Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä eilen kp 18 ja selkeät ovislimat. Tänään lämmöt pomppasi 36,7. Joten ovis ollut varmasti nyt! Testit ei ehtineet edes tulla (Yleensä ovis ollut kp 22 joten enpä vielä odotellut.)
Meno on ollut tjot! Eikä tässäkään kierrossa oo ollut varsinaista yritystä vaikka peitto heilunut ahkeraan.
Silti aina takaraivossa on se pieni mitä jos..
Kävin veristestissaä ennen kolmea ja tulos tuli jo, ja alle 0.6 oli hcg. Eli ilmeisesti jotain jäämiä ollut vielä vaan virtsassa. En ole enää raskaana eikä ole ulkoinen. Helpotti tää tieto ja nyt uutta yritystä. Ei varmaan enää tartte tehdä sitä toista veritestii kun arvo noin pikkuinen?
Hih, enää ei tarvitse tihrustaa
Oi Onnittelut.Hih, enää ei tarvitse tihrustaa
Ei vieläkään ovisplussaa ellei se ollut silloin kp8. Nyt on tullut vähän limoja joten se vois tarkoittaa et se oli kp8 ja nyt olis ovis kun tänään siis kp10. Mutta mä jatkan tikuttelua vaikka ei tästä mitään kuitenkaan tuu ollut semmonen veetutus päivä taas tänään, hitto vahdata koska pitäs nusiskella /tuijotella jotain hiton tikkuja.
Onnittelut! Mukavan pieni ikäero tulee pienimmille.Hih, enää ei tarvitse tihrustaa
Pilvikirsikka, no se voi olla muuten sitäkin....rupesin melki itkee keskenkauppareissun kun eka olin raivonnut äijälle Kivuista päätellen ovis plussa olis ollut kp8 koska siitä alkoi tähän aamuun kestäneet kovat kolotukset vasemmalla puolen munasarjat kohdalla ja ne loppui ilmeisesti nyt sit...
Onnittelut! Mukavan pieni ikäero tulee pienimmille.
Mies tiiraili testiä ja tuumi että "Tämä on varmaan joku optinen harha"
Minä avaamaan testiä...