy alkaa miettiä jos vuotoa ei kuulukaan. Meinaan siis että saisi vähän kuvaa siitä mitä tällä hetkellä meneillään. En kyllä vielä heittäisi hanskoja tiskiin. Tsemppiä piinaaviin päiviin! 🩷

Pilvikirsikka, Ootteko peittoa heilutelleet? Muistan että mulla taisi tulla noilla viikoilla aavistus tuhrua pyyhkiessä, oli ollut seksiä. Mainitsi muistaakseni neuvolasta silloin että ihan limakalvoilta voi spontaanista tulla myös kun raskaus niihin vaikuttaa.

Ei olla, mutta eilen kävin lenkillä niin että kannoin yhtä lasta kantorepulla ja toinen oli rattaissa. Hetki sen jälkeen alkoi ja mielessä kävi, olisko voinut vaikuttaa. Siis ei siitä keskenmenoa tule mutta jos se oli kropalle vähän rankkaa 🤔

MIITU, joo huomenna soitan heti verikokeet. Miten ihmeessä noi pc puikot näyttää plussaa mutta pc liuskat ihan haaleeta ja rfsu joko negaa tai haaleeta. Rfsu herkkä puikkokin oli haalee haamu🤔

Liitteet

• IMG_20230410_171555.jpg
    IMG_20230410_171555.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 52
Ei olla, mutta eilen kävin lenkillä niin että kannoin yhtä lasta kantorepulla ja toinen oli rattaissa. Hetki sen jälkeen alkoi ja mielessä kävi, olisko voinut vaikuttaa. Siis ei siitä keskenmenoa tule mutta jos se oli kropalle vähän rankkaa 🤔

No miksei voisi? Kun voihan muutenkin rasitus aiheuttaa. Ja kyllähän siinä ihan erilailla keho on rasituksessa tuommoisessa, kun pientä kantaa ja toista työntää. Varmasti harmitonta vain! Nyt vähän iisimmin sitten. 😊👍

Beanen, Testit on yksi päänvaiva kyllä välillä! Enkä ymmärrä aina niiden politiikkaa. Mulla ollut aina se kokemus että rfsu ei olisi niin herkkiä mutta silloin kun sain km niin rfsu näytti kyllä hyvin viivaa, kun taas muut vain tosi hailakkaa. Toivottavasti saisit tuohon tilanteeseen nyt jonkun selvyyden.

Mie sain tänään tämmöisen 💛
Lyhyen kierron mukaan nyt kp 26/22 ja pitkän 26/32

Liitteet

• 340092448_747489547055827_4377093338408004382_n.jpg
    340092448_747489547055827_4377093338408004382_n.jpg
    165.6 KB · Katsottu: 89
Takaisin soittopyyntö jätetty aamusta TK:seen. Pc liuskaan jälleen aamun toisesta pissasta selkee plussa puolen tunnin pidätyksellä. RFSU liuska ekasta aamupissasta täys nega.

Liitteet

• IMG_20230411_091308.jpg
    IMG_20230411_091308.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 91
Takaisin