Suurperhe kuumeilijat

Täällä ollu ihan järkyttävä pahaolo ja väsymys viimeiset päivät ja tänään viikkoja 6+1. En mä muistanu et tää pahaolo on näin kamalaa:hungover:

Meillä vasta nyt syysloma ja oon keskiviikko asti päivät kaikkien lasten (2oman+2miehen lapsen) kanssa kun mies on töissä. En tiedä miten selviin kun on niin huono olo etten oikeen mitään pysty tekemään varsinkin aamupäivisin:sad001 kaikkeista pahin kyllä on varmaan toi mun esikoiseni kun sillä adhd ja lomisin sillä lähtee ihan lapasesta:nailbiting:
Onneksi mies otti edes palkattomat torstaiksi ja perjantaiksi, ettei ihan koko viikkoa tarvii jaksaa:rolleyes:
 
Kp 15 ja ovis ihan lähellä! Oireet lupaavat!

Mites muilla menee ? :)
Kp24/28-32. Testasin jo negan tänään. Su oli 15h kestävät menkkakivut ja eilen kauheen huono olo ja hirvee närästys. Tänään kauhee päänsärky illalla. Mietin, jos olisikin tärpännyt. Jännän äärellä..
 
Peukut pystyssä Helenalle :Heartred jospa sieltä plussa tulis muutaman päivän päästä! Mulla oli tässä raskaudessa närästystä kp20/29 alkaen :wink kesti pariviikkoa ja sitten oli poissa, (varmaan kun ei pystynyt oikein paljoa mitään syömäänkään niin mikä siellä vattas olis närästänytkään :rolleyes:) ja nyt taas närästänyt muutamana päivänä :confused: ja päänsärkyä oli myös aika aikasin, alkoi just aikalailla silloin kun olisi pitänyt menkkojen alkaa! Mutta se ei onneks vaivannut kuin viikon verran :)
Eli voisi mahdollisesti sullakin enteillä plussaa noi oireet :happy119
 
En ole ehtinyt pitkään aikaan tänne. Kiireitä pitää vauvan ja muiden kanssa.

Luin teidän juttuja haluttomista miehistä. Meillä mä teen aloitteet 100% ja järjestön ajan. Olisi joskus kivaa jos mieskin tekis aloitteita. Mutta ei mitään. On kyllä mukana yleensä kun ehdottelen. Ja muutenkin suhde huonolla tolalla. Ärsyttää koko mies. Tähän saakka meillä on ollut kivaa jos ollaan kahden nyt en halua enää olla kahden.
 
Täällä on vko 6+1 ja pahoinvointi on löytänyt tiensä taas. Aamusta iltaan kestää tää etova olo. Mitään ei tee oikein mieli. Varsinkaan mitään juomaa ei tee mieli. Vanilja jäätelö mansikka hillon kanssa ois täl hetkel ainut mitä edes pikkasen tekis mieli. Mutta toivottavasti tää ei tästä pahenis.
 
Mulla oli tänä aamuna ovistikussa tosi vahva plussa, kp14. Tälleen taas oppikirjakierto, ties kuinka mones putkeen. Mut eipä näy tulosta... en tiedä onko mulla enää edes munasoluja jäljellä yhtään :sad001 Mut tästä siis piinaviikoille, ei enää niin toiveikkaana, mutta odottavin mielin.
 
Täällä kans joulutunnelmoija:hello2 kynttilöitä on laitettuna, ruokapöydällä on jo joululiina. Vielä en oo verhoja vaihtanu. Odotan että viittii laittaa jouluradion soimaan ja fiilistellä joululauluja. Tänä vuonna on eka joulu kun rakas oma isoäiti ei ole enää täällä ja hän on aikanaan tehnyt aina joulutunnelman kun joka joulu on lapsena vietetty heidän luonaan. Ikävä on, mutta haikean hyvällä jo tulee muisteltua :)

Lapset odottaa joulua ja joulukalenterien hankintaa :D ekat lelukuvastot on jo selattu :D
 
Ihania jouluihmisiä:smiley-angelic003!
Mä elän ihan satokaudessa vielä:p, olohuone on kun isompikin halloweennäyttämö- noi massiiviset kurpitsat on kyllä niin makeita. Muuta koristusta sitten tarvistsekaan muutamaan kk. Joulu tulee meillä vasta aika lähellä aattoa, kuusi tuodaan ihan siinä viime päivinä tupaan. tähdet odottaa kunnon pimeitä vielä. Vähän lahjaideoita yritän kuulostella lasten puheista..
Mä vietän sitä ennakkojoulua ehkä ruokien kautta - pipareita on jo tehty ja torttuja ja kunnon palvattu kalkkunakin tuli kotiin eilen. joulussa on niin paljon ihania makuja että nautitaan niistä tälläi pitkän kaavan mukaan. Elän joulua enempi suun ja hajuaistin kun silmien kautta:grin..
 
Mua jouluttaa jo kovasti. Varmasti tämä mammalomailu vaikuttaa myös asiaan, kun on aikaa touhuta jouluisia juttuja. Nuorempi tyttö 11v halusi jo pienen muovikuusen huoneeseensa ja värivaloja lapset touhusivat myös huoneisiinsa. Se siitä rauhallisesta ja tyylikkäästä joulusta. :grin No joo ehkei meidän huusholli oo mitenkään tyylikäs muutenkaan, perus lapsiperhekaaos. :joyful:
Mutta siis vaikka jouluttaa, en hirveesti oo joulua laittanut. No jotain valoja tunnelmaa tuomaan oon laitellut. Lahjatoiveita oon kysynyt lapsilta, mutta osa vielä miettii. Ruuat on aina aikalailla samat, niitä ei tarvi suunnitella sen kummemmin. Jos jotain erityistä haluaa leipoa pakkaseen, niin lähempänä joulua sitten voi tehdä.

Vauvaan valmistautuminen on tässä ensin. Vielä pitäis vauvanpyykki pestä ja peti pedata. Aikalailla muut jutut on valmiina. Mulla on la 2.12 ja äitipoliaika 19.11, rv 38+1, jolloin on mahdollista että alkavat käynnistellä. Tai sitten päättävät että jäädään odottelemaan luonnollista käynnistymistä. Jänniä aikoja siis eletään täällä.
 
Mä yritän pinnistellä marraskuuhun ennen kuin laitetaan jouluvaloja. Glögiä ja piparia oon jo nauttinut useaan kertaan :hungry: miehen toimesta ollaan jo joululaulujakin kuunneltu :joyful: eli kovasti kyllä joulua jo odotetaan, aivan ihanaa aikaa :happy:
Huomenna pitäis sataa lunta! Toivottavasti, ja kumpa tulis heti kerralla pysyvät lumet (mitä tuskin tapahtuu :meh:) :rolleyes:
 
Joulu on aivan ihanaa aikaa ja parasta siinä on se tunnelma :Heartred ja tietysti ruoka. :p Musta tuntuu, että joulukin on parantunut vuosi vuodelta, kun lapsia on tullut enemmän. Niiden iloa ja jännitystä on niin kiva seurata. :love017
Yhden valotornin oon jo laittanut esille ja kerran oon jo jouluradiotakin siivotessa kuunnellut. Ekat torttu tarpeet on jo ostettun, mutta vielä en oo saanu aikaseks tehdä niitä. Pari lahjaakin on jo paketoitu. Sovittiin kyllä nyt miehen kanssa, että pidetään melko minimalistinen joulu ainakin lahjojen suhteen. Muille en yleensä ostakkaan lahjoja kuin omille lapsille ja kummilapselle. Vähennän pakettien määrää tänävuonna ja ostan vain harkiten sellaista mikä ei heti unohdu muutaman päivän jälkeen. Joulukalenterin ajattelin tehdä tänävuonna kanssa itse, niistä valmiista kun tulee niin paljon roskaa.
 
Kääk! Ei joulututa :facepalm: tykkään aatosta ja joulun ajasta mut maks sitten joulukuun puolella. Lapsetkaan ei osaa intoilla vielä ja lähinnä ihmettelevät miks kaupoissa on jo joulukuusia ja koristeita :hilarious: Mun äiti on jouluihminen henkeen ja vereen mutta en oo silti tottunu että tälleen kuukausitolkulla etukäteen jo laitellaan. Vasta joulukuussa jotain :angelic:
 
Joulu on kyl ihan parasta:) ulkovalot viritin tuijiin jo viime kk:hilarious: kynttilöitä poltetaan päivittäin ja ekat glögit korkattu! Oispa jo joulukk...
Katselin tässä lasten vanhoja kuvia ja pakko myöntää että pikkasen vihlas kohdussa... mutta sitten pari sai kunnon raivarit ja kohtu huokaisi helpotuksesta, ei enää:grin:rolleyes: mut oli ne (tai siis on edelleen kun eivät raivoa:wink) ihanan lutuisia pienenä... :dummy1::dummy1::dummy1::dummy1::dummy1::dummy:
 
Takaisin
Top