Täällä ollu ihan järkyttävä pahaolo ja väsymys viimeiset päivät ja tänään viikkoja 6+1. En mä muistanu et tää pahaolo on näin kamalaa
Meillä vasta nyt syysloma ja oon keskiviikko asti päivät kaikkien lasten (2oman+2miehen lapsen) kanssa kun mies on töissä. En tiedä miten selviin kun on niin huono olo etten oikeen mitään pysty tekemään varsinkin aamupäivisin
kaikkeista pahin kyllä on varmaan toi mun esikoiseni kun sillä adhd ja lomisin sillä lähtee ihan lapasesta
Onneksi mies otti edes palkattomat torstaiksi ja perjantaiksi, ettei ihan koko viikkoa tarvii jaksaa

Meillä vasta nyt syysloma ja oon keskiviikko asti päivät kaikkien lasten (2oman+2miehen lapsen) kanssa kun mies on töissä. En tiedä miten selviin kun on niin huono olo etten oikeen mitään pysty tekemään varsinkin aamupäivisin

Onneksi mies otti edes palkattomat torstaiksi ja perjantaiksi, ettei ihan koko viikkoa tarvii jaksaa
jospa sieltä plussa tulis muutaman päivän päästä! Mulla oli tässä raskaudessa närästystä kp20/29 alkaen 
Kynttilöistä aloitin ja eilen hain ulos ekan valosarjan. Ja ne isot tähdethän meillä on ikkunoissa. Tytöt toivoo, että hakisin heidän huoneeseensa muovikuusen varastosta ja sen pian teenkin
kynttilöitä on laitettuna, ruokapöydällä on jo joululiina. Vielä en oo verhoja vaihtanu. Odotan että viittii laittaa jouluradion soimaan ja fiilistellä joululauluja. Tänä vuonna on eka joulu kun rakas oma isoäiti ei ole enää täällä ja hän on aikanaan tehnyt aina joulutunnelman kun joka joulu on lapsena vietetty heidän luonaan. Ikävä on, mutta haikean hyvällä jo tulee muisteltua :)
!
miehen toimesta ollaan jo joululaulujakin kuunneltu 
) 
tykkään aatosta ja joulun ajasta mut maks sitten joulukuun puolella. Lapsetkaan ei osaa intoilla vielä ja lähinnä ihmettelevät miks kaupoissa on jo joulukuusia ja koristeita
Mun äiti on jouluihminen henkeen ja vereen mutta en oo silti tottunu että tälleen kuukausitolkulla etukäteen jo laitellaan. Vasta joulukuussa jotain :angelic: