Suurperheelliset kuumeilijat

Mulla olis la 15.12.23 tai jos laskee edellisten kiertojen mukaan 13.12 mut taidan mennä perus 28 kierrolla. Mutta meillä riskiraskaus niin käynnistetään kolme viikkoa etuajassa niinkun kaksi viimestäkin.

Mulla olis la 15.12.23 tai jos laskee edellisten kiertojen mukaan 13.12 mut taidan mennä perus 28 kierrolla. Mutta meillä riskiraskaus niin käynnistetään kolme viikkoa etuajassa niinkun kaksi viimestäkin.

Eli samoissa mentäis!

Hitto kun epävarmuus on perseestä! En yhtään usko että tää raskaus jatkuu. Tein pc liuskan ja puikon ja ei kyllä juuri mitään vahvistumista lisäksi tänään dpo13 ja 4+0 ja odotin jo selkeesti vahventuneita viivoja niin ei. Kun vertaa kahteen edelliseen joista toinen ulkoinen niin ei näillä viivoilla juhlita. Laitan kuvat vertailuksi ja siis eka tästä raskaudesta pc liuska ja puikko tänään ja sit kolmas kuva ulkoisesta raskaudesta ja se otettu kun vielä neljä päivää menkkoihin ! Ja vika kuva edellisestä raskaudesta kaksi päivää ennen menkkoja. Tämän takia oon varma että tää ei hyvää tiedä. Onko tää ulkoinen vai joku tuulimuna vai onko kesken menossa /kemiallinen vai onko normaali raskaus kaikesta huolimatta.

Liitteet

• IMG_20230407_105234.jpg
    IMG_20230407_105234.jpg
    304 KB · Katsottu: 62
  • IMG_20230407_105002.jpg
    IMG_20230407_105002.jpg
    966.7 KB · Katsottu: 63
  • Screenshot_20230407-111839~2.jpg
    Screenshot_20230407-111839~2.jpg
    70.8 KB · Katsottu: 57
  • Screenshot_20230407-112405~2.jpg
    Screenshot_20230407-112405~2.jpg
    82.9 KB · Katsottu: 63
Heippa, luulin jo että saisin liittyä plussanneisiin, mutta haamut hävisi testistä... Liekö reagoinut (taas) ovulaatioon. Kuukautiset ei ainakaan vielä ole alkaneet (kierto vaihtelee suuresti 22-32pv)... Ei auta kun odotella alkaako ne menkat ensi viikolla pitkän kierron mukaan, lyhyen mukaan olisi jo myöhässä :folded:

Josba, Pidetään peukkuja että sieltä pärähtäisi plussa! 🩷

Beanen, Ei viivoja kannata vertailla. Toki itselläkin kokemus että päättyi km raskaus jossa viivat ei vahvistuneet kuten "normaalisti", mutta niin paljon täällä ryhmässä pyörineenä ja eri kokemuksia lukeneena kaikki on mahdollista. Ymmärrän kyllä tuon huolesi. 😔

Omaa napaa, labroista selvisi sen verran että ainenkin kilpirauhasarvoissa korjattavaa joten nostan nyt annostusta. Suositushan olisi raskautta ajatellen alle 2,5 vähintään. Mulla huiteli melkein 4. Ja vointi kyllä kertonut muutenkin että pielessä ovat. Nyt sitten toivotaan että kesää kohti tilanne korjaantuu! 😊

Joo, mä yritän rauhoittua. Tein vielä yhden pc liuskan pidättelyn jälkeen niin nyt tuli vahvempi mitä tänään aiemmin 🙈

Liitteet

• IMG_20230407_135319__01.jpg
    IMG_20230407_135319__01.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 63
  • IMG_20230407_135010__01__01.jpg
    IMG_20230407_135010__01__01.jpg
    743.7 KB · Katsottu: 60
  • IMG_20230407_135010__01.jpg
    IMG_20230407_135010__01.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 62
Beanen raskaana kunnes toisin todistetaan! 😍 Hyvät viivat jo!

Niin ja mitä tohon vertailuun tulee, niin mulla tää viides on kaikista vähäoireisin. Pojistakin alkoi 5+ viikon lopulla ällötys ja tytöstä taisi alkaa samoihin aikoihin mutta monta kertaa pahempana ja olo vaan paheni :D nyt on ollut ihan erilaiset olot. Välillä tulee olo että meinaan oksentaa (oon hyvä pidättämään sitä), mutta ei läheskään samalla tavalla kuin viime raskaudessa. Tyttöolo mulla kyllä on, muistuttaa sen verran enemmän tytön raskautta kuin poikien. Pojista ei ollut tätä oloa että yrjö lentää kohta :D

@pilvikirsikka

Tää on muuten intuitio mielenkiintoinen asia. Esikoisesta yksityisellä ultrassa povattiin tyttöä, mutta mä muistan sen kuinka mahanpohjasta otti kun ajattelin asiaa ja mun mieli huusi, että se on poika! Halusin tyttöä tuolloin, mutta se tunne että kyseessä on poika meni kaiken läpi ja poikahan sieltä tuli. 💙

Tokassa tiesin että on mahdollista että tyttö tulee, kun sillä strategialla mentiin ja ultrassa kun tyttöä luvattiin olin epäuskoinen, mutta mieli ei taistellut vastaan ja tunsin sisälläni että niin se on. Tyttöhän sit tuli. ❤️

Jos tulee kolmas, niin luotan intuitiooni. Se ei ole tähän mennessä vielä pettänyt. 😃

@pilvikirsikka

Tää on muuten intuitio mielenkiintoinen asia. Esikoisesta yksityisellä ultrassa povattiin tyttöä, mutta mä muistan sen kuinka mahanpohjasta otti kun ajattelin asiaa ja mun mieli huusi, että se on poika! Halusin tyttöä tuolloin, mutta se tunne että kyseessä on poika meni kaiken läpi ja poikahan sieltä tuli. 💙

Tokassa tiesin että on mahdollista että tyttö tulee, kun sillä strategialla mentiin ja ultrassa kun tyttöä luvattiin olin epäuskoinen, mutta mieli ei taistellut vastaan ja tunsin sisälläni että niin se on. Tyttöhän sit tuli. ❤️

Jos tulee kolmas, niin luotan intuitiooni. Se ei ole tähän mennessä vielä pettänyt. 😃

Se on kyllä tarkka vaisto ❤️ Mä oon tiennyt lasten syntymäpäivätkin aika tarkkaan etukäteen. Kolmannesta tiesin päivälleen milloin syntyy 😄 tästäkin mulla on aavistus mutta en vielä uskalla sanoa sitä ääneen. Saas nähdä tuleeko tästä tyttö vai meneekö oma fiilis pieleen tällä kertaa 😄

Joo intuitio on kyllä ihmeellinen asia!
Tiesin heti kun aloin odottaa esikoista että tää on poika! Ei epäilystäkään.
Kakkosen alkuraskaus oli tosi paljon erilainen joten pienen hetken ajattelin että jos ois tyttö, mutta pian se tunne tuli että ei, tämäkin on poika! Ja niin se meni kolmannestakin että vahva poika -olo oli koko ajan. 😁🩵🩵🩵

Mulla ei oo koskaan ollut kunnon pahoinvointia. Ainoastaan vähän ällöä/etovaa oloa (Esikoisesta ei tätäkään) joka oli jo tarpeeksi inhottavaa. 😶
En oo muutenkaan oksentelevaa tyyppiä mutta kieltämättä oon miettinyt kun kaikissa leffoissa aina pää pöntössä ollaan, et millastakohan sekin ois ollut... Tuskin olisin selvinnyt oksentelu kammoisena. Tsempit siis pahoinvoinnista kärsiville, ootte kyllä supereita! 💓

Mäkin luotan omaa oloon noissa. Kaikista on itsellä osunut tunne oikeaan. Kolmosesta lupailtiin ultrassa tyttöä ja mä vaan silti näin koko ajan unia poikavauvasta. Poikahan sieltä sitten syntyi!

Kiitos kaikille järjen sanoista❤️ Tänään en testaa mitään, huomenna sit katson miltä näyttää. Taas tyypilliseen tapaan aamuveskillä tuli sitä haaleaa vaaleanpunaista paperiin, todennäköisesti päivällä ei taas tuu mitään. Eli tätä ollut nyt sen neljä päivä et aamulla pikku tuhruu ja päivisin ei enää mitään. Kipuja ei ole. Rinnat turvonneet ja etomista jo havaitsin.
Tämä on mulle eka kerta kun on tuhrua jos tämä jatkuu. Kohdunulkoisessa oli kyllä mutta se oli verisempää ja runsastui kyllä sitten nopeesti siitä. Yhdessä raskaudessa kerran 5+ viikolla oli pieni tuhru. Nyt todella jännittää että voiko eka tuhru raskaus olla normaali raskaus tai että onko ulkoinen tai onko menossa tai mennyt kesken.
Miten muuton jos näin alussa olisi mennyt kesken mutta ei lähde vuotamaan vai alkaako näin aikasessa vaiheessa yleensä aina vuotaan itsekseen?

Beanen, Käsittääkseni tuhruttelu alkuraskaudessa on melko yleistä. Mulla ainenkin km se vuoto runsastui melko nopeasti ja oli myös niitä menkkajomotteluja.
Tässä vaiheessa tuskastuttavinta on juurikin odottelu kun muutakaan ei oikein voi. Ehkä alkuraskauden ultra voisi tuoda sitten helpotusta, mitkä viikot sulla nyt olisi?

Beanen, Käsittääkseni tuhruttelu alkuraskaudessa on melko yleistä. Mulla ainenkin km se vuoto runsastui melko nopeasti ja oli myös niitä menkkajomotteluja.
Tässä vaiheessa tuskastuttavinta on juurikin odottelu kun muutakaan ei oikein voi. Ehkä alkuraskauden ultra voisi tuoda sitten helpotusta, mitkä viikot sulla nyt olisi?
Nyt on rv 4+1. Ja ultran varasin kun viikot 6+4 . Aikasemmin kai ei kannata jos haluaisi sykkeen nähdä...

Nyt on rv 4+1. Ja ultran varasin kun viikot 6+4 . Aikasemmin kai ei kannata jos haluaisi sykkeen nähdä...

Joo, 6+3-6+4 aikaisintaan.
Äh! Tsemppiä odotteluun 🙈

Mua rauhoitteli digi silloin pahimpina aikoina, kun näki että viikot edes etenee. (Tosin ensin sekin meinasi aiheuttaa harmaita hiuksia kun +3 ei meinannut tulla 😁)

Täällä selvisi että perheessä on 2 oireetonta kantajaa, kuopus ja esikoinen. Kakkosen ab kuuri loppui juuri ja miehellä puoli välissä.
Mulla streptoviljely näytti negaa? Mutta taidan käydä vielä varmistamassa testin. Olispa ihana jos säästyisin ab kuurilta. 🙈

Mä en edes uskalla tehdä viikko digiä, varmasti on vielä 1-2 ja sit kun en saisikaan sitä 2-3 olleskaan...lisää ressiä. Mä mietin josko to soittasin terkkariin omahoitajalle ja kysyn hcg verikokeisiin lähetteen.

Toivottavasti MIITU säästyt kuurilta👍😊

Takaisin