Suurperheelliset kuumeilijat

Kyllä siellä tupla viivaa kovasti pukkaa Beanen 😉 Jännityksellä odotamme tämän aamun testiä!

Huomenta. Tein juuri pc liuskan ja nyt oikeasti tuli vasta haamujen haamu testiajalla. Teen myöhemmin uudestaan josko olis vahvempi kun mulla toi aamupissa on ollut aina huonoin mut oli pakko tehä kun tissit on kipeet tai kihelmöivät. Nyt sis kp23/27-28 dpo varmaa 10-11.

Haen varmaan apteekin ultran, onko siitä kokemuksia?:Eyes:

Ne on kai muuttaneet sitä apteekin ultraa. Nykyään se on sellainen pieni tihrusteltava tikku, en tykkää itse! Mutta en kyllä sillä turhia viivoja oo saanutkaan.

Ja varmaan joku apteekin normi testi luotettavin tai Clearbluen digi. :)

MIITU, No voi hempula, lisää tihrustettavaa sit jos se on semmoseks muuttunut. Mietin jättäskö sen ultran kuiteskin huomiselle ja tekisin pc liuskan illasta uudestaan 🤔

Laita tänne sitten tihrusteltavaa! 😉
Muiden testejä on aina ihana tiirailla ja jännittää menossa mukana. ❤️

Varmaan pc hyvä iltaan!

Tänään dpo 6. Kaks päivää olen ollut ihan syväjäässä. Mulla on ollut vanha ratsastushaalari ulkona päällä (ei ole landella niin väliä) ja oon palellut siinäkin. Eilen oli myös menkkajomoja ja vv tullut. Mutta voiko vielä tulla oireita jos niitä on tullakseen 🤔 ens viikolla pitää testata jos ei näy menkkoja ennen sitä.

Mennyt muuten samalla kaavalla kuin viimeksi, että ovis kp 40 ja plussasin kp 50 eli tiistaina vois tikutella 🤭

Tänään dpo 6. Kaks päivää olen ollut ihan syväjäässä. Mulla on ollut vanha ratsastushaalari ulkona päällä (ei ole landella niin väliä) ja oon palellut siinäkin. Eilen oli myös menkkajomoja ja vv tullut. Mutta voiko vielä tulla oireita jos niitä on tullakseen 🤔 ens viikolla pitää testata jos ei näy menkkoja ennen sitä.

Mennyt muuten samalla kaavalla kuin viimeksi, että ovis kp 40 ja plussasin kp 50 eli tiistaina vois tikutella 🤭

Mulla tuo armoton palelu on ollut aina oire ennen plussaa! Joten peukut pystyyn. Ja on se alkanut ennen haamulaisia/plussaa. Aikaisimman haamun oon saanut dpo 9. Joten uskoisin että ihan hyvin voisi jo olla oireita.

Täällä olisi kp 16 ja ovis yleensä kp 22. Mielenkiinnolla odottelen millainen kierto tästä tulee.
Oon mittaillut lämpöjä ja ovistestien pitäisi ehtiä ensi viikolla.
Oon ajatellut että kävisin gynellä perus tsekkauksessa tässä jossain kohin kevättä,
niin vähän sillä silmällä että osaisi sitten jtn dataakin antaa. :smiling-eyes:

Meidän lapsihaaveet elää niin hetkestä toiseen että kaikki on auki!
Hain myös uutta toimenkuvaa firman sisällä nyt vähän tulevaisuutta silmällä pitäen.
Täytyy pikku hiljaa alkaa pohtia sitä töihin paluutakin kun se nyt joka tapauksessa sitten olisi vuoden vaihteessa edessä.
Lapsihaaveista kun kuitenkaan ei koskaan tiedä, jääkö ne haaveiden tasolle ja vaikka toivoisi että tärppäisikö enää kumminkaan.

Elämä siis etenee melko avoimin mutta positiivisin mielin eteenpäin! :smiling-eyes:
Oon aloittanut myös vähän tavoitteellisemmin treenaamaan ja keskittynyt enemmän joogailuunkin kuin aikoihin.
Tuntuu että alkaa löytyä sellaista balanssia.
Syksyn sairastelut verotti voimia niin mieheltä kuin multa mutta jos kevät toisi helpotusta. Että täällä on ainenkin sellainen tekemisen meininki, mutta onko se vauvan tekemisen meininki onkin sitten se isoin kysymysmerkki. :rolling::Two-hearts:

Menkat siis alkoi eilen ja verta tulee kun Esterin peestä, ihan huvikseni tein viimeisen tikun mua kiusaamista niin tämmönen tuli 😱 Siis mihin nää pc liuskat mennyt? Ja siis pinkki on tuo toinen viiva ihan että ei mikään harmaa.

Liitteet

• IMG_20230312_121119.jpg
    IMG_20230312_121119.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 85
  • IMG_20230312_115925.jpg
    IMG_20230312_115925.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 85
Tein toisen testi eri paketista ja siihenkin tuli haamuplussa. En ollut pidätellyt kun joku 15min niin en tiedä vaikuttiko. Mutta todistaa sen että ainakaan viallinen testi ei ollut kyseessä. Luonnossa ihan vaaleanpunainen on tuo viiva.

Liitteet

• IMG_20230312_132142.jpg
    IMG_20230312_132142.jpg
    740.7 KB · Katsottu: 96
Oho. Ihan selvä plussa tuo on. Onkohan se ollut kemiallinen vai vieläkö siellä joku on kyydissä? 😯

Verta tulee paljon mutta mitään menkkakipuja ei ole yhtään!? Jos tuo viiva vahvistuu niin sit kai joku on kyydis kun eikö pitäs aika nopee kemiallisesta näyttää negaa? Kuitenkin kemiallinen eikä kunnon keskenmeno jossa voi näyttää hetken aikaa plussaa.

Puolen tunnin pidätyksellä. Kuva testiajalla ja heti räjähti toi. Siis apua. Miten toi on noin vahva vaikka vuodan kun hullu.

Liitteet

• IMG_20230312_140855.jpg
    IMG_20230312_140855.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 115
  • IMG_20230312_141153.jpg
    IMG_20230312_141153.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 106
Luulis joo että kemiallinen on vain hetken häivähdys testissä! Tosi outoa. Pääsisitköhän sä jonnekin ultraan vai onko se vielä turhaa, kun niin aikaisessa vaiheessa vasta että näkyykö 🤔 voi vitsi epätietoisuus on aina pahinta

Takaisin