Suurperheelliset kuumeilijat

@Miitu tuutko säkin vielä marraskuisiin? 😁 Mulla oli kolme päivää järkyttävä palelu ennen plussaa 😁

Eikä tarvii ees silmiä siristää, että näkee viivan!
Vahvistumisia siis! 🤩

Uskaltaudun nyt laittaan vaikka tää on ihan hullua kun pitäs olla dpo5 jos ovis plus olis ollut kp8 niin mä tein pc liuskan nyt kun oli kaapis taas lojumas. Tein kemiallisen jälkeen monta puhdasta negaa ja verikoe nega. Tämän on pakko olla viivanpaikka, en tiedä näkeekö kukaan tätä edes mutta kyllä se livenä näkyy mut on todella hailu. Eihän mikään voi näin aikaseen näkyy...ja edelleen oon sitä mieltä ettei ovista edes ollut.
Viiva on ihan NS.erillinen jossa selkeet reunat eikä kuin ehkä kuva antaa ymmärtää et olis osa jotain varjoa niin ei oo. Livenä ihan oma viivansa mutta hyvin hyvin haalea kummitus.

Liitteet

• IMG_20230323_145757.jpg
    IMG_20230323_145757.jpg
    261.7 KB · Katsottu: 94
Uskaltaudun nyt laittaan vaikka tää on ihan hullua kun pitäs olla dpo5 jos ovis plus olis ollut kp8 niin mä tein pc liuskan nyt kun oli kaapis taas lojumas. Tein kemiallisen jälkeen monta puhdasta negaa ja verikoe nega. Tämän on pakko olla viivanpaikka, en tiedä näkeekö kukaan tätä edes mutta kyllä se livenä näkyy mut on todella hailu. Eihän mikään voi näin aikaseen näkyy...ja edelleen oon sitä mieltä ettei ovista edes ollut.
Viiva on ihan NS.erillinen jossa selkeet reunat eikä kuin ehkä kuva antaa ymmärtää et olis osa jotain varjoa niin ei oo. Livenä ihan oma viivansa mutta hyvin hyvin haalea kummitus.
Jospa reagoi nyt ovulaatioon? Joillakin on raskaustestitkin haamuilleet lh-huipun aikaan. Tai sitten viivanpaikka, tai dpo onkin isompi ja voisi olla plussanalkua? Onhan näitä vaihtoehtoja 🙌

Tein tänään kolme ovistestiä aamupäivällä, iltapäivällä ja juuri äsken ja selvää negaa kaikki🤔 paikatkin on ihan kuivat.

Joulukuulle menisi, itsenäisyyspäivän tienoille 🇫🇮

Eilen oli hät hätään silmin havaittava viiva apteq testillä (tää tosin ei niin herkkä taida olla kuin väitetään) ja tänään rfsu harmaa oikea viivanpaikka.
Ehkä ollut hipaisu yritys?
Mut siis mulla myös testit reagoi ovikseen että en tiedä voisko olla et oli myöhässä vaan kumminkin tjtn?

Oloja ihmettelen kyllä, lämmöt pysyneet normaalia korkeampana, palelen ihan hullusti iltaisin. Eilen oli pientä menkkajomoa ja parina iltana sellainen ällö olo, kuin ois jäänyt pitkän aikaa syömättä. Sanoin miehelle että ei voi olla että kuvittelen tämmöstä nyt??
Noh, tämä jännitys näytelmä jatkukoon kunnes toisin todistetaan 🤭

Tsempit Beanen, samassa epätietoisuuden veneessä ollaan!

Tommonen se mullakin nyt oli (Se viiva) Tää epätietoisuus tässä sieppaa eniten! 🤪 Mullakaan ei pitäis kuitenkaan nyt oviksen olla edes.

Tänään tuli ovistestiin vahva plussa ja raskaustestiin eilistä vahvempi haalura haamu Jossa ehkä aavistus väriäkin!? Eli siis raskaustesti reagoi ovikseen ilmeisesti. On tämäkin😏 ihmettelen vaan kun ei ovislimoja ei mitään ovistuntemuksia. Rinnat ollut kolme päivää arat mutta mulla ei liity ovikseen tommonen. Voi elämä tätä kroppaa..ja näitä testejä.

Pc näyttää nykyään mulla selkeää väritöntä viivanpaikkaa. Tulipahan kokeiltua kun kaapista löysin yhden testin :tears:
Viimeksi näytti niitä hailura viivoja, niin piti testata nyt kesken menkkoja (ne kesti yli viikon, oli viikon väliä ja alkoi taas, jee 🙄) kun tiedän että sen pitäisi olla täysi nega.
Nyt ei ollut väriä ollenkaan, mutta selvä viivanpaikka näkyy.
Ei vaan vielä vuosi sitten sellaisia näyttänyt :Smirking Face:

Pc näyttää nykyään mulla selkeää väritöntä viivanpaikkaa. Tulipahan kokeiltua kun kaapista löysin yhden testin :tears:
Viimeksi näytti niitä hailura viivoja, niin piti testata nyt kesken menkkoja (ne kesti yli viikon, oli viikon väliä ja alkoi taas, jee 🙄) kun tiedän että sen pitäisi olla täysi nega.
Nyt ei ollut väriä ollenkaan, mutta selvä viivanpaikka näkyy.
Ei vaan vielä vuosi sitten sellaisia näyttänyt :Smirking Face:

Siis moni on sanonut samaa!
En oo ite niitä enää uskaltanut ostaakkaan. Ennen niihin pystyi luottamaan jos johku!

Tuossa parempi kuva ihan eri kulmasta testiajalla! Näkyykö paremmin

Liitteet

• IMG_20230312_132142.jpg
    IMG_20230312_132142.jpg
    444.8 KB · Katsottu: 107
Onpas nyt outoa! Musta toi Beanen testi on ihan selvä. Mä en saanu pc-tikkuun mitään viivanpaikkoja tai muutakaan outoa. Harmi kun ne on ollu halpoja ja hyviä aiemmin.

Joo oon pettynyt kun voi noin selkeesti reagoida ovulaatioon. Hyviä raskaustesteja siis muuten ja herkkiä mutta toi on tyhmää et voi näyttää oviksen. Jos en tietäs kiertooni niin luulisin tärpänneen😕

On siinä väri joo MIITU. Tuolla 2023 ketjus sano joku et olis harmaa viivanpaikkaa mutta tässä on väriä livenä. Eli voi antaa värillisenkin viivanpaikan oviksesta.

On siinä väri joo MIITU. Tuolla 2023 ketjus sano joku et olis harmaa viivanpaikkaa mutta tässä on väriä livenä. Eli voi antaa värillisenkin viivanpaikan oviksesta.
Tässä on kyllä väriä ihan tälleen näytönkin taakse!

Jep, ihan selkeä!

Ja hyvä et muutkin näkee, ajattelin et kaiken tiirailun jälkeen mulla on jo jotkuu viivankuvat jääny verkkokalvoille. 😁

Takaisin