Suurperheelliset kuumeilijat

Onhan niitä joskus sellaisiakin tapauksia et kaksosina alkaneesta raskaudesta toinen tulee pois, toisen tarratessa edelleen kiinni. Aika näyttää. 🌈

Selkeä plussa on! Mun äidillä tuli mua odottaessa jops kolmet kuukautiset (ihan kunnon vuotojen kera) joten koskaanhan ei tiedä.

Nyt vain päivä kerrallaan ja katsoo josko vaan tummuu ja vuoto ehkä lakkaisi. Muutahan ei voi. Peukut pystyssä täällä! ❤️

Täällä yksi, jolla tuli raskauden aikana useammat menkat! 🙋🏻‍♀️
Ja pitkin raskautta tuli vuotoja, välillä tosi runsaitakin.
Ja tossa se haamuplussa riehuu 8v täyttäneenä 😄

Joten älä heitä vielä kirvestä kaivoon!

Muoks. Ja syyksi paljastui kohdunsuulla sijainnut istukka.

Lol tähän tämä taas menee 🤣 Dpo 9 aamun testi ja onko siinä viivanpaikka? Livenä näkyy paremmin. Täytyy vähän olla jännitystä kotiäidin arjessa 😂 ehkä oikeesti pitäis vaan odottaa sitä että on selvästi kaksi viivaa 😅

Enää ei palele niin paljoa mut vv on semmosta paksua ja vähän kellertävää.

Liitteet

• IMG_20230313_102440.jpg
    IMG_20230313_102440.jpg
    5.8 MB · Katsottu: 100
Muokattu viimeksi:
Lol tähän tämä taas menee 🤣 Dpo 9 aamun testi ja onko siinä viivanpaikka? Livenä näkyy paremmin. Täytyy vähän olla jännitystä kotiäidin arjessa 😂 ehkä oikeesti pitäis vaan odottaa sitä että on selvästi kaksi viivaa 😅

Jotainhan siellä näkyy 😉
Onpas jännät paikat nyt!

En nyt tiiä lasketaanko mua suurperheelliseks, kun mulla on vaan kolme lasta, mut kirjotan tänne silti 😄
Kova on vauvakuume ja yritys aloitettu tämän vuoden tammikuun lopussa ☺️❤️
Niin pitkä aika edellisestä raskaudesta, että moni asia on varmasti muuttunut ihan jo vauvantarvikkeiden osalta 😁

En nyt tiiä lasketaanko mua suurperheelliseks, kun mulla on vaan kolme lasta, mut kirjotan tänne silti 😄
Kova on vauvakuume ja yritys aloitettu tämän vuoden tammikuun lopussa ☺️❤️
Niin pitkä aika edellisestä raskaudesta, että moni asia on varmasti muuttunut ihan jo vauvantarvikkeiden osalta 😁

Tervetuloa Iltatähti! 😊
Toivotaan teille vauvapölyä ❤️

On meitä muitakin täällä joilla "vain" kolme lasta, ja eikös se virallinen määritelmä suurperheestä ole vanhemmat ja vähintään kolme lasta? On se kyllä vähän hassu nimittäin itsekin olen mieltänyt suurperheeksi hieman isomman joukon kuin esimerkiksi meidän kokoonpano! Mutta joo, nämä nyt on näitä. 😀

Jotain siellä näkyy kyllä!
Mutta onko sit haamulainen vai plussa. Kun ei näistä testeistä nykyään tiedä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Toivottavasti vahvistuu!

Täällä on menkat kestänyt nyt 1vk 3pv. Eipä ole ennen tämmöistä ollut!
Kroppa päätti kettuilla sit kierron kanssa kunnolla. Ensin antaa testeihin haamuja, ja sit ei vuoto ota loppuakseen.

Mutta onko sit haamulainen vai plussa. Kun ei näistä testeistä nykyään tiedä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Toivottavasti vahvistuu!

Kroppa päätti kettuilla sit kierron kanssa kunnolla. Ensin antaa testeihin haamuja, ja sit ei vuoto ota loppuakseen.

Ei tosiaan tiedä 🙈 toivottavasti sulla loppuisi jo vuoto, on vähän pitkäksi venynyt!

Toivottavasti vahvistuu!

Oonpa täältäkin ryhmästä lukenut miten joillain vuoto jatkunut vaan ja plussannutkin sitten! Ootko tehnyt uusia testejä? Jos sielläkin joku ylläri.

Eli pe tuli täys nega monta kertaa ja vuoto alkoi, la en testannut ja su monta kirkuvaa plussaa ja edelleen vuosin. Eilen tein monta negaa siis selvää negaa ja aattelin et onneks se on nyt selvä että on kemiallinen. Oksentelun. Tänään tein vielä varuiksi ja ei hempula sieltä tuli sit taas haamuplussa ja samoin toisesta testistä. Edelleen pahoinvointia. Ja siis soitin neuvolaan ja sain hcg verestä. Lekuri oli sanonut et mennä viikon päästä mut miksi vasta silloin? Kyllä se näkyy hcg arvo jos oon raskaana edelleen. Pitäs olla tosi pieni arvo et jos kemiallinen ja jos suurempi on ulkoinen tai sit en tiedä voiko silloin jos onkin odottanut kahta alunperin ja toi en vuotaa pois niin hcg romahtaa hetkellisesti ja sit taas nousta jos se toinen siellä porskuttaa🤔 aattelin et meen kyllä jo huomenna ottaa sen hcg:n

Täällä eilen kp 18 ja selkeät ovislimat. Tänään lämmöt pomppasi 36,7. Joten ovis ollut varmasti nyt! Testit ei ehtineet edes tulla :rolling: (Yleensä ovis ollut kp 22 joten enpä vielä odotellut.)
Meno on ollut tjot! Eikä tässäkään kierrossa oo ollut varsinaista yritystä vaikka peitto heilunut ahkeraan.
Silti aina takaraivossa on se pieni mitä jos.. ❤️

Eli pe tuli täys nega monta kertaa ja vuoto alkoi, la en testannut ja su monta kirkuvaa plussaa ja edelleen vuosin. Eilen tein monta negaa siis selvää negaa ja aattelin et onneks se on nyt selvä että on kemiallinen. Oksentelun. Tänään tein vielä varuiksi ja ei hempula sieltä tuli sit taas haamuplussa ja samoin toisesta testistä. Edelleen pahoinvointia. Ja siis soitin neuvolaan ja sain hcg verestä. Lekuri oli sanonut et mennä viikon päästä mut miksi vasta silloin? Kyllä se näkyy hcg arvo jos oon raskaana edelleen. Pitäs olla tosi pieni arvo et jos kemiallinen ja jos suurempi on ulkoinen tai sit en tiedä voiko silloin jos onkin odottanut kahta alunperin ja toi en vuotaa pois niin hcg romahtaa hetkellisesti ja sit taas nousta jos se toinen siellä porskuttaa🤔 aattelin et meen kyllä jo huomenna ottaa sen hcg:n

Toisten kokemuksia seuranneena on tullut vastaan, että hcg voi seilata kohdunulkoisessa tai muuten epänormaalissa raskaudessa ja nousta aluksi hitaasti ja sitten alkaa laskea pikkuhiljaa.

Hcg mittaus on hyvä idea. Tulos on tod. näköisesti matala jos kaikki ei ole hyvin, eikä tuplaantunut oikeassa aikataulussa.

Sit jos kasvaa hcg hitaasti kokoajan, niin kohdunulkoinen on mahdollinen.

Epäselvä tilanne! Tsemppiä. ❤️

Mulla oli tuossa 2018 sellainen tilanne että haamuili. Ja mulla oli olo että kaikki ei oo ok, koska viivat ei vahvistuneet kovin nopeasti. Eikä ne tainnut koskaan ihan leffaviivoiksi asti yltyäkään? Ensin alkoi rusehtava tuhru ja sitten vuodin viikon verran. Joka tapauksessa se raskaus meni kesken.
Kävin ultrassa ja sen jälkeen veriarvoja seurattiin vielä että lähtivät laskuun. Hcg oli veressä että todistettavasti raskaana olin ollut.

En muuten muista miksi sinne ultraan pääsin(?) Olin viikolla 6 tai 7 muistaakseni.

Takaisin