Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla olis la 15.12.23 tai jos laskee edellisten kiertojen mukaan 13.12 mut taidan mennä perus 28 kierrolla. Mutta meillä riskiraskaus niin käynnistetään kolme viikkoa etuajassa niinkun kaksi viimestäkin.
@pilvikirsikka
Tää on muuten intuitio mielenkiintoinen asia. Esikoisesta yksityisellä ultrassa povattiin tyttöä, mutta mä muistan sen kuinka mahanpohjasta otti kun ajattelin asiaa ja mun mieli huusi, että se on poika! Halusin tyttöä tuolloin, mutta se tunne että kyseessä on poika meni kaiken läpi ja poikahan sieltä tuli.
Tokassa tiesin että on mahdollista että tyttö tulee, kun sillä strategialla mentiin ja ultrassa kun tyttöä luvattiin olin epäuskoinen, mutta mieli ei taistellut vastaan ja tunsin sisälläni että niin se on. Tyttöhän sit tuli.
Jos tulee kolmas, niin luotan intuitiooni. Se ei ole tähän mennessä vielä pettänyt.
Nyt on rv 4+1. Ja ultran varasin kun viikot 6+4 . Aikasemmin kai ei kannata jos haluaisi sykkeen nähdä...Beanen, Käsittääkseni tuhruttelu alkuraskaudessa on melko yleistä. Mulla ainenkin km se vuoto runsastui melko nopeasti ja oli myös niitä menkkajomotteluja.
Tässä vaiheessa tuskastuttavinta on juurikin odottelu kun muutakaan ei oikein voi. Ehkä alkuraskauden ultra voisi tuoda sitten helpotusta, mitkä viikot sulla nyt olisi?
Nyt on rv 4+1. Ja ultran varasin kun viikot 6+4 . Aikasemmin kai ei kannata jos haluaisi sykkeen nähdä...