Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja sitten sillä menee hermot kun ei saa otetta... Ja taistelun jälkeen, kun se on saanut otteen tissistä niin sitten se raasu nukahtaa tissille. Me on kans jouduttu antaa sitten lisämaitoa, ekan kerran kun jouduttiin sairaalassa antaa lisämaitoa niin multa tuli itku kun olin niin pettynyt itteeni äitinä. Nyt oon vain onnellinen, että noita korvikkeita on keksitty ja voin antaa niitä tissin lisäksi vauvalleni ♡ Tänään pääsin imetyspolille ja sieltä sain järkevät ohjeet kuinka toimia, eikä ite tarvii pähkäillä asiaa :)
Hyvä Pikku myy ettei teillä ole paino kuitenkaan laskenut, rinseli saa siis kuitenkin hyvin sapuskaa :) Ehkä meilläkin lähtee nyt paino nousemaan, perjantaina on seuraava punnitus.
, ku oon miettiny, että oonko mä ainoo, joka joutuu leikkimään rintakumien ja korvikkeiden kanssa, ja miettii epätoivosena, että tuunko koskaan pääsemään vauvan kanssa (tai ilmankaan) käymään missään, kun imetys, pumppaus ja pullottelu vie kaiken ajan, ja on välillä sellastakin sähläystä että huhhuh!