Suurperheelliset kuumeilijat

Kävin veristestissaä ennen kolmea ja tulos tuli jo, ja alle 0.6 oli hcg. Eli ilmeisesti jotain jäämiä ollut vielä vaan virtsassa. En ole enää raskaana eikä ole ulkoinen. Helpotti tää tieto ja nyt uutta yritystä. Ei varmaan enää tartte tehdä sitä toista veritestii kun arvo noin pikkuinen?

Täällä eilen kp 18 ja selkeät ovislimat. Tänään lämmöt pomppasi 36,7. Joten ovis ollut varmasti nyt! Testit ei ehtineet edes tulla :rolling: (Yleensä ovis ollut kp 22 joten enpä vielä odotellut.)
Meno on ollut tjot! Eikä tässäkään kierrossa oo ollut varsinaista yritystä vaikka peitto heilunut ahkeraan.
Silti aina takaraivossa on se pieni mitä jos.. ❤️

Jännät hetket! 😍 Toivotaan että joku olisi tarrannut kyytiin ❤️ tuu kertomaan meille mitä oireita tulee 🤭

Kävin veristestissaä ennen kolmea ja tulos tuli jo, ja alle 0.6 oli hcg. Eli ilmeisesti jotain jäämiä ollut vielä vaan virtsassa. En ole enää raskaana eikä ole ulkoinen. Helpotti tää tieto ja nyt uutta yritystä. Ei varmaan enää tartte tehdä sitä toista veritestii kun arvo noin pikkuinen?

Onneksi ei ole ulkoinen ❤️ on varmasti tosi erikoista kun testit näyttänyt ihan päinvastaista. Hyvä että nyt selvisi näin nopsaan 🙏

Hih, enää ei tarvitse tihrustaa 🤭

Liitteet

• IMG20230315062023.jpg
    IMG20230315062023.jpg
    2 MB · Katsottu: 133
Onnea Pilvikirsikka😍

Nyt kp 8 ja ovistesti jo melki tasavahvat, vähän matkaa mut voi olla et jo huomenna on tasavahvat tai vahvempi. Eli tosi aikasin tulee joka tapauksessa nyt ovis 😂 On jo pari päivää ollut kipuja enempi vasemmalla puolella ja muutenkin maha semmonen ovis maha

Ei vieläkään ovisplussaa ellei se ollut silloin kp8. Nyt on tullut vähän limoja joten se vois tarkoittaa et se oli kp8 ja nyt olis ovis kun tänään siis kp10. Mutta mä jatkan tikuttelua vaikka ei tästä mitään kuitenkaan tuu🤬 ollut semmonen veetutus päivä taas tänään, hitto vahdata koska pitäs nusiskella /tuijotella jotain hiton tikkuja.

Ei vieläkään ovisplussaa ellei se ollut silloin kp8. Nyt on tullut vähän limoja joten se vois tarkoittaa et se oli kp8 ja nyt olis ovis kun tänään siis kp10. Mutta mä jatkan tikuttelua vaikka ei tästä mitään kuitenkaan tuu🤬 ollut semmonen veetutus päivä taas tänään, hitto vahdata koska pitäs nusiskella /tuijotella jotain hiton tikkuja.

Ettei olis ovikseen liittyvää kiukkua? 😅 Mulla ainakin tullut että oon kuin persiiseen ammuttu karhu silloin 🙈 kyllä se ovis sieltä tulee, älä lannistu! Sehän oli jo tosi hyvä merkki että viime kierrossa joku kävi hipaisemassa! Nyt sitten voisi tarrata tiukkaan kiinni 🙏❤️ tsemppiä!

Ja kiitos onnitteluista! Aika epätodellinen olo, mutta syömisen jälkeen tuleva paha olo ehkä luo toivoa että jotain tapahtuu 🙈 ja se kiukku on rantautunut tännekin, voi mies parka kun aiemmin hormonihuuruissa ollut vaimo on muuttunut kiukkuiseksi ampiaiseksi 🙈

Pilvikirsikka, no se voi olla muuten sitäkin....rupesin melki itkee keskenkauppareissun kun eka olin raivonnut äijälle😁 Kivuista päätellen ovis plussa olis ollut kp8 koska siitä alkoi tähän aamuun kestäneet kovat kolotukset vasemmalla puolen munasarjat kohdalla ja ne loppui ilmeisesti nyt sit...

Pilvikirsikka, no se voi olla muuten sitäkin....rupesin melki itkee keskenkauppareissun kun eka olin raivonnut äijälle😁 Kivuista päätellen ovis plussa olis ollut kp8 koska siitä alkoi tähän aamuun kestäneet kovat kolotukset vasemmalla puolen munasarjat kohdalla ja ne loppui ilmeisesti nyt sit...

Pidän peukkuja! 🙏😁

Täällä Flo ennusti että olisi dpo 11, mutta omien laskujen mukaan ois dpo 9, koska olin tunnistavinani ovislimat ja sen jälkeen lämmöt pomppasi! Ne ehti laskea jo tässä välissä mutta nousivat takaisin ylös ja olleet ylhäällä viimeiset viisi päivää. Eilen vielä nousi vähän lisää. 😮

Flo sovellus muutti ennustettaan kuitenkin eilen että nyt olisikin vasta dpo 5, joten kovin on jännät viikot kun yhtään ei tiedä! 😀 (Jouduin asentamaan sovelluksen uudestaan niin se ei osaa arvioida yhtään)
Toisaalta, mulla oli kans ragepäivä tuossa, oisko kuitenkin voinut olla ovis? Enpä ajatellut että sekin voisi kiukuttaa. PMS kiukut on mulla kyllä ihan tosi juttu. 🫣

Jos pitäisi jotain raskausoireita arvuutella niin iltaisin palelu ja yks ilta jäätävä vihlaisu alavatsalla kun nousin sohvalta ylös. Samat oireet oli ennen plussaa kolmannesta joten tietysti sitä ajattelee että mitä jos 😍
Tosin kun virallista yritystä ei ole ja muutenkin ajatukset aaltoilee, en tiedä olisiko sellainen uutinen järkytys enemmän... Mies lempeästi totesi että "Kyllä me pärjätään, tuli mitä tuli" 🥲

Eilen tein rfsu puikko ja olin näkevinäni kyllä siinä jotain. Tänään selkeä värillinen suttu, odotan parhaillaan sen kuivumista. Mut joo mä taidan testata tänään illalla uudestaan! 😁

Mies tiiraili testiä ja tuumi että "Tämä on varmaan joku optinen harha"
Minä avaamaan testiä... 🤣🤣

Liitteet

• 20230322_144127.jpg
    20230322_144127.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 97
Kylläpäs täällä on actionia! Onnea Pilvikirsikalle ja myös pienet onnittelut Miitulle, kyllähän siinä joku optinen harha näyttäisi olevan :D

Takaisin