Suurperheelliset kuumeilijat

Mä täällä jo pohdin että mikähän olis meno jos heti loppuvuodesta tärppäis (meillä on vielä kaksi alkiota pakkasessa) ni laskettu menis jonnekin syksyn tienoille ja ikäero olis sit alle 2v. Et olisinko ihan hermoromahduksen partaalla.

Nyt on kaikki niin hyvin ja kun tuo kuopuskin on ihan todella iisi kaveri. Ni mitäs jos tuliskin taas semmonen sylivauva-kitisiä kun kakkonen oli.😨 Sit ois 2v ja vauva ja noi pari isompaa. Jotenkin ajatus neljästä kyllä houkuttaa.😅

Täällä alko pillerimenkat tällä kertaa kolmen päivän välillä 😂 Sitä ennen oli viikko väliä, jota edeltävät menkat kesti puolitoista viikkoa 🙄
Eli oon ihan just lopettamassa noi. Sit pelleillään taas kumin kanssa. Joita mies on välillä laiska käyttämään 🤭

Mä olen menossa maanantaina laittamaan kierukan. Ei mitään lopullisia päätöksiä olla tehty, mutta missään nimessä ei nyt noin kahteen vuoteen ainakaan ole suunnitelmissa lisääntyä. Paljon olen tehnyt ajatustyötä myös sen suhteen, että tämä kolme olisi meidän lopullinen lapsiluku. Olen jatkanut turhaksi jääneiden vauvatavaroiden eteenpäin laittoa ja miettinyt, miten valtavan onnekkaita ollaan, kun näinkin monta lasta onnistuttu saamaan. Kyllä se neljäskin siellä silti vielä kummittelee, ja jännästi yhtäkkiä tuntuu että "kaikilla" on neljä lasta. Ollaan myös pohdittu tukiperheeksi ryhtymistä.

Täällä kp 6 meneillään.
Menkat tuli kovien kramppien saattelemana. Mies ihanasti lämmitteli pyyhkeitä. 🥰
Mutta nyt oli ehkä "onni onnettomuudessa", meidän perheessä nimittäin riehuu streptokokki ja tällä hetkellä mies ja kakkonen ovat ab kuurilla jo toista kierrosta. Nyt lääkäri pohtii josko meidät oireettomatkin hoidetaan samalla, kun selkeästi tästä bakteerista ei eroon päästä ja varmasti oireeton kantajakin meistä löytyy. Tälläsinä hetkinä sitä miettii kun tätä porukkaa on... 🙈

Tällä kierto meni hiukan sekaisin parin viikon sairastelu putken jälkeen (streptokokki, korona ja vatsatauti). Kp 9 alkoi menkat uudestaan ihan normaaleina heti perään, parannuttua tuli sopivasti vihdoin talleteltua, vaikka ajattelin aiemmin tämän kierron menneen ihan hukkaan. En tosin tiedä kummalta puolelta ovuloin, ajatuksena kuitenkin hoitoihin ensi kuussa hakeutua, jos ei tärppiä tule. Mulla siis yksi munatorvi ja matala AMH, niin ei kannata jäädä ihmettä liian kauaksi aikaa odottelemaan.
Muok, nyt siis arviolta oireiden perusteella n. dpo 7, kiertopäivistä en tosiaan noiden tuplamenkkojen takia tiedä yhtään missä mennään.

@Miitu meillä ainakin koko perhe testattiin kun taaperolta löytyi bakteeri oireilla pepusta ja oireettomana nielusta. Koko perheellä siis nielussa ++, vaikka ei kurkku oireita, koronan takia kyllä sitten oli kaikkea muuta oiretta samaan aikaan. Kaikilla siis kuuri päättyi viime viikolla, ja nyt toivon että saatiin pöpöt häädettyä.

Muokattu viimeksi:
Voi ei mikä tilanne sielläkin ollut Foreverfever ja vielä koronat ja vatsataudit päälle 🙈 Onneksi taidatte olla jo terveenä ja tosiaan toivotaan että pöpöt on nyt häädetty 🩷

Miehellä tuo iski ekana kunnon angiinana sekä korkea kuume. Kakkosella tuli kurkkukipua ja ihottumaa (levisi siis ihoon) Me muutkin sairasteltiin kyllä siinä sivussa jotain flunssaa.
Nyt kakkosella on peppuoiretta. Ja sekä pepussa että nielussa +++, miehellä myös nielussa +++. Mulla on jo niin pitkään ollut epämääräisiä kurkku tuntemuksia jatkuvien sairasteluiden myötä etten yhtään ihmettelisi vaikka posia näyttäisi. Katsotaan miten meidän käy ensi viikolla.

Mitä mieltä, Dpo 8🤔

Liitteet

• IMG_20230402_102255.jpg
    IMG_20230402_102255.jpg
    458.1 KB · Katsottu: 101
En kyllä usko yhtään. Hitsi kun tekis mieli tehä rfsu herkkä tai apteekin ultra jos niillä näkyisi paremmin... Toki kyllähän se huomenna voi olla jo enempi näkyvis jos jotain on, mutta kun on testihullu nii🙈

Tein ton hiton rfsu varhaisen, onko se kuuluisa viivanpaikka🙈 tuli testiajalla kyllä mut silti.
Tein myös vielä yhden pc liuskan samasta pissasta ja ei siinä kyllä ollut kun viivanpaikka...🤔

Liitteet

• IMG_20230402_162715.jpg
    IMG_20230402_162715.jpg
    453.7 KB · Katsottu: 84
Ja voi hitsi mua tein puolen tunnin pidätyksellä perään toisen puikon erimerkkiä ja herkkyys 25 ja kuva testiajalla ja heti näky vaaleenpunainen haamuplussa ja toinen kuivuessa ja edelleen näkyy vaaleenpunainen haamu. Livenä paremmin kun tänne näkyy

Liitteet

• IMG_20230402_171744~2.jpg
    IMG_20230402_171744~2.jpg
    631.9 KB · Katsottu: 81
  • IMG_20230402_172231~2.jpg
    IMG_20230402_172231~2.jpg
    529.5 KB · Katsottu: 83
Ja voi hitsi mua tein puolen tunnin pidätyksellä perään toisen puikon erimerkkiä ja herkkyys 25 ja kuva testiajalla ja heti näky vaaleenpunainen haamuplussa ja toinen kuivuessa ja edelleen näkyy vaaleenpunainen haamu. Livenä paremmin kun tänne näkyy
Kyllä tässä alkaa jo selkeästi punertavaa viivaa näkymään 😍

Kyllä se nyt taitaa ihan plussaa pukkaa! 🥰

Me puhuttiin miehen kanssa nyt enemmän tästä neljännen kuumeilusta ja voi olla, että ehkä ensimmäinen yritys kierto olisi jo toukokuussa jos siihen päätämme ryhtyä. 🥰
(Luin nimittäin jostain että olisi hyvä pitää taukoa antibioottien jälkeen jne.)

Miehellä päällimmäisenä on ollut pelko siitä että voiko kaikki mennä hyvin neljännenkin kohdalla. Tulisiko terve lapsi, selviänkö synnytyksestä ym. Itsekin näitä pelkoja pyörittelen todella paljon. Ja meillä varmasti juurikin nämä ajatukset on saanut lykkäämään yritystä. Pelot. Mutta voihan kaikkea sattua silti? Miten te muut järkeilette näiden ajatusten kanssa? 😶

Toisena vahvasti jarrutellut miehen työkuviot tällä hetkellä, jotka syö paljon energiaa. Periaatteessa suunta on nyt enemmän yrittäjän malliin ja tämän takia myös vastuut kasaantuu. Se on ollut huima juttu mutta myös hyvin stressaavaa ymmärrettävästi. Ja noh, jatkuvat sairastelut lastenkin kanssa on kyllä syönyt niitä voimavaroja ja jaksamista. On ollut kieltämättä raskasta ja siksi se oma jaksaminen mietityttää paljon.

Sitten taas toisaalta tällä hetkellä ka lähitulevaisuudessa meidän elämäntilanne sopisi loistavasti raskaus- ja vauva-aikaan kun mies pystyy joustavasti toimimaan kotoa käsin ja tarvittaessa olemaan apuna. Minä saisin olla kotona vielä kun esikoinen ja myös kakkonen aloittaisi koulut, eikä olisi kiire miettiä työelämään seuraavaa siirtoa, tai laittaa tätä pikkuistakaan vielä päivähoitoon. Monta monta hyvää asiaa!
Laskin myös että olisin +53 kun sitten nuorimmainenkin täyttäisi 18v. Ihan hyvä ikä. 🤭 Tuntuu siis että nyt ei kannattaisi enää odotella jos me vielä neljännestä haaveillaan. 🩷🩵

Takaisin