pilvikirsikka
Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jospa reagoi nyt ovulaatioon? Joillakin on raskaustestitkin haamuilleet lh-huipun aikaan. Tai sitten viivanpaikka, tai dpo onkin isompi ja voisi olla plussanalkua? Onhan näitä vaihtoehtojaUskaltaudun nyt laittaan vaikka tää on ihan hullua kun pitäs olla dpo5 jos ovis plus olis ollut kp8 niin mä tein pc liuskan nyt kun oli kaapis taas lojumas. Tein kemiallisen jälkeen monta puhdasta negaa ja verikoe nega. Tämän on pakko olla viivanpaikka, en tiedä näkeekö kukaan tätä edes mutta kyllä se livenä näkyy mut on todella hailu. Eihän mikään voi näin aikaseen näkyy...ja edelleen oon sitä mieltä ettei ovista edes ollut.
Viiva on ihan NS.erillinen jossa selkeet reunat eikä kuin ehkä kuva antaa ymmärtää et olis osa jotain varjoa niin ei oo. Livenä ihan oma viivansa mutta hyvin hyvin haalea kummitus.
Uskaltaudun nyt laittaan vaikka tää on ihan hullua kun pitäs olla dpo5 jos ovis plus olis ollut kp8 niin mä tein pc liuskan nyt kun oli kaapis taas lojumas. Tein kemiallisen jälkeen monta puhdasta negaa ja verikoe nega. Tämän on pakko olla viivanpaikka, en tiedä näkeekö kukaan tätä edes mutta kyllä se livenä näkyy mut on todella hailu. Eihän mikään voi näin aikaseen näkyy...ja edelleen oon sitä mieltä ettei ovista edes ollut.
Viiva on ihan NS.erillinen jossa selkeet reunat eikä kuin ehkä kuva antaa ymmärtää et olis osa jotain varjoa niin ei oo. Livenä ihan oma viivansa mutta hyvin hyvin haalea kummitus.
Pc näyttää nykyään mulla selkeää väritöntä viivanpaikkaa. Tulipahan kokeiltua kun kaapista löysin yhden testin
Viimeksi näytti niitä hailura viivoja, niin piti testata nyt kesken menkkoja (ne kesti yli viikon, oli viikon väliä ja alkoi taas, jee ) kun tiedän että sen pitäisi olla täysi nega.
Nyt ei ollut väriä ollenkaan, mutta selvä viivanpaikka näkyy.
Ei vaan vielä vuosi sitten sellaisia näyttänyt
Tuossa parempi kuva ihan eri kulmasta testiajalla! Näkyykö paremmin
Tässä on kyllä väriä ihan tälleen näytönkin taakse!On siinä väri joo MIITU. Tuolla 2023 ketjus sano joku et olis harmaa viivanpaikkaa mutta tässä on väriä livenä. Eli voi antaa värillisenkin viivanpaikan oviksesta.
On siinä väri joo MIITU. Tuolla 2023 ketjus sano joku et olis harmaa viivanpaikkaa mutta tässä on väriä livenä. Eli voi antaa värillisenkin viivanpaikan oviksesta.